باربری تهران به سمنان

باربری تهران به سمنان

باربری تهران به سمنان به دلیل جایگاه قابل توجه اقتصاد سمنان در اقتصاد کشور و همچنین همجواری با استان تهران، داشتن شبکه ارتباطی و راه آهن پیشرفته با استانهای تهران، خراسان، مازندران و در آینده از گرمسار و آرادان تا آران و بیدگل تا اصفهان و جنوب کشور و کشف ذخایر مهم معدنی، از اهمیت خاصی برخوردار است.

معرفی استان سمنان

استان سمنان از شمال با استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران ، از جنوب با استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق با استان خراسان رضوی و از غرب با استان‌های تهران و قم هم مرز است. فاصله تهران تا سمنان حدود 220 کیلومتر است. برای رسیدن به سمنان باید از جاده خاوران عبور کنید و در این فاصله از شهر جدید ایوانکی و گرمسار عبور و سرانجام به سمنان می رسید.

خود شهر سمنان یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان سمنان است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این شهر در شمال دشت کویر، جنوب رشته کوه البرز و 216 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

طبق آخرین سرشماری از این شهر تقریباً 200000 نفر در شهر سمنان زندگی می‌کنند که با توجه به رشد رو به بالا جمعیت، این آمار روز به روز در حال افزایش است.

باربری تهران به سمنان
استان سمنان

باربری تهران به سمنان

بارندگی در سمنان معمولاً در فصول سرد یا زمستان اتفاق می‌افتد، که این موضوع بحث باربری تهران به سمنان را آسانتر کرده است. در روزهای بارانی یا برفی باربری به سمنان با مشکلاتی روبروست زیرا امنیت باربری تهران به سمنان جزو مهمترین اولویت های شرکت باربری جهان پیمان بار است.

این مسئله در بحث ترانزیت به سمنان نیز بسیار مهم است. البته برای تریلی ها و سایر وسایل نقلیه مسقف هیچ نگرانی در مورد ایمنی بار وجود ندارد. اما در برخی از کامیون‌های باری مانند نیسان بار یا تریلی کفی این مسئله مهم است. زیرا در صورت نامساعد بودن هوا خودرو باربری چه سنگین و چه سبک باید چادرهایی برای حمل بار داشته باشند که بار را کاملا در برابر باران و برف بپوشاند و از نفوذ آب به داخل خودرو جلوگیری کند و این امر ایمنی بار را تضمین می‌کند.

هوای مبدا و در مواردی مانند ترانزیت سمنان به تهران یا باربری سمنان به تهران یا شهرهای دیگر، هوای هر دو قسمت مبدا و مقصد به طور همزمان توسط كارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار بررسی می‌شود.

مسیرهای باربری به سمنان

آزادراه حرم تا حرم

آزادراه حرم به حرم قم گرمسار یکی از این جاده‌های باربری تهران به سمنان است. این جاده از نظر امکانات رفاهی از شرایط خوبی برخوردار نیست و در واقع دو سوم آخر آن هیچگونه امکاناتی ندارد. اما در حقیقت، آزادی و امنیتی که این جاده از آن برخوردار است جاده‌های دیگر ندارد. بزرگراه حرم به حرم قبل از گرمسار با بزرگراه امام رضا (ع) متصل می‌شود.

بزرگراه امام رضا

برای باربری تهران به سمنان، بزرگراه امام رضا یک انتخاب مستقیم است. امکانات رفاهی این جاده در تمام طول مسیر تقریباً یکسان است. خروجی این جاده از بزرگراه امام علی تهران و سپس به شریف آباد، ایوانکی، گرمسار و سرانجام به سمنان می رسد. جاده امام رضا که با 221 کیلومتر کمترین فاصله بین سه جاده دیگر تا سمنان را دارد، برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به سرعت به مقصد برسند و چشم انداز زیادی از جاده برایشان مهم نیست. 

باربری تهران به سمنان
جاده تهران به سمنان

جاده تهران فیروزکوه

جاده دیگری برای باربری تهران به سمنان وجود دارد. جاده تهران فیروزکوه یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین جاده‌های ایران است. اگر از افرادی هستید که سرعت کم و کوهستانی بودن جاده برای شما مهم نیست، پس حتماً از این طریق به سمنان بروید. جاده فیروزکوه – تهران یکی از جاده‌هایی است که جاذبه‌های طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده است. اگر می خواهید از این طریق به سمنان سفر کنید پس حتماً قبل از سفر از اطلاعات جاده و شرایط آن مطلع شوید، زیرا جاده فیروزکوه معمولاً مسدود یا دارای ترافیک سنگین است. در ضمن وقتی به تقاطع قائمشهر در جاده فیروزکوه رسیدید به جاده سراتزا بروید در غیر این صورت مقصد شما مازندران خواهد بود.

وسایل نقلیه باربری به سمنان

از زمان‌‌ های بسیار قدیم، انسان‌ها برای تأمین نیاز های خود سفر می‌کردند و در طول این سفرها کالا های مورد نیاز خود را از مناطق دیگر تهیه می‌کردند. امروزه، ما شاهد این تبادل کالا در حجم بسیار گسترده‌تری در کشورها و حتی قاره‌ها هستیم.

کامیون تک

ظرفیت بارگیری این نوع کامیون 10 تن است که غالباً روباز است. تعداد کامیون‌های تک مسقف معمولاً کمتر از روباز است و کرایه‌های بیشتری نسبت به آن دارند.

خاور روباز

این نوع خاور حداکثر ظرفیت حمل 4 تن برای باربری تهران به سمنان را دارد که محدودیتی در نوع بارگیری ندارد.

تریلی کفی

این نوع تریلی بیشترین استفاده را برای حمل کالا به سمنان دارد. تریلی کف حداکثر ظرفیت 24 تن است.

ترانزیت

این نوع تریلی نسبت به سایر انواع تریلی کرایه بالاتری دارد. ترانزیت اغلب برای بارگیری محموله‌هایی که به محافظت در برابر سرما و گرما نیاز دارند، استفاده می‌شود.

باربری تهران به سمنان
خودروهای حمل بار به سمنان

بهترین شرکت باربری از تهران به سمنان

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب باربری تهران به سمنان تحویل بیمه‌‌نامه و بارنامه معتبر شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که بار یا محصول تضمین شده به مقصد تحویل داده می‌شود. این نکته از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری و حمل و نقل است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری‌ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت حمل و نقل عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری مناسب است.

به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌‌ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت باربری تهران به سمنان معرفی می کند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در زعفرانیه | حمل بار ارزان از زعفرانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =