تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

یکی از سوالاتی که برخی از افراد از ما میپرسند این می باشند که تفاوت باربری و اتوبار چیست؟

ما در ادامه میخواهیم در این رابطه برای شما توضیحاتی را ارائه می نمایند. در ابتدا به این می پردازیم که برای شما باربری را شرح دهیم. باربری ها در زمان های گذشته به نحوی دیگری بود و دارای انواع مختلفی نبود اما در حال حاضر به شکل دیگری می باشد و دارای خدمات متفاوتی می باشد.

 تفاوت باربری و اتوبار چیست؟
باربری و اتوبار هر دو نیز برای حمل بار می باشند

باربری چیست ؟

باربری در واقع به معنای جابه جا کردن باری از یک منطقه به منطقه دیگر می باشد. اگر شما باری را داشته باشید و یا اثاثی را داشته باشید در واقع باید از شرکت های حمل بار استفاده نماید شرکت های حمل و نقل با داشتن خودرو های بسیار معتبر در زمنیه باربری میتواند با کمترین زمان ممکن برای شما خدمات باربری را انجام دهد. اما برخی از افراد به این مشکل برخورد داشته اند که برخی از شرکت ها باربری می باشند و برخی دیگر اتوبار داستان این موارد در واقع دارای برخی از توضیحات می باشد که در ادامه میخواهیم به این موارد بپردازیم.

باربری چیست ؟
باربری در واقع به معنی حمل بار از منطقه ای به منطقه ای دیگر می باشد

تفاوت لغوی باربری و اتوبار 

باربری از لحاظ لغوی دارای گسترش بیشتری می باشد و در واقع اطلاق بیشتری را دارد یعنی چه از لحاظ زمینی و چه از لحاظ هوایی برای شما باربری را انجام می دهند و یا اگر بخواهید باری را برای کشور دیگری صادر نمایید باربری ها گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. اما اتوبار ها در واقع چنین می باشد و میتوان گفت دارای حد وسعت کم تری می باشد و بیشتر باربری را به صورت زمینی انجام می دهد. اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر برای شما توضیح دهیم در واقع منبع موثقی را نداریم زیرا در لغت نامه دهخدا این مورد به صورت واضحی بیان نشده است و مواردی را که در بالا تر به آن اشاره نمودیم به نوعی به صورت تجربی می باشد.

برخی از افراد از تفاوت این دو اطلاعی را ندارند و با ذهنیت کلی به این مورد می پردازند تصور میکنند هر دو به یک صورت می باشد اما در صورتی که بخواهید به صورت تخصصی به این موضع بپردازید اتوباربری از دو بخش اتو که به ابتدای کلمه ی اتومبیل می باشد و باربری نیز به معنای همان حمل بار می باشد که تلفیق این دو مورد به معنای اتومیبل باربری می باشد.

تفاوت لغوی باربری و اتوبار 
باربری در واقع حمل بار با هر وسیله ای می باشد

خدمات باربری ها 

باربری ها در واقع برای حمل انواع بار با تمامی ابعاد هیچ گونه مشکلی را ندارند و در واقع میتوان به این بپردازیم که باربری ها حتی برای تامین کمرشکن ها نیز برای شما هیچ مشکلی را نخواهند داشت این موضوع به این دلیل بسیار حائض اهمیت می باشد که در تهران خودروهای باربری پس از 18 چرخ کمرشکن و بوژی می باشد که این دو خودرو در تهران به سختی میتوان یافت و عموما باربری ها بیشتر برای یافتن این خودرو دسترسی را دارند پس در نتیجه این هم به عنوان مزیت می باشد و نکته ای که باید بیان شود این می باشد که باربری ها عموما برای حمل بار شما دارای بیمه نامه ی معتبری را برای شما صادر مینمایند اما این را هم در نظر داشته باشید که این بیمه نامه را نیز دارای هزینه ای می باشد.

از دیگر مزایای باربری ها در واقع میتوان به داشتن بارنامه ی معتبر اشاره نماییم این بارنامه ها بسیار دقیق و به صورت دولتی می باشد.

 خدمات باربری ها 
خدمات باربری ها

کارایی اتوبار ها 

اتوبار ها در واقع برای حمل بار های درون شهری بیشتر مناسب می باشد در واقع دارای وانت و نیسان می باشند و این برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشند مناسب نمی باشد.

حمل بار ارزان باربری 

اگر به دنبال این می باشید که بار خود را با ارزان ترین تعرفه ها جابه جا نمایید باید این را داشته باشید که باربری ها به دلیل اینکه هم دارای بارنامه های رسمی می باشند پس در نتیجه شما باید هزینه ای را نیز برای بارنامه و بیمه نامه پرداخت نمایید. اما با وجود پرداخت این هزینه باید در نظر داشته باشید که حمل بار بیمه شده و مطمئنی را خواهید داشت، پس در نتیجه به برای داشتن یک حمل بار خوب این موارد بسیار ضروری می باشد.

 بیمه نامه در اتوبار ها و باربری ها 

همان طور که بیان شد در باربری ها در واقع بیمه نامه دارای سندیت بیشتری می باشد در واقع باربری ها بیمه نامه های رسمی را دارند اما بعظا اتوبار ها دارای بیمه نامه های معتبری نیز نمی باشند.

 داشتن خدمه باربری و بسته بندی 

یکی از تفاوت های اصلی که در اتوبار ها و باربری ها نیز وجود دارد این می باشد نیرو های باربری می باشد در واقع برخی از باربری ها برای اثاث کشی و حمل بار شما نیرو های بسته بندی و تجهیزات آن را دارا می باشند اما اتوبار ها تنها خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد در نتیجه میتوان گفت اگر به دنبال حمل و نقل آسانی می باشید باید بتوانید به راحتی از شرکت های باربری استفاده نمایید.

به عنوان مثال اگر بخواهید برای حمل اثاث خود نیاز به یک باربری دارید که تمامی اثاثیه شما را با بهترین روش جابه جا نماید و شما از امنیت وسایل خود اطمینان داشته باشید در واقع نیرو هایی که در باربری در  حال فعالیت می باشند میتوان گفت به نوعی آموزش دیده می باشند و برای اثاث کشی بسیار مناسب می باشند. نکته ای که در این میان باید در نظر داشته باشید این می باشد که استفاده از اتوبار ها و باربری ها برای شما دارای تفاوت قیمت می باشد شاید در ابتدا معنی این حرف ما را به درستی درک نکنید اما ما در ادامه برای شما مثالی را ارائه مینمایم تا به نحوی به صورت دقیق این مبحث را درک نمایید.

در هنگامی که شما با یک باربری تماس حاصل میکنید یک باربری علاوه بر هزینه حمل بار یعنی هزینه کرایه راننده هزینه های دیگری همچون هزینه بیمه نامه و هزینه بارنامه را برای شما محاسبه می شود اما در اتوبار ها در واقع دارای چنین هزینه هایی نمی باشد. جهان پیمان بار با داشتن نیرو های بسیار مجرب آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و بهترین هزینه می باشد

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در ولنجک | حمل بار ارزان از ولنجک
دانلود مقالات به صورت pdf
دانلود مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =