انتخاب شرکت حمل و نقل مطمئن 

شرکت حمل و نقل مطمئن 

شرکت حمل و نقل مطمئن 

امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی حمل و نقل بار و اثاثیه منزل در حال فعّالت هستند و جالب است بدانید که تمامی این شرکت‌ها نیز خود را بهترین و مطمئن‌ترین شرکت حمل و نقل عنوان می‌کنند و این مسئله انتخاب شرکت حمل و نقل مطمئن  را سخت‌تر کرده است.

در این مقاله ما قصد داریم تا تمام موارد مرتبط با انتخاب شرکت حمل و نقل مطمئن، از روش‌های کسب اطلاعات گرفته تا ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل مطمئن را معرفی و بررسی کنیم.

سرعت و امنیت در کار شرکت حمل و نقل مطمئن

یکی از ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل مطمئن، داشتن سرعت بالا در عین حال امنیت بالا  می‌باشد. داشتن سرعت در حین کار تا اندازه‌ای قابل قبول است ولی در برخی مواقع موجب اتفاقاتی خواهد شد که غیر قابل جبران هستند؛ به طور مثال با آسیب دیدگی وسایل در حین کار با سرعت غیر قابل توجیه، ممکن است خسارات وارد شده به حدی باشد که حتی بیمه شدن وسایل هم کارساز نباشد.

شرکت حمل و نقل مطمئن 
شرکت حمل و نقل مطمئن

داشتن پرسنل متخصص با وجدان کاری بالا

افرادی که در یک شرکت حمل و نقل مطمئن مشغول به کار هستند، بسیار مهربان و خوش‌برخورد بوده و از وجدان کاری بالایی برخوردار می‌باشند. این افراد در حین انجام کار، به تمام سوالاتی که در ذهن مشتری ایجاد شده است پاسخگو بوده و تمام مراحل انجام کار را نیز توضیح می‌دهند.

این افراد قدرت بدنی لازم برای جابجایی وسایل سنگینی همچون یخچال دارا می‌باشند. توانایی انجام بسته‌بندی وسایل، داشتن اطلاعات به‌روز در خصوص اسباب‌کشی، استفاده از به‌روزترین روش‌های باربری و دقت بالا در حین اسباب‌کشی از جمله ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل مطمئن محسوب می‌شوند.

 توصیه از طرف دوستان و آشنایان

یکی از نکات مهم  برای انتخاب اتوبار و شرکت حمل و نقل مطمئن، پرس و جو از اطرافیان و آشنایانی است که به تازگی از خدمات یک شرکت خدمات اسباب استفاده کرده اند و از کیفیت کار آن‌ها راضی بوده‌اند.

 میانگین زمان اسباب‌کشی در تهران معمولاً حدود 4 یا 5 سال در نظر گرفته می‌شود بنابراین امکان این که در اطراف خود شخصی را پیدا کنید که به‌تازگی اثاثیه خود را جابجا کرده وجود دارد. اگر از طرف آشنایان شرکت خدمات اسباب کشی به شما معرفی شد، استفاده از مشاوره‌های تخصصی و کارشناسی یک اتوبار حرفه‌ای می‌تواند در تسهیل اسباب‌کشی شما بسیار مفید باشد.

قیمت مناسب 

یکی دیگر از نکات مهمی که اکثر افراد برای انتخاب شرکت حمل و نقل مطمئن مد نظر قرار می‌دهند قیمت مناسب در ارائه‌ی خدماتی است که آن‌ها ارائه می‌دارند.

نکته‌ی مهم در این باره انتخاب یک شرکت با کیفیت و با قیمت مناسب است. ممکن است شرکت‌هایی با قیمت‌های ارزان در این زمینه فعالیت کنند اما این همیشه به این معنی نیست که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، بهتر است قبل از انتخاب درباره‌ی صحت و کیفیت کار باربری‌های مختلف اندکی تحقیق کرده باشید.

سوابق شرکت حمل و نقل مطمئن

در بیشتر اوقات شما ممکن است اطلاع چندانی از شرکت باربری که با شما تماس گرفته نداشته باشید. پس با چند کلیک ساده به قسمت نظرات مشتریان بر روی وب‌سایت شرکت رفته و آنجا با خواندن نظرات از مناسب بودن این شرکت برای حمل و نقل اثاثیه خود مطمئن شوید.

بیمه 

در حمل و نقل بار و اثاثیه منزل حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و در این گونه مواقع برخورداری از بیمه نامه معتبر می‌تواند خیال شما را بیش از پیش آسوده کند. اگرچه شرکت های حمل و نقل مطمئن و معتبر در تهران معمولاً از نیروهای با تجربه برای حمل و نقل استفاده می‌کنند، ولی در مواردی مشاهده شده است که آسیب‌هایی نیز به اسباب و وسایل مشتریان وارد شده است و این مسئله خسارت‌های مالی فراوانی را برای مشتریان به همراه داشته است. 

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که شرکت‌های حمل و نقل معمولاً هزینه‌ی بیمه نامه را به صورت جداگانه محاسبه می‌کنند؛ پس چرا ما باید از این آپشن برای حمل و نقل اثاثیه منزل خود استفاده کنیم؟ در جواب این سؤال باید عنوان کنیم که شما در این حالت با صرف هزینه‌ای ناچیز می‌توانید خیال خود را از بابت بی احتیاطی کارگران باربری آسوده نمایید و دیگر نگران وارد شدن آسیب جدی به اثاثیه گران‌قیمت خود نباشید.

در کل، درست است که بیمه‌نامه در بسیاری از مواقع هزینه‌ی اضافی برای مشتریان محسوب می‌شود، ولی استفاده از آن می‌تواند خطر وارد شدن آسیب‌های جدی به وسایل شما توسّط باربری را خنثی نماید و یکی از ویژگی‌های شرکت حمل و نقل مطمئن باشد.

شرکت حمل و نقل مطمئن 
شرکت حمل و نقل مطمئن

استفاده از ماشین‌های پیشرفته 

در چند سال اخیر شرکت‌های حمل و نقل به صورت قارچی پدیدار شده‌اند و شما ممکن است با چندین گزینه‌ی مختلف در این زمینه مواجه باشید؛ ولی باید به این نکته توجّه نمایید که بسیاری از این شرکت‌ها از اتومبیل‌های حمل بار معمولی همچون وانت نیسان برای حمل و نقل استفاده می‌کنند و این مسئله احتمال وارد شدن آسیب به اثاثیه منزل شما را افزایش خواهد داد.

 یک شرکت حمل و نقل مطمئن معمولاً به اتومبیل‌های پیشرفته‌تری همچون کامیون‌های مسقّف مجهّز هست و این مسئله نشان دهنده‌ی کلاس کاری بالای این شرکت‌ها و میزان اهمیت آن‌ها به وجهه‌ی کسب و کار خود می‌باشد.

 با این حال، لازم به ذکر است که شما باید شرکت‌های حمل و نقل را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید و در صورتی که بار شما از ارزش مادّی بالایی برخوردار نیست و احتمال شکستگی و خرابی آن‌ها مطرح نمی‌باشد، بهتر است که از خدمات شرکت‌های حمل و نقل کوچک که ارزان‌تر نیز هستند برای رفع نیاز خود استفاده نمایید.

کیفیت بسته‌بندی

همان‌طور که میدانید کیفیت بسته‌بندی اثاثیه و وسایل در باربری اهمیت زیادی دارد. هرچه وسایل و لوازم شما بهتر بسته‌بندی شوند، ایمنی آن‌ها در طول حمل و جابجایی بار بیشتر خواهد بود. ارسال بار به صورت درست و اصولی زمانی میسر است که بسته‌بندی صحیح انجام شده باشد. به ویژه برای لوازم شکستنی که این مسئله اهمیتی دوچندان دارد. 

امروزه بسته‌بندی وسایل در اسباب‌کشی با استفاده از لوازمی مانند کارتن‌های مخصوص از نوع چندلایه، بابل رپ و استرچ رپ صورت می‌گیرد و کاری است که باید به‌صورت حرفه‌ای توسط شرکت حمل و نقل مطمئن انجام شود. در غیر این صورت ممکن است به وسایل آسیب وارد شود.

 به همین جهت کارگران شرکت حمل و نقل مطمئن معمولاً تلاش می‌کنند تا در این مرحله با دقت و ظرافت عمل کنند. استفاده از لایه‌ها و کاورهای پلاستیک و نایلونی کمک بزرگی به حفظ وسایل و اثاثیه می‌کند و مانع از ضربه خوردن به بدنه وسایل می‌شود. 

عضویت در اتحادیه

یکی از اتحادیه‌های مهم، اتحادیه باربری تهران است که شرکت های حمل و نقل مطمئن تهران در آن عضویت دارند. در واقع یکی دیگر از ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل مطمئن در تهران، می‌تواند عضویت در این اتحادیه باشد.

 اعضای این اتحادیه در زمینه هزینه و قیمت‌های بسته‌بندی و حمل بار از نرخ‌های اتحادیه تبعیت می‌کنند و در صورتی که به وسایل و لوازم مشتریان هر نوع خسارتی وارد شود، آن‌ها پاسخگو خواهند بود و خسارت‌های لازم را به مشتریان خود پرداخت خواهند کرد. 

انتقاد پذیر بودن

یکی از ویژگی‌های یک شرکت حمل و نقل مطمئن، انتقاد پذیر بودن است. همه ما زمانی که به موسسه یا مرکز اداری یا تجاری مراجعه کرده‌ایم، ممکن است بنا به دلایلی از عملکرد کارکنان، نحوه انجام کار یا پاسخگویی رضایت کامل نداشته‌ایم. در چنین مواردی رساندن صدای مشتریان به مدیران می‌تواند کارساز باشد.

 در مورد شرکت‌های باربری نیز چنین است. امکان انجام انتقاد و یا ارائه پیشنهاد‌ها و راهکارهای مناسب به مدیران این شرکت‌ها می‌تواند کمک بزرگی به افزایش کیفیت کار آن‌ها کند. 

شرکت حمل و نقل مطمئن 
شرکت حمل و نقل مطمئن

پرسش از آژانس املاک

معمولاً افراد زیادی از آژانس‌های املاک برای انتخاب اتوبار مناسب سؤال نمی‌کنند، اما آن‌ها می‌توانند در انتخاب مناسب به شما کمک کنند و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهند. چون تمام معاملات ملکی از طریق آن‌ها انجام می‌شود با تجارب باربری و اسباب‌کشی مشتریان خود آشنا هستند.

 شرکت حمل و نقل مطمئن جهان پیمان بار

شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار با داشتن تمام شرایط ذکر شده یکی از بهترین‌های شرکت حمل و نقل مطمئن است که با بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوبی داشته باشند.

همچنین جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران به مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =