نیسان باربری ارزان

نیسان باربری

نسل سوم نیسان باربری محصول شرکت خودروسازی نیسان و یکی از انواع خودروهای باربری است که اغلب برای حمل کالاهایی با ابعاد و وزن کم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یکی از مواردی که مهم‌ ترین تأثیر را در انتخاب شرکت حمل‌ و نقل مناسب دارد قیمت تمام‌ شده‌ی خدمات باربری است. به همین دلیل به‌ محض اینکه سر و کارمان با شرکت‌های حمل‌ و نقل بار می‌ افتد به دنبال یک باربری ارزان می‌گردیم.

 در ایران این خودرو اولین بار در سال 1349 توسط خودروسازی زامیاد تولید شد. البته بیشتر با نام نیسان آبی و یا زامیاد 24 شناخته هم می‌ شود. پس‌ از آن در سال 1365 بانام جدید سایپا 24 تولید و عرضه شد. مجدداً در سال 1377 بانام زامیاد 24 وارد بازار شد. از سال 1388 به بعد مدل‌ های جدید تر با ظاهری نو تر و سیستم ترمز ضد قفل و… تولید و روانه بازار شدند.

نیسان باربری
حمل بار با نیسان

مقدار بار قابل‌ حمل توسط نیسان

نیسان ‌های باربری تولید شده در ایران در آغاز از سه موتور متفاوت استفاده می‌ کردند که دو تای آنها بنزینی و یک نسخه‌ی آن دیزلی بود. نسخه‌ های بنزینی در حجم‌ های ۱٫۶ و ۲ لیتری عرضه می‌ شدند.

کوچک‌‌ترین مدل این خودرو با شماره ابتدایی شاسی N۱۴۰ وارد بازار شد دارای ظرفیت باربری ۱٫۵ تن بود ولی مدل ۲ لیتری بنزینی آن می توانست تا ۱٫۷۵ تا ۲ تن بار را با خود حمل کند. همچنین ندل ۲ لیتری دارای توانایی معادل ۹۹ اسب بخار است.

بر اساس قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، خودرو زامیاد ۲۴ مجاز به حمل ۲۸۰۰ کیلوگرم بار هست ولی این وانت قابلیت حمل ۵۰۰۰ کیلوگرم را هم دارد.

به گفته قراگوزلو معاون مهندسی شرکت زامیاد، از سال ۱۳۵۱ تاکنون این وانت توانسته ۲/۱ تریلیارد تن بار را بر روی جاده‌ ها جابه‌جا کند که برابر وزن هشت هزار برج میلاد تهران است.

معمولاً از نیسان باربری برای جابه‌جایی کالاها در سطح شهر و برای کالا هایی با وزن تقریبی 2 تن استفاده می‌ شود؛ اما گاهی برای حمل‌ و نقل جاده‌ ای کالا ها نیز از نیسان بهره استفاده می شود.

مقام‌های زامیاد اعلام کرده‌ اند که ارتقای وانت نیسان آبی را در چند سال اخیر در دستور کار خود قرار داده‌ اند و موفق شده‌ اند این خودرو را به یورو 4 ارتقا دهند و آلایندگی و مصرف سوخت آن را کاهش دهند.

مشخصات نیسان باربری

  • طول: 4690 سانتی‌متر،  عرض: 1660 سانتی‌متر، ارتفاع: 1650 سانتی‌متر
  • فاصله محور جلو و محور عقب در مرکز محور ها: 2865 سانتی‌متر
  • وزن خالص: 1740 کیلوگرم
  • وزن ناخالص: 3800 کیلوگرم
  • ظرفیت استاندارد بارگیری کالا: 2100 کیلوگرم
  • مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر: 9 لیتر
  • ظرفیت باک بنزین: 45 لیتر
  • نوع سوخت: گازسوز
  • نوع بدنه: پیکاپ متوسط
  • حجم باک: 65 لیتر
نیسان باربری
نیسان بار

حمل بار با نیسان

گاهی اوقات بار ارسال شده از یک کامیون کمتر و از اندازه حجم یک وانت بار مانند وانت پیکان بیشتر است. در این مواقع نیسان باربری دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم. نیسان یک وانت باربری متوسط ​​با ظرفیت حمل حدود 2 تن است که حدود 30 درصد بزرگتر از یک وانت معمولی است. نیسان باربری را به وسیله‌ای ایمن برای انواع حرکات کوچک و متوسط ​​تبدیل می‌کند.

در بسیاری از حمل بارها، یک وانت (خاور) ظرفیت جابجایی کامل کالا را ندارد و از طرفی درخواست خودروی بزرگ مزیتی جز هزینه بیشتر ندارد. اینجاست که نیسان باربری معروف به کمک شما می‌آید. شرکت جهان پیمان بار ارائه‌ دهنده با کیفیت‌ ترین و ارزان ترین خدمات باربری تهران به شهرهای دیگر می‌باشد

نیسان باربری یک خودرو بسیار کارآمد در بسیاری از باربری ها است. ظرفیت بار بالا با ظرفیت وزنی حدود 2 تن (2100 کیلوگرم) مشکلات و هزینه بارگیری با خودروهای بزرگ و کمبود ظرفیت وانت های معمولی را ندارد! شاید جالب باشد بدانید که بخش قابل توجهی از حمل و نقل بین شهری توسط این خودرو محبوب انجام می شود.

هزینه باربری به شهرستان‌ها

هزینه حمل بار تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنابراین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهری با نیسان باربری طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری با نیسان باربری با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای حمل بار مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه حمل بار برای شما کمتر شود.

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری با نیسان می باشد.

عوامل موثر بر قیمت حمل بار با نیسان باربری عبارتند از:

نیسان باربری
وانت

ابعاد و نوع وسیله حمل بار

مهم‌ترین عاملی در قیمت حمل کالا به شهرستان انتخاب وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون با توجه به توان خودرو، نوع و وزن کالای موردنظر برای حمل تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده کنید به همان مقدار به هزینه‌های تمام‌ شده‌ی باربری افزوده خواهد شد.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

پس بهتر است ابتدا با دانستن ابعاد و وزن دقیق کالای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله حمل بار برای جابه‌جایی کالای خودتان بکنید.

وزن کالا

تناژ یا همان وزن کالایی که نیسان باربری حمل می‌کند نیز ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی حمل کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر قدر که وزن کالا کمتر باشد باربری ارزان‌ تری را  تجربه می‌کنید.

قیمت سوخت

قیمت سوخت مصرفی نیسان باربری نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت حمل کالا باربری تهران مشهد تأثیر گذار است. با توجه به مسافت، مقدار سوخت مصرفی کامیون حمل بار نیز افزایش می‌یابد. موارد تأثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته ایم.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نیسان بار تهران | حمل بار با نیسان + بیمه و بارنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =