نرخ کرایه کمرشکن برای حمل بار سنگین و فوق سنگین

نرخ کرایه کمرشکن برای حمل بار سنگین و فوق سنگین

 نرخ کرایه باربری شهری و بین شهری برای افرادی که می خواهند بارهای سنگین و فوق سنگین را از نقطه ای به نقطه دیگر جابه جا کنند بسیار مهم بوده و به همین دلیل یکی از سوالات پر تکرار صاحبین بار این است که نرخ کرایه کمرشکن برای حمل بار سنگین و فوق سنگین چقدر است؟

کمرشکن ها از جمله ماشین های باری فوق سنگین و تخصصی هستند و دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای باربری نوع خاصی از بارها  با تناژ و ابعاد مشخص کاربرد دارند بنابراین هزینه های باربری و نرخ کرایه حمل بار با انواع کمرشکن نیز به صورت تخصصی محاسبه میشود و برای هر بار متغیر است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اگر میخواهید با نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری و بین شهری به وسیله کمرشکن 2محور، کمرشکن 3محور و کمرشکن4محور بیشتر آشنا شوید لازم است تا عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار کمرشکن را بشناسید.

پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم که نرخ کرایه باربری با انواع کمرشکن ها چگونه محاسبه می شود.

اهمیت آشنایی با نرخ کرایه کمرشکن

معمولا صاحبین بار برای انجام امور حمل ونقل و جابه جایی بار از جمله بار های سنگین و فوق سنگین هزینه مشخصی را در نظر میگیرند و همواره به دنبال آن هستند تا با کمترین نرخ کرایه کالا و محموله های خود را ارسال کنند چرا که میخواهند با کاهش هزینه های حمل و نقل قیمت تمام شده کالا و یا خدمات را کمتر کنند.

علاوه بر قیمت مواد اولیه، کارگر و …یکی دیگر از عواملی که تاثیر مستقیم بر هزینه تمام شده یک کالا دارد، هزینه هایست که صرف حمل و نقل و جابه جایی کالا، دستگاه ها و … میشود بنابراین افزایش کرایه باربری میتواند باعث افزایش قیمت تمام شده یک کالا شود.

با توجه به موردی که در بالا به آن اشاره شد کرایه حمل بار با انواع کمرشکن ها از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد همیشه به دنبال آن هستند تا با پایین ترین نرخ کرایه خدمات باربری با کمرشکن را دریافت نمایند.

اگر شما هم نیازمند باربری ارزان قیمت با کمرشکن 2 محور، کمرشکن 3محور و کمرشکن 4محور هستید ، همین حالا با جهان پیمان بار تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

اهمیت آشنایی با نرخ کرایه کمرشکن
اهمیت آشنایی با نرخ کرایه کمرشکن

آشنایی با انواع کمرشکن

کمرشکن ها از جمله تخصصی ترین ماشین های باری هستند که برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین شهری و بین شهری و همچنین حمل محموله های ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین کمرشکن ها می توان به کمرشکن 2محور، کمرشکن 3محور، کمرشکن 4محور اشاره نمود.

خوب است بدانید که انواع مختلف کمرشکن ها در تناژ بار و ابعاد بار قابل حمل با همدیگر تفاوت دارند که در ادامه به بررسی دقیق تر آنها خواهیم پرداخت.

کمرشکن 2محور

تریلر های کمرشکن 2 محور برای حمل بار تا ظرفیت 25 تن مناسب هستند و ابعاد آن به شرح زیر است:

طول کمرشکن 2 محور: 12 متر
عرض کمرشکن 2 محور: 2.6 متر
طول عرشه بارگیری کمرشکن 2 محور: 7.5 متر

حمل بار با کمرشکن 2 محور یکی از خدمات جهان پیمان بار است که با کمترین نرخ کرایه باربری عرضه میشود. 

کمرشکن 3محور

تریلر های کمرشکن 3 محور برای حمل بار تا ظرفیت 60 تن مناسب هستند و ابعاد آن به شرح زیر است:

طول کمرشکن 3 محور: 15 متر
عرض کمرشکن 3 محور: 3.2 متر
طول عرشه بارگیری کمرشکن 3 محور: 10.5 متر

حمل بار با کمرشکن 3 محور یکی از خدمات جهان پیمان بار است که با کمترین نرخ کرایه باربری عرضه میشود. 

کمرشکن 4محور

تریلر های کمرشکن 4 محور برای حمل بار تا ظرفیت 80 تن مناسب هستند و ابعاد آن به شرح زیر است:

طول کمرشکن 4 محور: 15 متر
عرض کمرشکن 4 محور: 3.2 متر
طول عرشه بارگیری کمرشکن 4 محور: 10.5 متر

حمل بار با کمرشکن 4 محور یکی از خدمات جهان پیمان بار است که با کمترین نرخ کرایه باربری عرضه میشود. 

آشنایی با انواع کمرشکن
آشنایی با انواع کمرشکن

باربری انواع کالا با کمرشکن

کمرشکن ها که در واقع سنگین ترین ماشین های باری هستند برای حمل تمامی بارهای سنگین و فوق سنگین که از توان تریلی ها خارج است مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین کالاها و محموله های ترافیکی که دارای ابعاد بزرگ و غیر استاندارد هستند به راحتی با کمرشکن ها حمل میشوند، فقط باید توجه داشته باشید که کمرشکن ها دارای انواع مختلفی هستند و لازم است متناسب با بار انتخاب شوند تا در هزینه های حمل و نقل و نرخ کرایه باربری با کمرشکن صرفه جویی شود.

کمرشکن حمل دستگاه و لوازم کارگاهی با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل لودر و بلدوزر با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل دکل با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل سازه های پیش ساخته با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل محموله های ترافیکی با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل دیگ بخار با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل ژنراتور با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل بیل مکانیکی با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل گریدر با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل تانکر با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل جرثقیل با کمترین نرخ کرایه باربری

کمرشکن حمل آسفالت تراش با کمترین نرخ کرایه باربری

باربری انواع کالا با کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن چگونه محاسبه مشود؟

برای حمل بار با کمرشکن ها نرخ کرایه ثابت و مشخصی وجود ندارد و شرکت های حمل و نقل برای محاسبه کرایه باربری تهران به شهرستان با انواع کمرشکن ها از جمله 2محور، سه محور و چهار محور از دو روش استفاده میکنند: 1- روش تن بر کیلومتر، 2- روش مذاکره و توافق

محاسبه کرایه کمرشکن بر اساس تن بر کیلومتر

بر اساس توافقاتی که اخیرا بین سازمان های حمل و نقل صورت گرفته برای ارسال انواع کالا از تهران به شهرستان ها به وسیله کمرشکن ها (2محور،سه محور و چهارمحور) نرخ های مشخصی بر اساس تناژ بار و مسافت طی شده ، مشخص شده است.

که البته این نرخ های تن بر کیلومتر بیشتر برای مشخص شدن کف قیمت باربری با کمرشکن برای هر شهرستان مورد استفاده قرار میگیرد و کرایه نهایی معمولا بر اساس توافقاتیست که با راننده های کمرشکن صورت میگیرد.

محاسبه کرایه کمرشکن به صورت توافقی

در بیشتر موارد محاسبه نرخ کرایه باربری برای حمل بار با کمرشکن (2محور،3محور و 4محور) در کشور ما بر اساس مذاکره و توافق مشخص میشود به گونه ای که در برخی موارد برای حمل محموله های خاص و بارهای ترافیکی نرخ کرایه عملا معنی ندارد و لازم است بصورت کامل با راننده توافق شود.

به عنوان مثال برای مکان هایی که امکان تردد کمرشکن سخت است و یا مدت زمان بارگیری و یا تخلیه زیاد است ممکن است نرخ کرایه باربری با کمرشکن بیشتر شود، اما شما میتوانید با اعتماد به یک باربری معتبر مانند اتوبار جهان پیمان بار انواع کمرشکن با ارزان ترین نرخ کرایه باربری را دریافت نمایید.

محاسبه کرایه کمرشکن به صورت توافقی
محاسبه کرایه کمرشکن به صورت توافقی

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با کمرشکن

عوامل مختلفی هستند که بر نرخ کرایه باربری انواع کمرشکن ها تاثیر می گذارند که در زیر به صورت تیتروار به آنها اشاره شده است:

محل بارگیری و تخلیه بار

نوع بار و ارزش مالی بار

وضعیت جوی و آب و هوایی محل بارگیری و تخلیه

 مدت زمانی که لازم است راننده برای بارگیری و یا تخلیه صرف کند

ترافیکی بودن محموله

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با کمرشکن
عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری با کمرشکن

استعلام آخرین نرخ کرایه برای حمل بار با کمرشکن

برای استعلام نرخ کرایه کمرشکن 2محور،3محور و 4محور برای حمل بار شهری و بین شهری، در ابتدا باید نوع بار، ارزش مالی بار، محل دقیق بارگیری و تخلیه و زمان دقیق بارگیریتان را مشخص نمایید و بعد از تماس با ما از طریق شماره های درج شده در سایت، نرخ کرایه کمرشکن مناسب برای بارتان را به شما خواهیم گفت.

نکته ای که در استعلام کرایه کمرشکن ها باید به آن توجه داشته باشید این است که کرایه های اعلام شده برای انواع کمرشکن ها تا یک روز یعنی نهایتا 24 ساعت معتبر بوده و معمولا با تلرانس 10 درصدی اعلام میشوند.

بنابراین بهترین زمان برای استعلام کرایه حمل بار با کمرشکن 4-5 ساعت قبل از بارگیری است.

استعلام آخرین نرخ کرایه برای حمل بار با کمرشکن
استعلام آخرین نرخ کرایه برای حمل بار با کمرشکن

حمل بار ارزان با انواع کمرشکن

یکی از عواملی که باعث افزایش بی دلیل نرخ کرایه کمرشکن ها میشود وجود دلالان و واسطه هاست که سعی دارند با ایجاد فضای رقابتی سود دلالی بیشتری دریافت کنند و در نتیجه موجب افزایش نرخ کرایه باربری با کمرشکن میشوند. شرکت جهان پیمان بار با حذف واسطه ها و دلالان همواره در تلاش است تا کمترین کرایه را برای حمل بار با انواع کمرشکن ها به مشتریان خود اعلام نماید.

اگر قصد دارید با کمترین کرایه ارسال بار انجام دهید و به دنبال کمرشکن ارزان قیمیت هستید، میتوانید با خیال راحت آن را به ما بسپارید.

جهان پبمان بار ارائه دهنده خدمات باربری ارزان در سراسر کشور است و در کمترین زمان ممکن کمرشکن های 2محور، 3محور و 4محور را در اختیارتان قرار خواهد داد.

مجوز های باربری با کمرشکن

حمل بار با کمرشکن به صورت درون شهری و یا برون شهری نیازمند تشریفاتی است که باید قبل از بارگیری انجام شود و این کار عموما توسط صاحبین بار انجام میشود اما ما در جهان پیمان بار جهت رفاه حال شما عزیزان صفر تا صد امور مربوط به حمل بار با کمر شکن را انجام میدهیم و تمامی مجوز های لازم را دریافت خواهیم کرد.

بارنامه و بیمه نامه از جمله اصلی ترین مجوز های باربری با کمرشکن هستند که معمولا برای حمل بار با انواع ماشین های باری باید صادر شود و در مورد کمرشکن هم صدق میکند.

مجوز های ترافیکی که باید از طرف وزارت راه برای باربری با کمرشکن دریافت شود از دیگر مجوز های مورد نیاز باربری با کمرشکن است.

علاوه بر موارد فوق معمولا برای ارسال بار با کمرشکن نیازمند اسکورت بار هم هستید که جهان پیمان بار در این زمینه هم تمامی موارد مورد نیاز را برایتان فراهم میکند.

مجوز های باربری با کمرشکن
مجوز های باربری با کمرشکن

نتیجه گیری نرخ کرایه کمرشکن

در این مقاله سعی کردیم شما را با نرخ کرایه کمرشکن دومحور، سه محور، چهارمحور و نحوه محاسبه آن آشنا کنیم، امیدوارم که این مطالب برایتان مفید بوده باشه و اگر سوالی در این زمینه دارید و یا قصد حمل بار با کمرشکن به تمامی نقاط ایران را دارید میتوانید برای ما پیغام گذاشته و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
ایمنی درتخلیه و بارگیری کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =