حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون

حمل بار از تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان، باربری بین‌شهری‌ای است که به طریق مختلفی قابل انجام است.  شرکت جهان پیمان بار ارائه‌دهنده با کیفیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین خدمات حمل بار به شهرستان برای انواع اقلام تزئیناتی کوچک و بزرگ، اداری، تولیداتی، مسکونی و بازرگانی به صورت تک مسیره و یا چند مسیره با بیمه‌نامه کتبی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون را بررسی کنیم در نتیجه با ما همراه باشید.

حمل بار از تهران به شهرستان

 افراد برای جابجایی بارهایشان و یا برای رساندن وسیله‌ای از یک مکان به مکانی دیگر، از باربری بین‌شهری به ویژه باربری تهران به دیگر نقاط کشور استفاده می‌کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌کنند، می‌باشند.

زمانی که یک فرد و یا یک گروه به فکر ارسال بار به شهرستان های دیگر کشور می‌افتند، در گام نخست باید مجموعه‌ای از بهترین افراد و خودروهای باربری را انتخاب نمایند.

خودروهای حمل بار به شهرستان متفاوت هستند. چرا که وابسته به نوع و حجم لوازم، قاعدتاً از خودروهای متفاوتی استفاده خواهد شد.

حمل بار به شهرستان در صورتی که حجم بالایی را داشته باشد، باید از خودروهای سنگین و سرپوشیده استفاده شود. این در حالی است که به منظور حمل بارهای سبک‌تر، نیازی به استفاده و انتخاب خودروهای سنگین نیست.

در نتیجه خودروهای باربری و حمل بار از تهران به شهرستان در هر بخش بسته به نوع بار انتخاب می‌شوند. البته که مشتریان در انتخاب این ماشین‌ها نیز سهم عمده‌ای خواهند داشت و می‌توانند بر اساس شرایط مورد نظر خود، بهترین خودرو مد نظر را انتخاب نمایند.

خودروهای سنگین و سبک دو نوع از انواع خودروهای باربری به شمار می‌روند. این خودروها به صورت کلی عبارت‌اند از:

  • تریلی
  • کامیون
  • وانت
  • نیسان
حمل بار از تهران به شهرستان
حمل بار به شهرستان

حمل بار با کامیون

برای حمل بار از تهران به شهرستان باید بهترین خودرو مورد نظر را انتخاب نمود. خودرویی که نه تنها بتوان تمامی لوازم را در آن به صورت حرفه‌ای و کاملاً استاندارد جایگذاری کرد، بلکه تحمل وزن بار را نیز داشته باشد.

از این نظر حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون می‌تواند یک گزینه ایده آل به شمار آید. البته که باید در حمل بار به شهرستان به فاکتورهایی از جمله حجم بار نیز توجه کرد.

کامیون‌ها بهترین خودرو برای حمل بار سنگین به شهرستان‌ها به شمار می‌روند. این خودروها عموماً می‌توانند علاوه بر حمل بار سنگین، مسافت‌های طولانی را بدون محدودیت طی نمایند.

همچنین داشتن فضای کافی در کامیون موجب خواهد شد تا اثاثیه مورد نظر با دقتی دو چندان در این فضای کافی، چیده شده و محدودیتی برای چیدمان لوازم وجود نداشته باشد.

انواع کامیون ها بر اساس محور و وزن

کامیون‌ها دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نکته توجه داشت که این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یک دارند و رانندگان کامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده کامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یک راننده کامیون خوب چیست مراجعه کنید.

کامیونت (خاور)

این کامیون‌ها کوچک و کمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند که میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.

انواع کامیون
خاور اتاق بزرگ

کامیون تک

این کامیون‌ها با دو محور و شش چرخ که حداکثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.

کامیون جفت

 این کامیون‌ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند که جفت‌های کمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اکثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل کنند.

تریلی

 در واقع یک نوع از کامیون‌ها تریلی نام دارد که دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند که برای باربری‌ از تهران به شهرستان سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.

حمل بار از تهران به شهرستان
ابعاد تریلی

هجده چرخ

تریلی‌ها کامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یک مفصل به کله وصل می‌شود، این دسته از کامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای کمپرسی و کفی استفاده می‌شود.

کمرشکن

کمرشکن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت که تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این کامیون دارای حالتی خاص است که از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.

911

 در واقع این کامیون در دسته‌ای بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یک دسته جدا به‌حساب آورد.

خدمات جهان پیمان بار در ارسال به تمام شهرستان های ایران

حمل بار از تهران به شهرستان های مرکزی 

  • باربری تهران به اراک، قزوین، قم
  • باربری تهران به اصفهان، کرج، سمنان

حمل بار از تهران به شهرستان های شمالی

چندین مسیر بین تهران و شمال وجود دارد. از جمله سه راه اصلی و مهم جاده چالوس، جاده فیروزکوه و جاده هراز است. هر یک از این جاده‌ها در یک زمان مشخص احداث و افتتاح شده‌اند و از آن زمان به طور منظم توسط مسافران و کامیون‌های حمل بار از تهران به شمال مورد استفاده قرار گرفته است. این سه جاده که از زیباترین جاده‌های ایران نیز به شمار می‌روند، روزانه میزبان هزاران کامیون، وانت یا تریلی در این مسیرها بوده و بار حمل می‌کنند.

در این میان، ممکن است به نظر برسد که حمل بار به شمال از طریق جاده فیروزکوه از دو جاده دیگر راحت‌تر است. اما طول مسیر و شهری که مقصد کالا است همراه با شرایط جاده و آب و هوا بسیار مهم است.

  • باربری از تهران به شهر های مازندران: ساری، رامسر، بابلسر، آمل
  • باربری از تهران به استان گیلان: لاهیجان، رشت و …
  • باربری از تهران به استان گلستان: گرگان و کردکوی و…

حمل بار از تهران به شهرستان های غربی

  • باربری از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

حمل بار از تهران به شهرستان های شرقی

استان خراسان رضوی جزو استان های بزرگ و صنعتی ایران است. از لحاظ جغرافیای، تولیدی و صنعتی به گونه ای است که هر روزه تعداد بالایی کامیون، وانت و اتوبوس برای باربری و حمل بار و جا به‌ جایی مسافر از تهران به مشهد و بالعکس تردد می‌کنند.

همچنین شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم امام رضا جزو مهم‌ترین قطب‌ های زیارتی و سیاحتی ایران است و باعث شده که حمل‌ و نقل مسافر و بار بین شهر تهران و مشهد بیشتر از سایر مسیر ها باشد. امروزه مشهد با وجود امکانات زیاد گردشگری، ورزشی و صنعتی جایگاه ویژه ای در اقتصاد و فرهنگ ایران دارد و با دارا بودن جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت کشور است.

  • باربری از تهران به کرمان، خراسان (مشهد)، یزد، بجنورد، بیرجند و زاهدان

حمل بار از تهران به شهرستان های جنوبی

  • باربری از تهران به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …
پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
اتوبار تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =