حمل بار به اصفهان

حمل بار به اصفهان

از دیگر خدمات شرکت جهان پیمان بار، حمل بار به اصفهان است. اگر می‌خواهید بار و کالای خود را از تهران به اصفهان بفرستید، می‌توانید در هر زمان با همکاران ما در شرکت جهان پیمان بار تماس بگیرید و از خدمات حمل و نقل ارزان قیمت به اصفهان استفاده کنید.

معرفی اصفهان

اصفهان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است که حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد و دارای جاذبه‌های گردشگری و همچنین مراکز علمی و فرهنگی و همچنین کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی متعددی است. بنابراین این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و سومین شهر ایران محسوب می‌شود. این شهر در گذشته بارها به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است و هنوز هم یکی از مهمترین شهرهای کشورمان است.

در سالهای اخیر، با توسعه بیشتر این شهر، جاده تهران اصفهان نیز به نوبه خود شاهد افزایش میزان حمل بار به اصفهان بوده است. اصفهان در 435 کیلومتری جنوب تهران واقع شده و طول جغرافیایی آن 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی است.

حمل بار به اصفهان
نقشه استان اصفهان

مسیر تهران اصفهان

شهرهای واقع شده بین تهران و اصفهان شامل کرج، دلیجان، قم، کاشان و ساوه است. البته هر یک از آن‌ها در یکی از سه مسیر تهران – اصفهان واقع شده است. مسیر تهران به اصفهان روی نقشه شامل سه مسیر مختلف است که زمان و مسافت آن نیز با یکدیگر متفاوت است

اولین مسیر حمل بار به اصفهان از شهرهای قم و کاشان می‌گذرد و طول این مسیر 448 کیلومتر است. این مسیر 4 ساعت و 44 دقیقه طول می‌کشد.

مسیر دوم از شهرهای قم، سلفچگان و دلیجان عبور کرده و وارد استان مرکزی می‌شود. فاصله تهران تا اصفهان 431 کیلومتر از جاده دلیجان است و 4 ساعت و 56 دقیقه طول می‌کشد.

مسیر سوم از بزرگراه کرج شروع و به سمت شهر ساوه حرکت می‌کند. در این مسیر از شهر ساوه عبور خواهید کرد و از شهرهای سلفچگان، میمه و … عبور خواهید کرد فاصله تهران تا اصفهان از ساوه 5 ساعت و فاصله آن 436 کیلومتر است. فاصله تهران تا اصفهان از بزرگراه کرج تفاوت چندانی با سایر مسیرها ندارد و مسیر کرج به اصفهان نیز در نظر گرفته شده است.

حمل بار به اصفهان
مسیرهای تهران اصفهان

حمل بار به شهرک های صنعتی اصفهان

باربری و حمل بار به اصفهان و شهرهای کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، نطنز، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، آران و بیدگل، گلپایگان، نائین انجام میشود.

شهرک صنعتی جی

یکی از بزرگترین و مشهورترین شهرک های صنعتی برای حمل بار به اصفهان شهرک صنعتی جی است. این شهرک در داخل شهر اصفهان واقع شده و در زمینی به مساحت 309 هکتار گسترش یافته است. بیش از 570 واحد صنعتی در این شهرک در حال فعالیت هستند و حدود 460 شرکت صنعتی به بهره برداری رسیده اند. این شهرک صنعتی با مرکز اصفهان حدود 17 کیلومتر فاصله دارد. شهرک صنعتی جی از امکانات آب، برق، تلفن و گاز و همچنین دسترسی به اینترنت برخوردار است. یکی از مشکلات این شهرک صنعتی عدم دسترسی به تصفیه خانه فاضلاب است.

شهرک صنعتی جی در اصفهان مجموعه‌ای از صنایع مختلف کارخانه های کوچک و بزرگ با زمینه های مختلف قابل جستجو است. صنایع غذایی، چاپ و بسته بندی، صنایع فلزی و ریخته گری، صنایع لاستیک و پلاستیک، تولید قطعات فلزی، صنایع لوازم خانگی، مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد اولیه شیمیایی، منسوجات، مصالح ساختمانی و مواد، نمونه‌هایی از مهمترین واحدها در شهرک صنعتی جی است.

جالب است بدانید که تمام واحدهای این شهرک محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کنند و برخی از واحدها در بازارهای جهانی حضور دارند. شهرک صنعتی جی یکی از مشهورترین شهرک های صنعتی استان اصفهان است که نقش مفیدی در اقتصاد استان دارد. این شهرک صنعتی در شرق اصفهان واقع شده است.

شهرک صنعتی خوانسار

شهرک صنعتی دیگری که از مقاصد مهم حمل بار به اصفهان است در کیلومتر 5 جاده خوانسار – گلپایگان واقع شده است. شهرک صنعتی خوانسار در شهرستان خوانسار در زمینی به مساحت 69 هکتار گسترش یافته است. بیش از نیمی از این منطقه به واحدهای صنعتی اختصاص یافته است.  واحدهای اصلی تولید در این منطقه مربوط به مواد، مواد معدنی و سنگهای ساختمانی است. بیش از 300 واحد صنعتی در این شهرک صنعتی در اصفهان به بهره برداری رسیده است. برای این شهرک کلیه امکانات برق، گاز و تلفن تعیین شده است.

شهرک صنعتی خوانسار توانسته است اهداف اقتصادی کشور را پشتیبانی کند. محصولات شرکت های این شهرک صنعتی توانسته بازارهای داخلی را تسخیر کند و البته برخی از محصولات نیز به خارج از کشور صادر می شود.

شهرک صنعتی علویجه

یکی دیگر از مهمترین شهرکهای صنعتی حمل بار به اصفهان، شهرک صنعتی علویجه است. این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 200 هکتار گسترده شده و یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی ایران به حساب می آید. این شهرک صنعتی در شهر نجف آباد واقع شده است و با وجود موقعیت جغرافیایی توانسته سهم بزرگی در اشتغال زایی ایجاد کند. از کل زمین های شهرک صنعتی علویجه، بیش از 150 هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد. تعداد واحدهای فعال در این شهرک بیش از 170 واحد است و بیش از 60 واحد دیگر در دست ساخت و بهره برداری است.

شهرک صنعتی علویجه دارای امکانات آب، برق، تلفن و گاز است. این منطقه بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در جایی در غرب اصفهان است. ساخت و ساز هنوز در شهرک صنعتی علویجه ادامه دارد.

حمل بار به اصفهان
باربری به اصفهان

خودروهای حمل بار به اصفهان

از زمان‌‌ های بسیار قدیم، انسان‌ها برای تأمین نیاز های خود سفر می‌کردند و در طول این سفرها کالا های مورد نیاز خود را از مناطق دیگر تهیه می‌کردند. امروزه، ما شاهد این تبادل کالا در حجم بسیار گسترده‌تری در کشورها و حتی قاره‌ها هستیم.

کامیون تک

ظرفیت بارگیری این نوع کامیون 10 تن است که غالباً روباز است. تعداد کامیون‌های تک مسقف معمولاً کمتر از روباز است و کرایه‌های بیشتری نسبت به آن دارند.

خاور روباز

این نوع خاور حداکثر ظرفیت حمل 4 تن برای حمل بار به اصفهان را دارد که محدودیتی در نوع بارگیری ندارد.

تریلی کفی

این نوع تریلی بیشترین استفاده را برای حمل بار به اصفهان دارد. تریلی کف حداکثر ظرفیت 24 تن است.

ترانزیت

این نوع تریلی نسبت به سایر انواع تریلی کرایه بالاتری دارد. ترانزیت اغلب برای بارگیری محموله‌هایی که به محافظت در برابر سرما و گرما نیاز دارند، استفاده می‌شود.

انتخاب بهترین شرکت حمل بار به اصفهان

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب برای حمل بار به اصفهان تحویل بیمه‌‌نامه و بارنامه معتبر شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که بار یا محصول تضمین شده به مقصد تحویل داده می‌شود. این نکته از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری و حمل و نقل است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری‌ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت حمل و نقل عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری مناسب است.

به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌‌ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت حمل بار به اصفهان معرفی می‌کند.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری درون شهری و برون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =