تعرفه باربری بین شهری

باربری بین شهری

باربری بین شهری به انتقال بار از شهری به شهر دیگر اشاره دارد. این محموله ها بازه گسترده ای دارد. از مبلمان منزل و اداری گرفته تا وسایل صنعتی و پزشکی. تعدادی از شرکت های حمل و نقل در تهران یا شهرستانها دارای فعالیت های حمل و نقل بین شهری هستند و می توانند با صدور بارنامه معتبر، محموله مشتریان را از مبدا به مقصد ارسال کنند.

تعرفه حمل بار بین شهری

تعرفه باربری بین شهری از حمل و نقل درون شهری متفاوت است و امروزه یافتن شرکتی یا باربری که نرخ بار طولانی مدت و لیست قیمت ثابت بار و را برای عموم مردم ارائه دهد، مشکل است. دلیل این امر نوسان قیمت بارهای بین شهری است که عوامل مختلفی بر آن تأثیر می گذارند.

هزینه حمل و نقل بین شهری با توجه به قوانین نرخ اتحادیه بار دارای معیارهای خاصی است. شرکت جهان پیمان بار سعی کرده است قیمت اجاره خودروی بین شهری را با ارزان ترین نرخ باربری و کمترین تعرفه حمل بار بین شهری به صورت تخصصی تعیین کند.

باربری بین شهری
باربری به تمام نقاط ایران

عوامل موثر بر تعرفه باربری بین شهری

در باربری بین شهری، عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت نهایی باربری بین شهری تأثیر بگذارند. در اینجا برخی از آن ها آمده است.

در مواقع خاصی از سال مانند پایان سال یا بلایای طبیعی و حوادثی مانند سیل و زلزله که باعث افزایش تقاضا برای سفارش در شهرهای مربوطه یا همه شهرها می شود، تعرفه باربری بین شهری نیز تغییر می کند. در این روزها کمتر از تعداد درخواست ها راننده پیدا می شود و در این صورت با افزایش کرایه مواجه می شویم.

در روزهای عادی، گاهی اوقات به دلایل مختلف، ممکن است راننده بین شهری کمتر از درخواست ها شده و قیمت آن افزایش یابد. در برخی موارد، ممکن است باربری به دلیل کاهش سفارش بار و تعداد کم درخواست ها و همچنین تعداد زیاد رانندگان در صف بار با کرایه کمتر برای ارسال محموله با صاحب بار و راننده موافقت کنند.

این موضوع نیز با رضایت است و گاهی به درخواست راننده محموله، ما مایل هستیم محموله را با نرخ کمتری حمل کنیم، زیرا بهتر از انتظار و ماندن در صف بار است و بنابراین گاهی اوقات با بار کمتر کرایه همچنین با تعرفه هایی روبرو هستیم.

تا حدودی دلایل عدم ارائه لیست قیمت ثابت یا کمتر دیده شدن توسط مشتری و عموم مردم ذکر شد، البته ناگفته نماند که فقط در برخی از زمان ها یا شهرها امکان افزایش یا کاهش قیمت وجود دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، در موارد کمی مشاهده می شود و در اکثر موارد قیمت ها نسبتاً ثابت هستند.

باربری بین شهری
انواع کامیون ها برای حمل بار

خدمات حمل و نقل بین شهری جهان پیمان بار

باربری جهان پیمان بار کلیه خدمات باربری و حمل و نقل در سطح شهر و بین شهری را ارائه می دهد. این کار توسط انواع وانت نیسان، انواع کامیون های روباز و مسقف، کامیون های تک نفره و جفت  10 چرخ انجام می شود. جهان پیمان بار خدمات زیر را در زمینه حمل و نقل در سطح شهر ارائه می دهد:

  • حمل لوازم اداری
  • حمل تجهیزات صنعتی و پزشکی
  • حمل و نقل مواد اولیه کارخانه ها و تولیدات
  • پذیرش خدمات از کلیه شهرک های صنعتی در حومه تهران
  • حمل بار به شهرستان با انواع خودروهای مسقف و باز
  • همه وسایل نقلیه باز مجهز به چادر برزنتی و نایلونی برای پوشش و امنیت بار هستند.
  • همچنین امکان تسویه مبلغ بارنامه پس از پرداخت (تسویه در زمان تخلیه) وجود دارد.

شرکت باربری بین شهری جهان پیمان بار در انتخاب رانندگان خود بسیار حساس است و با اعزام رانندگان مجرب و آشنا به جاده های سراسر ایران اعتماد مشتری را کسب کرده است. اگر تجربه انتخاب خودرو متناسب با تجهیزات و بار مورد نظر خود را ندارید، می توانید از طریق شماره تماس کارشناس مشاوره بگیرید تا خودروی مناسبی برای بارگیری به شما پیشنهاد شود.

باربری بین شهری
انتخاب رانندگان مجرب

خدمات بیمه جهان پیمان بار

امکان پوشش بیمه بار تا سقف مورد نظر مشتری با استفاده از بارنامه رسمی و دولتی به همراه بیمه مسئولیت معتبر رایگان تا سقف محدود یکی از خدمات شرکت ما برای مشتریان عزیز است.

مناطق تحت پوشش حمل و نقل

برای حمل بار به شهرستان ها می توانید از هر نقطه تهران با شرکت ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در سریع ترین زمان ممکن یا در زمان انتخاب شما، کامیون های ما عازم محل بارگیری می شوند. ما تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دادیم تا بتوانیم آماده خدمت رسانی به همه مردم در زمینه بار در شهر باشیم. برای حمل بار به اکثر شهرهای ایران می توانید روی ما حساب کنید.

شرکت جهان پیمان بار همچنین آماده ارائه خدمات به عزیزانی است که در اقصی نقاط تهران برای حمل بار خود به شهر به کامیون نیاز دارند. مناطق اصلی خدمات باربری شرق تهران، باربری غرب تهران و باربری تهران شمال و جنوب و پایانه های باربری در حومه تهران ارائه می شود.

باربری بین شهری
باربری به شهرستان ها

درخواست باربری ارزان بین شهری 

جهان پیمان بار خدمات باربری بین شهری ارزان با انواع کامیون را ارائه می دهد. حمل بار ارزان در سطح شهر با کامیون های مدل بالا و سقف دار با تعرفه مناسب به صورت شبانه روزی برای هموطنان عزیز انجام می شود. کافی است لیست قیمت و تعرفه باربری بین شهری را مشاهده کرده و یا با شماره باربری بین شهری ارزان تماس بگیرید و با توجه به میزان ارسال محموله، خودرویی مناسب برای بار خود را از کارشناسان ما سفارش دهید.

کارشناسان ما نرخ اجاره خودرو مورد نظر، هزینه باربری بین شهری و هزینه نیروی کار را با توجه به حجم و میزان حمل به شما اطلاع می دهند و پس از توافق، هیچ تغییر قیمت یا افزایش قیمت در نظر گرفته نمی شود. مگر اینکه توضیحات مشتری به طور کامل و شفاف به متخصص سفارش دهنده مربوطه منتقل شود.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
کامیون یخچال دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =