باربری تهران به تمام نقاط ایران

باربری تهران به تمام نقاط ایران

باربری تهران

باربری تهران به تمام نقاط ایران از جمله شهرستان های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور به صورت همه روزه در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار صورت میگیرد و صفر تا صد خدمات مورد نیاز جهت جابه جایی بار از تهران به شهرستان ها در جهان پیمان بار فراهم است که از جمله مهمترین آنها میتوان پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان، ارسال بار با انواع کامیون ها به سراسر کشور، بیمه نامه و بارنامه معتبر و …. اشاره نمود.

برای حمل باز از مبدا تهران به سراسر کشور انواع ماشین های باریری سبک و سنگین فراهم است و ناوگان حمل بار جهان پیمان بار یکی از کامل ترین و مجهز ترین ناوگانهای حمل بار است که با بهره گیری از مجرب ترین و با سابقه ترین راننده ها به صاحبین بار خدمت رسانی میکند.

باربری تهران به تمام نقاط کشور با خودرو های مجهز و اختصاصی متناسب با ابعاد و حجم بار صورت میگیرد که میتواند تاثیر زیادی در کیفیت باربری، جلوگیری از آسیب به بار و صرفه جویی در هزینه های باربری شما داشته باشد.

باربری تهران به تمام نقاط ایران، حمل بار بین شهری‌ ای است که به طریق مختلفی قابل انجام می باشد. صاحبان بار برای جابجایی بارها یا برای رساندن وسیله‌ای از یک مکان به مکان دیگر، از باربری بین شهری مخصوصا حمل بار تهران به دیگر نقاط ایران استفاده می‌ کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌کنند، می‌باشند.

 شرکت جهان پیمان بار ارائه‌ دهنده با کیفیت‌ ترین و ارزان ترین خدمات باربری تهران به شهرهای دیگر می‌باشد. در این مقاله قصد داریم حمل بار تهران به شهرهای دیگر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

باربری تهران به تمام نقاط ایران
باربری تهران به تمام نقاط ایران

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

هزینه حمل بار تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنابراین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری تهران مشهد با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای حمل بار مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه حمل بار برای شما کمتر شود.

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری تهران به مشهد می باشد.

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر
هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

عوامل موثر بر قیمت حمل بار عبارتند از:

ابعاد و نوع وسیله حمل بار

مهم‌ترین عاملی در قیمت حمل کالا به شهرستان انتخاب وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون با توجه به توان خودرو، نوع و وزن کالای موردنظر برای حمل تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده کنید به همان مقدار به هزینه‌های تمام‌ شده‌ی باربری افزوده خواهد شد.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

پس بهتر است ابتدا با دانستن ابعاد و وزن دقیق کالای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله حمل بار برای جابه‌جایی کالای خودتان بکنید.

وزن کالا

تناژ یا همان وزن کالایی که کامیون حمل بار حمل می‌کند نیز ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی حمل کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر قدر که وزن کالا کمتر باشد حمل بار ارزان‌ تری را  تجربه می‌کنید.

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر
هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

قیمت سوخت

قیمت سوخت مصرفی وسیله حمل بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت حمل کالا حمل بار تهران مشهد تأثیر گذار است. با توجه به مسافت، مقدار سوخت مصرفی کامیون حمل بار نیز افزایش می‌یابد. موارد تأثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته ایم.

روش های باربری تهران به شهرستان

ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا بهترین و به روز ترین روش های باربری را برای مشتریان خود فراهم کنیم و جهت ارسال بار از تهران به تمامی نقاط ایران 2 روش کلی وجود دارد که عبارتند از باربری به صورت دربستی  باربری به صورت خرده بار که باید هر کدام از این روش ها را با توجه به نوع بار و حجم آن انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر جهان پیمان بار تنها از روش باربری دربستی برای ارسال کالا های شما به شهرستان ها استفاده میکند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

ارسال خرده بار به شهرستان

در باربری به روش خرده بار، کالای شما همراه با بار سایرین در یکی از ماشین های باربری که معمولا ترانزیت و یا خاور است، قرار داده میشود و به مقصد مورد نظر ارسال میشود، این روش باربری که به عنوان کنار باری هم شناخته میشود یک روش باربری مقرون به صرفه برای ارسال بار در حجم کم از تهران به تمامی شهرستان ها است.

برای ارسال بار به روش خرده بار شما باید بار خود را تا باربری های خرده بار شهر خود حمل کنید و بعد از تحویل آن، رسید یا همان بیجک دریافت نمایید و در مقصد باید گیرنده بار به باربری آنجا مراجعه کند و بار را تحویل بگیرد.

باربری هایی که کار خرده بار انجام میدهند در بیشتر شهر ها شعبه دارند و به همین دلیل میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید، در تهران باربری های خرده بار در خیابان شوش هستند و اگر بخواهید از تهران به هر کدام از شهرستان ها خرده بار ارسال کنید، لازم است بار خود را تا خیابان های شوش حمل کرده و تحویل باربری مورد نظر دهید.

سرعت ارسال بالا و هزینه ی کمتر، از مزیت های باربری به روش خرده بار است اما ممکن است بار شما در حین جابه جایی آسیب ببیند، بنابراین باید قبل تحویل بار به باربری آن را به خوبی بسته بندی کرده باشید.

حمل بار دربستی از تهران به شهرستان

در باربری به روش دربستی یکی از ماشین های باربری که میتواند، نیسان، خاور، تریلی، تک،جفت و یا کمرشکن باشد با توجه به نوع بار و تناژی که دارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید تا پرشدن ظزفیت ماشین به آن بار بزنید.

باربری دربستی به این صورت است که کامیون مورد نظر دقیقا در مبدا و مقصد بارگیری شما حضور پیدا میکند و نیازی به مراجعه حضوری به باربری نخواهید داشت و همچنین برای شما بارنامه و بیمه نامه به صورت اختصاصی صادر میشود .

امنیت باربری در روش دربستی بیشتر از روش خرده بار است و در صورتی که از ماشین باربری مناسب استفاده شود، احتمال آسیب دیدن بار شما به صفر میرسد.

جهان پیمان بار با بهره گیری از ناوگان حمل و نقل گسترده امکان ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان ها را دارد و میتواند بهترین سرویس را بر اساس نیاز و نوع بار شما در اختیارتان قرار دهد.

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن بین شهری، ارائه بیمه‌ نامه و بار نامه قابل اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد  که  بار در حمل بار تهران به شهرهای دیگر به صورت تضمین شده به مقصد می‌رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص حمل و نقل بین شهری است. کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیار های انتخاب آن است. به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ ها لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌ های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبر ترین شرکت در تهران معرفی نموده است.

از مهم ترین فاکتور های یک شرکت باربری با تجربه و مطمئن جهت حمل بار رانندگان آن است. در واقع بار اصلی بر روی دوش رانندگان شرکت می باشد

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران
انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران

خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان

حمل بار بین شهری به معنای حمل و ارسال انواع بار از یک شهر به شهر دیگر می باشد. جهان پیمان بار یک شرکت باربری است که در شهر تهران فعالیت می کند و یکی از خدماتی که ارائه می دهد باربری تهران به شهرستان می باشد.

مهم ترین معیار در انتخاب شرکت حمل بار، ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر در این شرکت است، صدور بیمه نامه و بارنامه قابل اطمینان این تضمین را به شما میدهد که در باربری تهران به شهرستان بار شما سالم به مقصد برسد. ما به منظور اطمینان بخشیدن در ارسال کالا در سال ۱۳۸۴ اقدام به تاسیس یک واحد از نمایندگی های شعب فعال بیمه ایران نمودیم و توانستیم از سال ۸۵ تا ۹9 به صورت مستمر به عنوان شعبه منتخب انتخاب شویم. 

حمل بار تهران به شهر های مرکزی 

  • حمل بار تهران به اراک، قزوین، قم
  • حمل بار تهران به اصفهان، کرج، سمنان

حمل بار تهران به شهر های شمالی

  • حمل بار از تهران به شهر های مازندران: ساری، رامسر، بابلسر، آمل
  • حمل بار از تهران به استان گیلان: لاهیجان، رشت و …
  • حمل بار از تهران به استان گلستان: گرگان و کردکوی و…

حمل بار تهران به شهر های غربی

  • حمل بار از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

حمل بار تهران به شهر های شرقی

  • حمل بار از تهران به کرمان، خراسان (مشهد)، یزد، بجنورد، بیرجند و زاهدان

حمل بار تهران به شهر های جنوبی

  • حمل بار از تهران به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …
  • خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان
    خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان

شرکت حمل بار جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدیدترین متدهای حمل ‌و نقلی روز دنیا و فراهم آوردن بهترین خدمات برابری باربری تهران به تمام نقاط ایران سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

انواع کامیون های باربری به شهرستان

تا به این جا در مورد خدمات جهان پیمان بار و هزینه های حمل بار به شهرستان صحبت کردیم اما یکی از مهمترین موارد برای انجام امور باربری به شهرستان ها انتخاب کامیون مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا تنوع ماشین های باربری جهت ارسال بار از تهران به شهرستان بسیار زیاد است و مدل های مختلفی از ماشین های باری سبک و سنگین را شامل میشود.

سرویس های باربری جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان ها از نیسان تا انواع کمر شکن های چند محور و بوژی را شامل میشود و شما میتوانید متناسب با نوع بار ، وزن و ابعاد آن بهترین سرویس باربری را دریافت نمایید.

معمولا نیسان بار ها رایج ترین نوع ماشین های باربری هستند که از آنها برای جابه جایی بار به صورت درون شهری و برون شهری استفاده میشود زیرا میتوانند تا 2.5 تن بار را در سریع ترین زمان ممکن جابه جا کنند و با توجه به این که نسبت به سایر خاور ها و کامیون ها ابعاد کوچکتری دارند برای حمل بار در مسیر های تنگ و صعب العبور مناسب هستند.

خاور ها از دیگر سرویس های باربری کاربردی در جهان پیمان بار هستند که انواع معمولی و مسقف آن جهت ارسال انواع کالا ها تا 3 تن مورد استفاده قرار میگیرند.

کامیون های تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باربری هستند که توانایی جابه جایی بار بین 10 الی 15 تن را دارند و از جمله سرویس های پر درخواست به ویژه در صنایع هستند که میتوانید ارزان ترین سرویس ها برای حمل بار با تک و جفت را از جهان پیمان بار دریافت نمایید.

حمل بار با تریلی برای بار هایی که ابعاد و و وزن زیادی دارند بسیار مناسب است و همچنین تریلی ها دارای انواع مختلفی از جمله کفی، بغلدار و چادری هستند که میتوانید بر اساس حساسیت بار و نحوه بارگیری آن هر کدام را رزرو نمایید.

اگر بار شما از نظر حجم و ابعاد به اندازه ای نباشد که بتوان آن را با تریلی حمل کرد میتوانید از سرویس های باربری با بوژی و کمرشکن استفاده کنید و سنگین ترین بار ها را به سادگی از تهران به شهرستان ها بفرستید.

انواع کامیون های باربری به شهرستان
انواع کامیون های باربری به شهرستان

بارنامه برای حمل بار به شهرستان

بارنامه یکی از مهمترین اسناد برای ارسال بار برون شهری است که که به عنوان یک سند مالکیت برای فرستنده و گیرنده بار و یک مجوز عبور برای راننده تلقی میشود.

به عبارت بهتر بارنامه یک سند باربری است که از طرف وزارت راه و توسط باربری های معتبر صادر میشود و تمامی اطلاعات مربوط به بار را دربرمیگیرد که از جمله آنها میتوان به نوع بار، وزن بار، ارزش مالی بار، مشخصات گیرنده و فرستند، مشخصات راننده، محل دقیق بارگیری و تخلیه اشاره نمود.

نرخ کرایه حمل بار هم در بارنامه ذکر میشود و راننده میتواند با استناد به آن کرایه خود را تمام و کمال از صاحب بار دریافت کند.

بیمه باربری به شهرستان

بیمه باربری از مهمترین موارد برای ارسال بار به صورت شهری و بین شهری است و با توجه به این که خطرات بسیار زیادی در حین انجام امور باربری بار را تهدید میکند لازم است حتما بار را بر اساس ارزش مالی آن بیمه کنید.

بیمه طرف قرارداد شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بیمه ایران است که در سراسر ایران دارای نمایندگی است و در صورتی که بار شما آسیب ببیند و یا دزدیده شود میتوانید از شهرستان محل زندگی خود برای دریافت خسارت آن از بیمه اقدام نمایید.

تعرفه بیمه باربری بر اساس ارزش مالی بار مشخص میشود و مسلما هرچه باری که قصد ارسال آن به شهرستان را دارید گران قیمت تر باشد، هزینه های مربوط به بیمه آن بیشتر خواهد شد.

جهان پیمان بار برای باربری به تمام نقاط ایران خدمات بیمه نامه و بارنامه را فراهم کرده است بنابراین میتوانید با خیال راحت بار خود را به جهان پیمان بار بسپارید و خیالتان از سالم به مقصد رسیدن آن راحت باشد.

بیمه باربری به شهرستان
بیمه باربری به شهرستان

مقالات مرتبط با باربری تهران به شهرستان

باربری تهران به شمال کشور

باربری تهران به غرب کشور

باربری تهران به استان های مرکزی

باربری تهران به شرق کشور

باربری تهران به جنوب کشور

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران به هرمزگان | حمل بار به هرمزگان

5 دیدگاه در “باربری تهران به تمام نقاط ایران

    • ادمین جهان پیمان بار میگوید:

      سلام ممنونم وقت شماهم بخیر بله برای تمام شهرها ارسال بار داریم جهت راهنمایی بیشتر برای انتخاب ماشین مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02175078000

  1. پیمان تاجیک میگوید:

    فکر نمیکنم حمل و نقل به خارج داشته باشند چون من برررسی کردم وب سایتشون رو دیدم که تا مرز ارسال دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =