باربری تهران به شیراز

باربری تهران به شیراز

از دیگر خدمات شرکت جهان پیمان بار، باربری تهران به شیراز است. اگر می‌خواهید بار و کالای خود را از تهران به شیراز بفرستید، می‌توانید در هر زمان با همکاران ما در شرکت جهان پیمان بار تماس بگیرید و از خدمات حمل و نقل ارزان قیمت به شیراز استفاده کنید.

معرفی صنایع شهر شیراز

شهرک بزرگ صنعتی شیراز، واقع در شرق کلانشهر شیراز، بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان فارس است. این شهرک با مساحت تقریبی 1400 هکتار (959 هکتار فاز عملیاتی و 611 هکتار فاز صنعتی) یکی از بزرگترین و مهمترین شهرک‌های صنعتی کشور است. در راستای قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی کشور به مدیران واحدهای صنعتی، اداره این شهرک به هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز واگذار شد.

کارخانه‌ها

صنایع الکترونیک شهرک صنعتی شیراز دارای صنایع کوچک و بزرگ زیادی از جمله چندین کارخانه الکترونیک از جمله اتومبیل‌های برقی، صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، زیمنس، ITMC و صنایع الکترونیک ایران است.

صنعت IT یکی از بزرگترین صنایع این شهر است که در زمینه تبادل فناوری اطلاعات در جهان با شهرهای بزرگی مانند مونیخ و برلین (در زمینه کارخانه های زیمنس) همراه است.

صنایع غذایی گروه صنعتی زرین غزال که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بستنی در ایران است در این شهرک واقع شده است. همچنین اولین و بزرگترین کترینگ صنعتی در ایران مربوط به شرکت چشمه سار شیراز با نام تجاری کرنج می‌باشد. واحدهای صنعتی مانند آریاسام، ارژن، پارسیرنگ، دامداران، ب آ، فرآورده های گوشتی صدک و پپسی و.. از دیگر واحدهای مهم فعال در صنایع غذایی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز هستند. وجود این صنایع و کارخانجات به اهمیت باربری تهران به شیراز تاکید می کند.

باربری تهران به شیراز
شهر شیراز

صنایع شیمیایی

واحدهای صنعتی مانند پارسینه چاپ، پدیده فوم، شیراز پانل، تاك ایستا، ژرم پارسه، جهان شیمی بسپار، پلاستار طبرستان، فارس پت و لوله سبز به عنوان واحدهای مهم در زمینه صنایع شیمیایی در شهر بزرگ صنعتی شیراز هستند.

صنایع سلولزی

واحدهای صنعتی مانند انتخاب اول، فرش ذوالنواری گروه صنعتی ابو قداره، ماناپک، دکوران، صنعت داران افتخاری شیراز، صنایع دستی مهراریا و گروه صنعتی کتکار از واحدهای مهم در زمینه صنایع سلولزی در شهرک صنعتی بزرگ شهر شیراز است

صنایع فلزی

واحدهای صنعتی مانند فاتح صنعت کیمیا، فولاد بیسیک، فناوریان شایان طرح، آداک صنعت، انرژی ساز، تیر و ستون پارس، تحقیقات جهاد فارس، دراکاب، سوله استیل، پیدک، فولاد بافت سبحان، مجتمع صنعتی رضا، گروه تولیدی گل آور، نیک روی پوشش، ایمن اگزوز پارسیان و فولاد آریا جم از واحدهای مهم در زمینه صنایع فلزی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز هستند.

حمل بار به جنوب کشور

مناطق جنوبی کشور از مناطق جنوبی زاگرس تا سواحل شمالی خلیج فارس را شامل می‌شود. استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بخشی از این مناطق هستند.

به دلیل وجود بنادر و مناطق آزاد تجاری و بنادر وارداتی و صادراتی در مناطق جنوبی و خلیج فارس، حمل و نقل کالا به جنوب کشور بسیار رونق دارد. برای حمل بار موفق، از جمله محموله های صادراتی، داشتن کادری مجرب و متخصص به ویژه در حمل و نقل ضروری است.

به دلیل مسافت بسیار طولانی و دشواری‌ها و ناهمواری‌های جاده و شرایط خاص آب و هوایی در منطقه جنوب و بار ترافیکی و ازدحام جاده‌ها، هزینه‌های باربری تهران به شیراز کشور معمولاً متفاوت و متغیر است. در نتیجه رقابت بین شرکت‌های حمل و نقل در مناطق جنوبی بسیار زیاد است.

مسیر باربری تهران به شیراز

مسیر اول 

فاصله از تهران تا شیراز با خودرو از مسیر اول: 932 کیلومتر و مدت 10 ساعت است. در این مسیر از تهران خارج و وارد آزادراه شوید، سپس وارد بزرگراه نواب جنوب، بزرگراه شهید چراغی و به سمت بزرگراه كاظمی در جنوب ادامه دهید تا به آزادراه خلیج فارس برسید.

شهرهای بین راهی شامل تهران، قم، کاشان، نطنز، شاهین شهر، اصفهان، شهرضا، آباده، صفاشهر، مرودشت و شیراز است.

فاصله بین شهرهای در مسیر باربری تهران به شیراز به این شرح است. تهران به قم 145 کیلومتر، قم به کاشان 109 کیلومتر، کاشان به نطنز 83 کیلومتر، نطنز تا شاهین شهر 106 کیلومتر، شاهین شهر به اصفهان 30 کیلومتر، اصفهان به شهر رضا 81 کیلومتر، شهرضا به آباده 127 کیلومتر، آباده تا صفاشهر 88 کیلومتر، صفاشهر به مرودشت 134 کیلومتر، مرودشت تا شیراز 51 کیلومتر.

باربری تهران به شیراز
مسیر های باربری تهران به شیراز

مسیر دوم باربری تهران به شیراز

مسیر دوم باربری تهران به شیراز 924 کیلومتر 11 ساعت 46 دقیقه است.

با ترک تهران و ورود به مسیر تهران – ساوه، وارد بزرگراه نواب جنوب سپس بزرگراه شهید چراغی و سپس بزرگراه آزادگان میرسید، مسیر را برای ورود به مسیر تهران – ساوه ادامه دهید.

شهرهای بین راهی شامل تهران، ساوه، سلفچگان، دلیجان، میمه، فولادشهر، بروجن، یاسوج و شیراز است.

فاصله بین شهرهای مسیر، تهران به ساوه 137 کیلومتر، ساوه به سلفچگان 72 کیلومتر، سلفچگان به دلیجان 65 کیلومتر، دلیجان به میمه 79 کیلومتر، میمه به فولادشهر 139 کیلومتر، فولادشهر به بروجن 82 کیلومتر، بروجن به یاسوج 210 کیلومتر، یاسوج 181 کیلومتر تا شیراز است.

تعرفه حمل بار به شیراز

تعرفه باربری تهران به شیراز تحت تاثیر عوامل مختلفی است به همین دلیل گزارش قیمت واقعی در این مقاله امکان پذیر نیست. اما با ارتباط با شرکت جهان پیمان بار می‌توانید برای دریافت تعرفه باربری مشاوره رایگان بگیرید. این کار باعث می‌شود که هزینه‌های حمل کالا کمتر شود. کارشناسان شرکت آماده جوابدهی به سوالات شما در رابطه با حمل بار به شیراز هستند.

عوامل موثر

اما به طور کلی می‌توان گفت که عواملی هستند که بر قیمت باربری تهران به شیراز تاثیر گذارند. از عوامل موثر مسافت است. هر قدر مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر می‎‌ر‌ود.

علت دیگر وضعیت جوی است که باعث کمبود خودروهای باربری و افزایش هزینه می‌شود. اما با جهان پیمان بار نگران نباشید.

مهم‌ترین عاملی که در قیمت باربری به شیراز تاثیر گذار است نوع وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون‌ها با توجه به توان کامیون، نوع و وزن کالای مورد نظر تعیین می‌شود. هر قدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده شود به همان مقدار به هزینه‌ باربری اضافه خواهد شد.

قیمت سوخت کامیون یا وانت بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت باربری موثر است. با توجه به فاصله، مقدار سوخت مصرفی کامیون افزایش می‌ یابد. موارد موثر دیگری هم وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته شده.

باربری تهران به شیراز
حمل بار به شهر شیراز

حمل بار به شهر شیراز

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب باربری تهران به شیراز تحویل بیمه‌ نامه و بار نامه معتبر در شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که بار یا محصول شما تضمین شده به مقصد تحویل داده می شود. این نکته از مهم ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت باربری تهران به شیراز عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری مناسب است.

به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت باربری تهران به شیراز معرفی نموده است.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری نسیم شهر | حمل بار ارزان از شهرک صنعتی نسیم شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =