باربری بین شهری با کمرشکن

باربری بین شهری با کمرشکن

باربری بین شهری با کمرشکن به صورت همه روزه برای ارسال انواع کالا های سنگین و فوق سنگین و همچنین محموله های ترافیکی بین شهری مورد نیاز است. کمرشکن ها در انواع 2 محور، 3 محور و 4 محور موجود هستند که برای حمل بار تا ظرفیت 16 الی 36 تن مناسب هستند.

باربری جهان پیمان بار تمامی خدمات را برای حمل بار بارهای 16 الی 36 تنی با کمرشکن در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

اگر به دنبال باربری ارزان قیمت به منظور ارسال بار با کمرشکن هستید، باربری و اتوبار جهان پیمان بار در خدمت شماست و میتواند به صورت همه روزه انواع کمرشکن از جمله کمرشکن دومحور، کمرشکن سه محور و کمرشکن چهارمحور را دراختیارتان قرار دهد.

برای آشنایی بیشتر با کمرشکن و حمل بار با کمرشکن با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

باربری بین شهری به تمام نقاط ایران با کمرشکن

خدمات باربری و اتوبار جهان پیمان بار به گونه ای است که تمام نقاط ایران را تحت پوشش قرار میدهد و از مبدا تهران به تمام شهرستان ها و همچنین مرزها خدمت رسانی می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی صاحبین بار باشد .

انواع ماشین های باری از نیسان تا کمرشکن و بوژی برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر بار شما ظرفیتی برابر 16 الی 36 تن دارد و ابعاد آن بزرگ است باید از کمرشکن برای ارسال آن استفاده نمایید.

 

باربری بین شهری به تمام نقاط ایران با کمرشکن
باربری بین شهری به تمام نقاط ایران با کمرشکن

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شمال کشور با کمرشکن

شهرهای شمالی ایران که از جمله آنها میتوان به گیلان، مازندران و گلستان اشاره نمود از جمله شهرهای شمالی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری با کمرشکن را برای آنها فراهم میکند و باربری با کمرشکن به شهر های شمالی کشور از جمله خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است.

باربری با کمرشکن به شهرهای شمالی کشور از مسیر های هراز ، فیروزکوه و چالوس امکان پذیر است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با کمرشکن به شهرهای شمالی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حمل بار با کمرشکن به رشت
  • حمل بار با کمرشکن به مازندران
  • حمل بار با کمرشکن به گرگان

 

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شمال کشور با کمرشکن
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شمال کشور با کمرشکن

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به جنوب کشور با کمرشکن

شهرهای جنوبی ایران که از جمله آنها میتوان به فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان و کرمانشاه اشاره نمود از جمله شهرهای جنوبی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری با کمرشکن را برای آنها فراهم میکند و باربری با کمرشکن به شهر های جنوبی کشور از جمله خدمات حمل بار به جنوب کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با کمرشکن به شهرهای جنوبی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حمل بار با کمرشکن به شیراز
  • حمل بار با کمرشکن به اهواز
  • حمل بار با کمرشکن به بنادر جنوبی

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نیسان باربری ارزان
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به جنوب کشور با کمرشکن
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به جنوب کشور با کمرشکن

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شرق کشور با کمرشکن

شهرهای شرقی ایران که از جمله آنها میتوان به خراسان، سیستان بلوچستان و کرمان اشاره نمود از جمله شهرهای شرقی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری با کمرشکن را برای آنها فراهم میکند و باربری با کمرشکن به شهر های شرقی کشور از جمله خدمات حمل بار به شرق کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با کمرشکن به شهرهای شرقی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حمل بار با کمرشکن به مشهد
  • حمل بار با کمرشکن به سبزوار
  • حمل بار با کمرشکن به سراوان
  • حمل بار با کمرشکن به نیشابور
  • حمل بار با کمرشکن به چابهار
  • حمل بار با کمرشکن به بم
  • حمل بار با کمرشکن به زابل
  • حمل بار با کمرشکن به رفسنجان

 

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شرق کشور با کمرشکن
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شرق کشور با کمرشکن

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به غرب کشور با کمرشکن

شهرهای غربی ایران که از جمله آنها میتوان به ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان و لرستان اشاره نمود از جمله شهرهای غربی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری با کمرشکن را برای آنها فراهم میکند و باربری با کمرشکن به شهر های غربی کشور از جمله خدمات باربری به غرب کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با کمرشکن به شهرهای غربی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حمل بار با کمرشکن به سنندج
  • حمل بار با کمرشکن به مهاباد
  • حمل بار با کمرشکن به سلماس
  • حمل بار با کمرشکن به ارومیه
  • حمل بار با کمرشکن به بانه
  • حمل بار با کمرشکن به ملایر
  • حمل بار با کمرشکن به نهاوند
  • حمل بار با کمرشکن به بوکان

 

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به غرب کشور با کمرشکن
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به غرب کشور با کمرشکن

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های مرکزی با کمرشکن

شهرهای مرکزی ایران که از جمله آنها میتوان به قم، یزد، اصفهان و مرکزی اشاره نمود از جمله شهرهای مرکزی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری با کمرشکن را برای آنها فراهم میکند و باربری با کمرشکن به شهر های مرکزی کشور از جمله خدمات حمل بار به استان های مرکزی جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با کمرشکن به شهرهای مرکزی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حمل بار با کمرشکن به اراک
  • حمل بار با کمرشکن به اصفهان
  • حمل بار با کمرشکن به لاهیجان
  • حمل بار با کمرشکن به محلات
  • حمل بار با کمرشکن به سلفچگان
  • حمل بار با کمرشکن به گلپایگان
  • حمل بار با کمرشکن به شهرضا
  • حمل بار با کمرشکن به خمین

 

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های مرکزی با کمرشکن
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های مرکزی با کمرشکن

ظرفیت باربری با کمرشکن

یکی از مواردی که هنگام باربری با کمرشکن ها باید مدنظر قرار داد ظرفیت باربری آنهاست که باید متناسب با تناژ و ابعاد بار انتخاب شود.

کمرشکن ها با توجه به تعداد محور هایشان و همچنین مشخصه های فنی که دارند، میتوانند مقدار مشخصی بار را حمل کنند.

بهتر است قبل از درخواست کمرشکن با کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار مشورت کنید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار داده و از هدر رفت وقت و هزینه تان جلو گیری کنند .

کمرشکن ها معمولا تا 16 الی 36 تن بار را به راحتی حمل میکنند و برای حمل بارهای فوق سنگین، ترافیکی و حجیم بسیار مناسب می باشند.

اما علاوه بر تناژ باید به ابعاد کمرشکن ها نیز توجه داشته باشید و در صورتی که ابعاد آن به گونه ای بود که از عقب و یا طرفین بیرون میزد حتما باید مجوز های ترافیکی و اسکورت را برای آن فراهم آورد.

ابعاد کمرشکن

ابعاد تریلر کمرشکن ها با توجه به تعداد محور هایشان متفاوت است و معمولا طول آنها برابر با 8 الی 18 متر و عرضشان 2.60 الی 3 متر است.

پس لازم است تا هنگام درخواست کمرشکن ابعاد بارتان را به کارشناسان حمل و نقل اعلام نمایید تا کمرشکن مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

حمل انواع بار با کمرشکن

همانطور که گفته شد کمرشکن ها مخصوص حمل بارهای سنگین و فوق سنگین هستند و استفاده از آنها برای بارهای معمولی اصلا به صرفه نیست و پیشنهاد نمیشود.

از جمله بارهایی که تا به حال با کمرشکن ها حمل شده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حمل انواع دکل های برق و مخابراتی با کمرشکن
  • حمل دستگاه ها و تجهیزات کارخانه با کمرشکن
  • حمل تراکتور و لودر با کمرشکن 
  • حمل نوارنقاله با کمرشکن 
  • حمل سازه های پیش ساخته و کانکس با کمرشکن

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نیسان بار تهران | حمل بار با نیسان + بیمه و بارنامه
حمل انواع بار با کمرشکن
حمل انواع بار با کمرشکن

کرایه باربری با کمرشکن

کرایه های باربری با انواع کمرشکن ها از جمله کمرشکن دومحور ، کمرشکن سه محور و کمرشکن چهارمحور یک نرخ ثابت و مشخص ندارند و عموما به صورت توافقی بر اساس نوع بار، تناژ بار، ارزش مالی بار و همچنین مسافت مشخص میشود.

باربری بین شهری ارزان با کمرشکن

برای آنکه بتوانید به پایین ترین نرخ کرایه برای باربری با کمرشکن دسترسی داشته باشید؛ لازم است از یک باربری معتبر و منصف خدمات باربری را درخواست کنید.

ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا با فراهم آوردن پایین ترین نرخ کرایه باربری؛ ارزان ترین نرخ کرایه را برای حمل بار با کمرشکن را به صاحبین بار اعلام کنیم.

همچنین دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور و حذف دلالان و واسطه ها به ما این امکان را داده تا بتوانیم کمترین نرخ کرایه را نسبت به سایر همکاران و موسسه های باربری داشته باشیم.

برای دریافت ارزان ترین نرخ کرایه باربری برای حمل بار با کمرشکن همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

باربری بین شهری ارزان با کمرشکن
باربری بین شهری ارزان با کمرشکن

درخواست کمرشکن برای حمل بار بین شهری

برای درخواست کمرشکن جهت باربری تهران به شهرستان ها لازم است یک روز قبل از بارگیری با ما از طریق شماره های مشخص شده در سایت تماس بگیرید و اعلام بار نمایید تا کارشناسان ما بار شما را بررسی کرده و درصورت ترافیکی بودن بار مجوز های لازم را برایتان دریافت نماید و در نهایت کمرشکن متناسب با بارتان را در اختیار شما قرار دهد.

کمرشکن برای حمل چه بارهایی مناسب است

در قسمت های قبل کمرشکن را به عنوان یکی از کاربردی ترین ماشین های باربری معرفی کردیم و گفتیم که این ماشین نوعی تریلی است که کشنده آن طراحی به خصوصی دارد و در قیمت میانی آن یک شکستگی را مشاهده میکنید که برای قرار گیری بارهایی که ارتفاع زیاد دارند مناسب می باشد.

کمرشکن ها اصولا برای حمل بارهایی که وزن بالا و ابعاد بزرگ و غیر استاندارد دارند مناسب هستند و معمولا بار های ترافیکی به کمک کمر شکن ها حمل میشوند.

 

کمرشکن برای حمل چه بارهایی مناسب است
کمرشکن برای حمل چه بارهایی مناسب است

نتیجه گیری باربری بین شهری با کمرشکن

در این مقاله که با هدف معرفی خدمات باربری و حمل بار با کمرشکن نوشته شده است سعی کردیم شما را با کمرشکن و حمل بارهای سنگین و فوق سنگین آشنا کنیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

درصورتی که سوال یا ابهامی در این زمینه دارید و یا برای ارسال بارتان نیازمند انواع کمرشکن ها هستید می توانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =