شرکت حمل و نقل جاده ای

شرکت حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

قبل از بررسی شرکت حمل و نقل جاده ای نیاز است کمی با حمل و نقل جاده ای آشنا شویم. حمل و نقل جاده ای از دیرباز یکی از نیازهای اولیه‌ی انسان‌ها بوده است. با گذشت زمان و گسترش کسب‌وکارها نیاز به ارسال کالا به شهرهای مختلف بیش‌ازپیش احساس می‌شد.

ازاین‌رو با ایجاد این نیاز کسب‌وکار، شرکت‌های حمل‌ و نقل جاده ای و باربری به وجود آمدند.

حمل و نقل جاده ای، یکی از قدیمی‌ترین راه‌های جابجایی کالا و  حمل بار می‌باشد که از نظر قیمت و سرعت جهت حمل بسیاری از کالاها بسیار مناسب است.

بخش حمل و نقل جاده ای، با آمار سالیانه 600 میلیون تن جابجایی کالاها و 10 میلیون تن ترانزیت کالاها، نقش مهمی را در حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی دارد.

حمل و نقل جاده ای در گذشته به دلیل عدم وجود ماشین‌های حمل بار به شکل امروزی انجام نمی‌شد.

البته در سال‌های گذشته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اقدامات بسیاری درزمینهٔ توسعه و بهینه‌سازی مسیرهای حمل و نقل جاده ای کشور انجام داده‌اند.

حمل و نقل جاده ای می‌تواند شامل حمل انواع کالا مانند وسایل کشاورزی، صنعتی، خرده‌ریز،پوشاک،خوراکی، لوازم‌خانگی، لوازم اداری، مواد اولیه و …. باشد.

البته در این حمل‌ و نقل باید به نوع کالای ارسالی توجه بیشتری شود. آن‌هم به دلیل اینکه در مسافت‌های طولانی سبب ایجاد خسارت برای کالای ارسالی نشود.مثلاً در حمل و نقل جاده ای مواد خوراکی حتماً باید از ماشین‌های حمل بار متناسب با حمل مواد خوراکی استفاده شود و یا مثلاً در حمل قطعات صنعتی باید از کفی با توان بالا و بست ها و تجهیزات ایمنی مخصوص استفاده شود.

حمل و نقل جاده ای درواقع یکی از اصلی‌ترین روش‌های حمل‌ونقل کالا به شمار می‌رود. به‌گونه‌ای که اگر این روش حمل کالا متوقف شود و یا خللی در حمل و نقل جاده ای کشور رخ دهد، به‌طورقطع مشکلات بسیاری برای تمامی کسب‌وکارهایی که از این روش استفاده می‌کنند ایجاد می‌شوند.

شرکت حمل و نقل جاده ای
شرکت حمل و نقل جاده ای

وظایف یک شرکت حمل و نقل جاده ای

تا به حال به این موضوع که شرکت حمل و نقل جاده ای چه وظایفی دارد فکر کرده‌اید؟ 

امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت حمل و نقل جاده ای تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت حمل و نقل جاده ای در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده‌ دارد و کار آن‌ها فقط حمل بار نیست.

اصول مهمی که در بیشتر کشورها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می‌باشد. اصول مهمی که نقش مهمی در تعیین حرفه‌ای بودن شرکت حمل و نقل جاده ای ایفا می‌کنند. از جمله:

  • کیفیت در تمام مراحل حمل و نقل
  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری، خدماتی مانند بسته‌بندی اثاثیه و وسایل، حمل بارهای خاص و.
  • تضمین کیفیت باربری و سلامت بار
  • استفاده از متدهای جدید و بروز، جهت بسته‌بندی و حمل و نقل انواع بار
  • سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت
  • ایمن بودن و حرفه‌ای بود و  قابل اطمینان بودن شرکت حمل و نقل جاده ای
  • هزینه‌ی مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته‌های مشتریان
  • ارائه مشاوره‌ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب‌کشی
  • ارائه خدمات باربری، اتوبار و وانت‌بار در مناطق مختلف و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

همه این‌ها مواردی است که باید یک شرکت حمل و نقل جاده ای متعهد به رعایت آن باشند.

خودروهای شرکت حمل و نقل جاده ای

حمل بار با کامیون چادری:

 برای حمل و نقل جاده ای بارهای پالت دار و فله به کشور های آسیای میانه، افغانستان، کشورهای حوزه قفقاز، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه، چین، اروپا و غیره

حمل بار با کامیون جامبو: 

برای حمل بارهای فله کامیون هایی با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۰۵ متر مکعب وجود دارند که به آنها کامیون جامبو گفته می شود. این کامیون ها حداکثر برای حمل بارهایی با وزن ۲۵ تن طراحی شده و برای حمل بارهای فله مناسب هستند.

حمل انواع خودرو: 

حمل جاده ای اتومبیل به افغانستان، کشورهای حوزه قفقاز، عراق، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، روسیه، و هر مقصد دیگری.

شرکت حمل و نقل جاده ای
شرکت حمل و نقل جاده ای

کامیون های حمل مایعات:

 برای حمل مایعات خطرناک شرکت حمل و نقل جاده ای

ایزوتانک: 

برای حمل تمامی محصولات شیمیایی خطرناک و غیر خطرناک. این مخازن مجاز به حمل محصولات خطرناک کلاس ۳ و ۴ هستند. 

کامیون کمرشکن و بوژی:

 کامیون هایی با ۳، ۵، ۷، ۱۱ محور برای حمل کالاهای فوق سنگین، و فوق العاده بزرگ یا کالاهای دیگری که به کامیون های کمرشکن نیاز دارند.

کامیون های جن ست و یخچالی و…

انتخاب شرکت حمل و نقل جاده ای

اولین نکته در انتخاب شرکت حمل و نقل جاده ای ارائه بیمه‌نامه و بارنامه قابل‌اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد که اثاثیه و بارتان در باربری بین‌شهری به صورت تضمین‌شده به مقصد می‌رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل جاده ای است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت حمل و نقل جاده ای است. کنترل کیفیت تجهیزات و ماشین‌های اسباب‌کشی و رانندگان از دیگر ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل جاده ای خوب است.

همچنین تجهیزاتی که در بسته‌بندی و حمل بار توسط یک شرکت حمل و نقل جاده ای به کار گرفته می‌شود. از دیگر معیارهایی است که با آن می‌توان به خوب یا بد بودن آن پی برد. یک شرکت حمل و نقل جاده ای خوب به اثاثیه و لوازم مشتری اهمیت می‌دهد. ازاین‌رو از بهترین تجهیزات در بسته‌بندی و حمل بار استفاده می‌کند.

کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیارهای انتخاب آن است.

به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌شناسی و برنامه‌ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون‌شهری و بین‌شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت حمل و نقل جاده ای خوب است. شرکت حمل و نقل جاده ای جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت حمل و نقل جاده ای در تهران معرفی نموده است.

شرکت حمل و نقل جاده ای
شرکت حمل و نقل جاده ای

هزینه‌های شرکت حمل و نقل جاده ای

هزینه حمل و نقل کالا به روش جاده‌ای در شرکت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. با توجه به تمامی امکاناتی که شرکت‌های در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، هزینه حمل و نقل بار جاده ای آن‌ها مشخص می‌شود. اما چندین عامل وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای می‌گذارد. این عوامل عبارتند از:

  • نخستین مورد تاثیرگذار در قیمت حمل و نقل جاده‌ای، مسافت جابجایی کالا از مبدا به مقصد است. این جابجایی امکان دارد که حمل کالا بین دو شهر و یا دو کشور باشد.
  • مورد دیگری که تاثیر بسیار زیادی در قیمت حمل و نقل جاده ای دارد، نوع وسیله‌ای است که از آن استفاده می‌شود. برای مثال کامیون‌های معمولی و کامیون‌های یخچالی هر یک هزینه جداگانه‌ای را برای حمل و نقل کالا دریافت می‌کنند.
  • شرکت‌های حمل و نقل کالا نیز قیمت‌های کاملا جداگانه‌ای از یکدیگر دارند. در واقع ممکن است هزینه حمل بار با کامیون از تهران به اصفهان در یک موسسه با دیگر موسسه تفاوت داشته باشد.
  • حجم بار هم از موثرترین عواملی است که در قیمت حمل و نقل کالا به روش جاده‌ای تاثیر می‌گذارد. مثلا ۱۵۰ کیلو گرم و یا ۳ تن کالا، هر کدام قیمت جداگانه‌ای برای جابجایی دارند.

شرکت حمل و نقل جاده ای جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل حاده ای جهان پیمان بار بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوبی داشته باشند. همچنین شرکت حمل و نقل جاده ای جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

شرکت حمل و نقل جاده ای جهان پیمان بار هر نوع خدماتی از قبیل حمل بار، حمل بار از تهران به شهرستان، وانت‌بار ارزان، بسته‌بندی لوازم در خانه مشتری، اسباب‌کشی، حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم اداری و شرکتی و … را انجام می‌دهد. همچنین به هرکدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره‌های شرکت حمل و نقل جاده ای جهان پیمان بار تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید تا همکاران وظیفه‌شناس ما در سریع‌ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت‌رسانی بکنند.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =