نیسان بار تهران | حمل بار با نیسان + بیمه و بارنامه

نیسان بار تهران

باربری جهان پیمان بار به عنوان برترین نیسان بار تهران به صورت همه روزه و در تمامی ساعات شبانه روز خدمات باربری و حمل بار با نیسان را به صاحبین بار ارائه میدهد، پس اگر به دنبال نیسان بار معتبر در تهران هستید تا با ارزان ترین کرایه باربری برای نیسان، بار شما را حمل کند میتوانید با خیال آسوده با جهان پیمان بار تماس گرفته و صفرتاصد خدمات باربری با نیسان را از آنها بخواهید.

برای باربری مطمئن با نیسان لازم است تا مانند سایر ماشین های باری از جمله کامیون و تریلی بارنامه صادر شده و بار بیمه شود، ما تمامی نیسان ها را با بارنامه و بیمه نامه معتبر در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای حمل بار با نیسان لازم است بدانید به شما بگوییم.

نیسان بار تهران | حمل بار با نیسان + بیمه و بارنامه
نیسان بار تهران | حمل بار با نیسان + بیمه و بارنامه

حمل بار با نیسان از تهران به تمام نقاط ایران

مبدا بارگیری نیسان بارهای جهان پیمان بار تهران است و از تهران به تمامی شهرستان های کوچک و بزرگ ارسال بار دارد، همانطور که میدانید تهران یکی از پرتردد ترین مبدا های بارگیری در تهران است و روزانه انواع بار با تناژ مختلف به سایر شهرستان ها ارسال میشود. برای حمل بار هایی که وزن کمی دارند و حداکثر تناژ آنها 2 تن است باید از نیسان برای حمل آن استفاده نمایید.

جهان پیمان بار با دسترسی به تمامی خطوط باربری به عنوان بزرگترین نیسان بار تهران شناخته شده است به گونه ای که روزانه بیش از صد ها سرویس باربری با نیسان از تهران به شهرستان ها را ارائه میدهد، شما نیز میتوانید برای ارتباط با نیسان بار تهران همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

حمل بار با نیسان از تهران به تمام نقاط ایران
حمل بار با نیسان از تهران به تمام نقاط ایران

باربری در تهران با نیسان

تهران دارای 10 ها شهرک صنعتی، بازار و صدها انبار و کارخانه است که  برای حمل و جابه جایی بار در تناژ کم نیارمند نیسان باری هستند تا بتوانند تولیدات و محصولات خود را ارسال کرده و با مواد اولیه مورد نیاز خود را دریافت نماید. 

برای حمل بار از شهرک های صنعتی تهران با نیسان میتوانید با ما تماس بگیرید، نیسان بار جهان پیمان بار آماده خدمت رسانی به تمامی شهرک های صنعتی تهران از جمله شهرک صنعتی سالاریه، شهرک صنعتی پایتخت، شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی نصیر آباد، شهرک صنعتی فیروزکوه، شهرک صنعتی خوارزمی، شهرک صنعتی پرند، شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی قرچک و شهرک صنعتی دماوند 2 می باشد.

برای حمل بار از بازار های تهران نیارمند نیسان هستید؟ نیسان باربری مورد نیاز خود برای حمل بار از بازار های تهران را از جهان پیمان بار بخواهید، حمل بار از بازار آهن با نیسان، حمل بار از بازار مبلمان و پارچه و پرده با نیسان، حمل بار از بازار چوب با نیسان، حمل بار از بازار لوازم و ابزارآلات صنعتی با نیسان، حمل بار از بازار میوه و تره بار با نیسان و …. تخصص ماست.

از مزایا باربری با نیسان در تهران میتوان به عدم محدودیت تردد اشاره نمود، چراکه بسیاری از نقاط تهران کامیون ممنوع هستند و اگر قصد بارگیری در روز به وسیله کامیون ها را داشته باشند ممکن است جریمه شوند ، بنابراین میتوانند از خدمات باربری با نیسان در مکان های کامیون ممنوع استفاده نمایند.

درخواست نیسان برای باربری از تمامی نقاط تهران از جمله شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران، غرب تهران و بازار تهران را تنها با یک تماس ثبت نمایید.

باربری در تهران با نیسان
باربری در تهران با نیسان

باربری با نیسان به تمامی شهرستانها

ایران دارای 451 شهر و شهرستان است که تمامی آنها از نظر حمل و نقل و باربری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند از جمله حمل بار با نیسان که نیاز تمامی شهرستان ها میباشد.

تمامی افراد ساکن شهرستان ها که از بازار ها و کارخانه های تهران خرید میکنند همواره به دنبال نیسان بار مطمن در تهران هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن حمل بار آنها را به شهرستان ها انجام دهد، پیدا کردن نیسان بار مطمئن در تهران کار ساده ای نیست چراکه باید از بین صد ها موسسه باربری بهترین را پیدا کرد.

نیسان بار جهان پیمان بار سالهاست که در زمینه حمل بار با نیسان به شهرستان ها فعالیت دارد و با ارائه تمامی خدمات باربری با نیسان به عنوان بهترین نیسان بار تهران شناخته شده است. فرآیند ثبت درخواست برای باربری با نیسان به شهرستان ها بسیار ساده است. شما هر کجا که باشید میتوانید با یک تماس نیسان مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

جهان پیمان بار به صورت همه روزه برای ارسال بار به تمامی شهرستان ها نیسان دارد که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حمل بار با نیسان به مشهد
  • حمل بار با نیسان به شیراز
  • حمل بار با نیسان به اصفهان
  • حمل بار با نیسان به  گیلان
  • حمل بار با نیسان به مازندران 
  • حمل بار با نیسان به گلستان 
  • حمل بار با نیسان به تبریز
  • حمل بار با نیسان به قزوین 
  • حمل بار با نیسان به ایلام
  • حمل بار با نیسان به همدان
  • حمل بار با نیسان به خوزستان 
  • حمل بار با نیسان به اهواز
  • حمل بار با نیسان به بندرعباس
  • حمل بار با نیسان به قم 
  • حمل بار با نیسان به مرکزی
  • حمل بار با نیسان به کرمان 
  • حمل بار با نیسان به بوشهر
  • حمل بار با نیسان به سیستان و بلوچستان
  • حمل بار با نیسان به کهگیلویه و بویر احمد
  • حمل بار با نیسان به چهارمحال و بختیاری
  • حمل بار با نیسان به یزد

حمل بار به شمال کشور با نیسان، حمل بار به جنوب کشور با نیسان، حمل بار به شرق کشور با نیسان، حمل بار به غرب کشور با نیسان و حمل بار با نیسان به استان های مرکزی را از جهان پیمان بار بخواهید.

باربری با نیسان به تمامی شهرستانها
باربری با نیسان به تمامی شهرستانها

نیسان برای حمل چه بارهایی مناسب است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که صاحبین بار در زمینه باربری با نیسان در تهران و شهرستان از ما میپرسند این است که نیسان توانایی حمل چه بارهایی را دارد؟ خوب است بدانید که نیسان سبک ترین ماشین باری است که برای حمل بار مورد استفاده قرار میگیرد و از نظر نوع بار هیچ محدودیتی ندارد فقط تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید تناژ و ابعاد بارتان است که نباید از ظرفیت و استاندارد های نیسان بیشتر شود.

نیسان ها که در ایران به نام زامیاد ۲۴ و نیسان آبی معروفند یک خودروی وانت است که بیشتر برای حمل بار های سبک مورد استفاده قرار میگیرند و توانایی حمل بار تا نهایتا 2.2 تن بار را دارند و ابعاد اتاق آنها به شرح زیر است:

  • طول  2.2 متر
  • عرض  1.6 متر
  • ارتفاع از سطح زمین 1 تا 1.2 متر

حمل اثاث منزل با نیسان

اگرچه برای حمل اثاثیه معمولا از خاور های مسقف استفاده میشود اما گاهی به دلیل کم بودن حجم وسایل میتوان از نیسان ها برای باربری اثاث منزل استفاده نمود.حمل اسباب و اثاثیه منزل با نیسان به صرفه تر از خاور های مسقف است فقط باید به حجم وسایل توجه داشته باشید که در نیسان جا شود.

خدمات اسباب کشی با نیسان هم برای حمل اثاثیه در تهران و هم شهرستان ها برقرار است؛ برای درخواست نیسان جهت حمل اثاثیه با ما تماس بگیرید، حمل اثاث منزل از شمال تهران با نیسان، حمل اثاث منزل از جنوب تهران با نیسان، حمل اثاث منزل از شرق تهران با نیسان و حمل اثاث منزل از غرب تهران با نیسان با کمترین نرخ کرایه باربری انجام میگیرد.

نیسان برای حمل چه بارهایی مناسب است؟
نیسان برای حمل چه بارهایی مناسب است؟

حمل پوشاک و منسوجات با نیسان

تمامی کارگاه های تولیدی پوشاک میتوانند برای حمل و جابه جایی تولیدات و مواد اولیه خود که همان پارچه و منسوجات است از نیسان بار استفاده نمایند و تا 2 تن بار را به راحتی جابه جا کنند.

نیسان ها معمولا دارای چادرهای برزنتی برای حفاظت از بار هستند تا در هنگام جابه جایی آسیبی به بار وارد نشود، اگر برای حمل و جابه جایی انواع پوشاک و منسوجات و پارچه به دنبال نیسان بار ارزان در تهران هستید، جهان پیمان بار در خدمت شماست.

حمل میوه و تره بار با نیسان

میوه و تره بار از جمله شاخص ترین بارهایی هستند که با نیسان حمل میشوند برای حمل میوه و تره بار و سایر محصولات کشاورزی از باغ های تهران ، شهریار و دماوند میتوانید از نیسان بار استفاده نمایید.

حمل میز و صندلی با نیسان

اگر برای حمل میزو صندلی جهت برگزاری همایش و مراسم و همچنین جابه جای دفتر کارتان نیازمند ماشین باری هستید، پیشنهاد ما به شما نیسان بار است که علاوه بر آنکه در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات جابه جایی را انجام میدهد، از نظر کرایه بسیار اقتصادی و به صرفه است.

حمل لوازم کارگاهی با نیسان

لوازم کارگاهی که ابعاد کوچکی دارند مانند چرخ خیاطی های صنعتی ، دستگاه های بسته بندی و … را میتوان با نیسان حمل نمود.

  • حمل چوب و ام دی اف با نیسان
  • حمل تانکر و مخزن آب با نیسان
حمل لوازم کارگاهی با نیسان
حمل لوازم کارگاهی با نیسان

خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار با نیسان

جهان پیمان بار برای رفاه حال افرادی که به دنبال نیسان بار برای ارسال بار از تهران را هستند، صفرتا صد خدمات باربری تهران به تمام نقاط ایران را در اختیار آنها قرار میدهد تا بتوانند با خیال راحت و بدون دردسر ارسال بار با نیسان به تمامی شهرستان ها را داشته باشند.

ازجمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار با نیسان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشاوره تخصصی و رایگان برای باربری با نیسان
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای بار های ارسال شده با نیسان
  • خدمات پشتیبانی از زمان بارگیری تا تخلیه
  • حمل بار دربستی با نیسان

لازم به ذکر است که خدمات باربری جهان پیمان بار با نیسان صرفا به صورت دربستی است و حمل بار به صورت کنار باری یا خرده بار با نیسان نداریم.

خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار با نیسان
خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار با نیسان

بیمه باربری با نیسان

برای حمل بار با نیسان همچون سایر ماشین های حمل بار ، بیمه نامه صادر میشود که این بیمه نامه سقف و یا هزینه مشخصی ندارد بلکه مطابق با ارزش مالی بار که به اظهار صاحب بار است ، مشخص مشود. بیمه ایران طرف قرارداد شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار است و این اطمینان را به شما میدهد که تمامی خسارت های احتمالی را جبران خواهد کرد.

تمامی بارهای ارسال شده با نیسان توسط شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار از ابتدای بارگیری تا زمان تخلیه شامل بیمه‌نامه باربری می‌شوند و در صورت بروز هرگونه خسارت نمایندگی بیمه ایران که طرف قرارداد باربری جهان پیمان بار است تمامی خسارت وارده را پرداخت خواهد کرد.

بهترین نیسان بار تهران

بهترین نیسان بار از نگاه صاحبین بار نیسان باریست که سرعت پاسخگویی و خدمت رسانی آن بالا بوده و در عین حال کمترین نرخ کرایه را دریافت نماید و علاوه بر آن تمامی مجوز های لازم برای حمل بار با نیسان را نیز فراهم آورد.

جهان پیمان بار به صورت همه روزه و در تمامی ساعات روز در خدمت صاحبین باریست که به دنبال بهترین نیسان بار درتهران هستند و با فرآهم آوردن کمترین نرخ کرایه باربری همواره در تلاش است تا بتواند باربری ارزان با نیسان را برایتان به ارمغان آورد.

بهترین نیسان بار تهران
بهترین نیسان بار تهران

نیسان بار ارزان در تهران

ما در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار هموراه در تلاشیم تا با حذف واسطه ها و دلالان کمترین نرخ کرایه باربری با نیسان را برای شما عزیزان فراهم آوریم. پس اگر به دنبال نیسان بار ارزان در تهران هستید با ما تماس بگیرید و آخرین نرخ کرایه حمل بار با نیسان را از ما استعلام بگیرید.

درخواست نیسان از باربری معتبر
درخواست نیسان از باربری معتبر

درخواست نیسان از باربری معتبر

برای درخواست نیسان از باربری معتبر تهران ، تفاوتی ندارد که کجا هستید ، هرکجا که باشید تنها با یک تماس میتوانید سرویس حمل بار با نیسان را رزرو کرده و در تایم مشخص دریافت نمایید.

جهت ارتباط با ما برای رزرو سرویس باربری با نیسان میتوانید از طربق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره نیسان بار تهران

شماره باربری نیسان در تهران را میتوانید از طریق وب سایت جهان پیمان بار تهیه کنید، یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده در جهان پیمان بار نیسان است که میتوانید برای حمل بار های 2 الی 2.5 تن از آن استفاده کنید، از طریق تماس با سامانه یکپارچه حمل و نقل جهان پیمان بار مینوانید درخواست خود را برای حمل بار با نیسان از تهران به تمامی شهرستان ها ثبت کنید .

اعلام بار نیسان در تهران

سامانه اعلام بار نیسان در تهران که توسط جهان پیمان بار ساماندهی میشود، تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه را پوشش میدهد و از این جهت بعد از این که در خواست شما در سامانه اعلام بار نیسان در تهران ثبت شود، سریع ترین سرویس باربری و با ارزان ترین نرخ کرایه برایتان فراهم میشود و از نزدیک ترین شعبه برایتان ارسال خواهد شد.

اعلام بار نیسان در تهران
اعلام بار نیسان در تهران

کرایه نیسان برای حمل بار

کرایه حمل بار با نیسان همانند سایر ماشین های باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها مسافت باربری یا همان مبدا و مقصد باربری است که بر اساس آنها نرخ کرایه برابری با نیسان به شهرستان ها تخمین زده میشود.

علاوه بر مسافت باربری باید به عوامل دیگری هم توجه داشته باشید که از جمله آنها، نوع بار، ارزش مالی بار، مسیر باربری، مدت زمان بارگیری و وزن بار است که این موارد هم برای مشخص شدن کرایه باربری با نیسان باید مورد بررسی قرار گیرند.

جهت استعلام نرخ کرایه حمل بار با نیسان در تهران و شهرستان ها باید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و بعد از اعلام بار، همکاران ما نرخ کرایه باربری را با توجه به بار و مبدا و مقصد بارگیری به شما اعلام میکنند.

کرایه نیسان برای حمل بار
کرایه نیسان برای حمل بار

نتیجه گیری نیسان بار تهران

در این مقاله که با هدف معرفی بهترین نیسان بار تهران نوشته شده بود سعی کردیم شما را با خدمات باربری و حمل بار با نیسان آشنا کنیم تا درصورتی که نیامند نیسان برای ارسال انواع بار و کالا هستید، بتوانید با خیال راحت این کار را انجام دهید. اگر شما نیز به دنبال خدمات باربری با نیسان و یا سایر ماشین های باری از جمله حمل و نقل با کامیونت هستید و در این زمینه سوال یا ابهامی دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری بین شهری با کمرشکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =