حمل بار با خاور

تعریف ساده خاور و روش حمل بار با خاور 

برای حمل بار با خاور باید به برخی از موارد به درستی دقت نمایید زیرا این باعث میشود که شما برای انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن به درستی عمل نمایید. برای حمل بار با خاور باید بدانید که چه نوع باری را دارید و باید بتوانید تشخیص دهید که آیا ابعاد و طول و عرض آن با خاور ها خوانایی دارد و یا خیر اگر قصد حمل بار با خاور را از تهران به شهرستان های دیگر دارید میتوانید با جهان پیمان بار در ارتباط باشید جهان پیمان بار ارائه دهنده بهترین و با کیفیت خدمات باربری می باشد به همراه صدور بارنامه های رسمی آماده ارائه خدمات می باشد. جهان پیمان بار متخصص در ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل بار با خاور از تهران به شهرستان ها می باشد.

تعریف ساده خاور و روش حمل بار با خاور 

خاور باربری و خود کلمه خاور مثل خیلی از کلمه های فارسی معنی های زیادی دارد بعضی از معنی ها عام و بعضی معنی ها خاص هستند . اما به چه دلیل به کامیون های کوچک کامیونت می گویند, جواب این سوال خیلی جالب و ساده می باشد, به خاطر شرکتی که اولین بار این ماشین ها را تولید کرد. گروه صنعتی خاور یکی از زیر مجموعه‌ های شرکت ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروی سنگین در کشورمان است و گروه صنعتی خاور شرکتی بوده که در زمینه تولید کامیون در ایران فعالیت داشته است و به علت زیاد بودن تولید و کیفیت کامیون‌های این شرکت، بیش تر از چهل سال است که تعداد فراوانی از اشخاص به کامیون، خاور می‌گویند .

تعریف ساده خاور و روش حمل بار با خاور 
کاربرد ها و انواع خاور

معنی خاور 

خاور دارای معنی های گوناگونی دارد ولی در عصر جدید استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و بعلاوه دنیای حقیقی این معنی خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلمه هایی مثل خاورمیانه یا خاوردور خیلی رایج می باشد. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین به حساب می آید و عموما برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ برای جا به جایی استفاده می شد که الان با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مثل ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای شان را به رقیب های جدید داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی دارند.

معنی خاور 
خاور ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند

انواع خاور

خاورها از نظر نوع و حجم به دسته های متفاوت تقسیم می شوند که انواع خاور باربری میتوان به : ایسوزو , خاور ۶۰۸ , خاور کانکسی, خاور کمپرسی, خاور لبه دار , خاور ۵.۵ متری , خاور ۶ متری , خاور ۷ متری اشاره کرد.

حداکثر تناژ بارگیری خاور

حداکثر ورنی که خاور بارگیری دارد بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت می باشد

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری معتبر در تهران | حمل بار با بیمه نامه و بارنامه

که این موضوع بستگی به نوع خاور و نوع بار هم دارد .

اشاره به استفاده خاور باری

کلا در صنعت حمل و نقل و اسباب کشی برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده میشود.

در حال حاضر از خاور باری اغلب برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی

بوسیله ی اتوبار ها استفاده می شود . شرکت های پخش عموما از خاور ، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای امر پخش

استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و مناسب با بار خود استفاده می کنند.

دلایلی که سبب بیشتر شدن نرخ کرایه خاور می شود :

اولین دلیل شاید مهم ترین دلیل در بیشتر شدن کرایه خاور است وآن هم بیشتر شدن قیمت بنزین و فراورده هایی دیگر مثل گازوئیل و غیره است .

شرایط آب و هوا و تغییرات آب وهوایی جز عواملی می باشد که اگر نامساعد باشد هزینه بیشتری از مشتری گرفته می شود مثل  برف یا باران سنگین

اگر مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد بسته شده عمل نکرده و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه خاور بیشتر خواهد شد ..

قیمت لوازم یدکی ماشین باربری سبب می شود که شرکت های حمل و نقل برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه خاور را بیشتر کنند .

اشاره به استفاده خاور باری
خاور های باربری بهترین گزینه برای باربری درون شهری

قیمت و چگونگی حمل بار خاور به شهرستان

هزینه حمل خرده بار به شهرستان و نوع ارسال خرده بار نسبت به حمل بار دربستی متفاوت می باشد . حمل خرده بار تهران به شهرستان روزانه و از خط های متفاوت انجام می شود .

ارزان ترین باربری حمل بار با خاور

جهان پیمان بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از خاور و کامیونت آماده ارائه خدمات حمل بار با خاور با ارزان ترین تعرفه می باشد .

هر نوع ارزان بودنی نیز دلیل بر بی کیفیت بودن نمی باشد برخی با داشتن خاور ها در واقع میتوان گفت میتواند با ارزان ترین تعرفه برای شما ارائه دهنده خدمات باشند.

حمل بار با انواع خاور

همان طور که در بالا تر به آن اشاره نمودیم خاور ها در واقع دارای انوع مختلفی می باشد.

خاور ها دارای دو نوع مسقف و روباز

خاور های مسقف عموما برای اثاث کشی مورد استفاده قرار میگیرد و دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد.

در واقع طول این خاور ها 4.5 متر می باشد و عرض آن 2 متر می باشد.

میزان توانی که این نوع از خاور ها دارا می باشند 3 تن می باشد.

حمل بار با خاور های های مسقف عموما برای معابر شهری بسیار می باشد.

حمل بار با خاور با بیمه نامه های معتبر

باربری جهان پیمان بار ارائه دهنده ارزان ترین و معتبر ترین بیمه نامه های باربری می باشد.

داشتن بیمه نامه در یک باربری میتواند در واقع سلامت بار شما را و ضمن آنکه ایمنی باربری شما را به طور کامل تضمین نماید این به آن معنا می باشد که شما برای داشتن یک حمل و نقل آسان و خوب باید از باربری هایی استفاده نمایید که دارای بیمه نامه های معتبری باشد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
اتوبار ارزان قیمت

بیمه نامه ها عموما در صورتی که در حین جابه جایی حادثه ای رخ دهد در واقع تمامی ضرر ها را جبران می نماید و برخی از خسارات وارده را برای شما جبران می نماید.

اما باید در نظر داشته باشید که بیمه نامه دارای هزینه ای می باشد که در هنگام رزرو خودرو در واقع باید هزینه آن را به علاوه هزینه بارنامه پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =