همکاری با شرکت حمل و نقل

همکاری با شرکت حمل و نقل

وظایف یک شرکت حمل و نقل

قبل از بررسی کامل نحوه و نکات مهم در همکاری با شرکت حمل و نقل، لازم است تا شما با وظایف یک شرکت حمل و نقل آشنا شوید.

 امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت حمل و نقل تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت‌های باربری در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده‌دارند و کار آن‌ها فقط حمل بار نیست.

اصول مهمی که در بیشتر کشورها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می‌باشد. اصول مهمی که نقش مهمی در تعیین حرفه‌ای بودن شرکت اتوبار ایفا می‌کنند. از جمله:

  • کیفیت در تمام مراحل باربری
  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری، خدماتی مانند بسته‌بندی اثاثیه و وسایل، حمل بارهای خاص و.
  • تضمین کیفیت باربری و سلامت بار
  • استفاده از متدهای جدید و بروز، جهت بسته‌بندی و حمل و نقل انواع بار
  • سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت
  • ایمن بودن و حرفه‌ای بود و  قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار
  • هزینه‌ی مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته‌های مشتریان
  • ارائه مشاوره‌ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب‌کشی
  • ارائه خدمات باربری، اتوبار و وانت‌بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

همه این‌ها مواردی است که باید یک شرکت اتوبار متعهد به رعایت آن باشند و شما به عنوان یک مشتری برای همکاری با شرکت حمل و نقل نیاز دارید آن ها را بدانید.

همکاری با شرکت حمل و نقل
همکاری با شرکت حمل و نقل

همکاری با شرکت حمل و نقل

حمل بار، اسباب کشی، حمل اثاثیه، بسته بندی و… به محل دوم با استفاده از خدمات شرکت های حمل و نقل یکی از مسائل مهمی است که علیرغم ساده بنظر رسیدن، اقدامات و آماده سازی های خاص خود را می طلبد. 

هر چند در روز حمل بار کارگران اتوبار می توانند به راحتی اقدام به بسته بندی، انتقال به ماشین باربری کرده و آن را به مقصد حمل کنند، اما شما هم باید اقداماتی را انجام دهید و اگر قصد اسباب کشی در تهران و یا حمل بار به شهرستان را دارید، از چند روز قبل مقدمات کار را انجام داده و سعی کنید همه چیز را از قبل پیش بینی کنید تا این کار با نهایت دقت و در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

 خیلی از افراد همکاری با شرکت حمل و نقل را پروسه ای پر استرس و خسته کننده می دانند. اما لازم است بدانید که با همکاری با شرکت حمل و نقل، براحتی می توانید از پس این فرآیند برآیید. فقط کافی است خودتان را از مدتی قبل آماده کنید.

 در این راستا در این مقاله نکات و مواردی که باید در زمان همکاری با شرکت حمل و نقل به خاطر داشته باشید را جهت  آشنایی هر چه بیشتر شما، آورده ایم تا با مطالعه آن ها، بتوانید به آسان و راحتی همکاری با شرکت حمل و نقل را تجربه کنید.

دو هفته پیش از همکاری با شرکت حمل و نقل

از زمانی در حدود دو هفته قبل از همکاری با شرکت حمل و نقل و استفاده از خدمات حمل بار، چند نکته مهم را در نظر بگیرید و سعی کنید دقیق انجام دهید. اقداماتی از جمله:

  •  آماده سازی وسایل خانه برای بسته بندی
  •  تعویض آدرس
  • آماده سازی خانه جدی پیش از اسباب کشی
  •  هماهنگی لازم برای همکاری با شرکت حمل و نقل از چند روز قبل
  •  اطلاع به همسایگان هر دو محل جدید و قبلی از نقل مکان شما

اگر استرس دارید و یا به دلیل مشغله های فکری معمولا برخی کارهای مهم اصول اسباب کشی فراموش می کنید، نوشتن بسیاری از موارد بر روی کاغذ هم می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

روز قبل از همکاری با شرکت حمل و نقل

شاید این جمله را شنیده باشید که روز قبل از اسباب کشی و حمل بار، مانند آرامش قبل از طوفان است. مطمئنا این جمله شما را نگران کرده است، اما هیچ جای نگرانی نبوده و در صورتی که به درستی و به دقت عمل کنید، مسلما هیچ مشکلی در همکاری با شرکت حمل و نقل پیش نمی آید و حتی از این کار لذت خواهید برد.

در چنین روزی از همکاری با شرکت حمل و نقل، این وسایل و لوازم منزل را برای بسته بندی و اسباب کشی آماده کنید و در جایی بگذارید که کاملا در دسترس باشند:

  • لباس ها
  • تخت خواب ها
  • شارژر تلفن، موبایل و سایر لوازم برقی
  • دستمال توالت
  • لوازم و وسایل شوینده و بهداشتی 
  • ظروف و لوازم خانه به خصوص بشقاب ها، قوری و کتری
  • خوردنی و نوشیدنی هایی از قبیل چای، قهوه، شکر، شیر

همچنین فراموش نکنید که برای جابجایی بار و وسایل فرزندتان، حتما از کیف و یا چمدان های جداگانه ای استفاده کنید. همچنین از تمیز بودن محل جدید مطمئن شوید. 

لیست کارهایی که باید انجام شود را به دقت بررسی و چک کنید. اگر چیزی به ذهنتان رسید یا مسئله مهمی تازه به یادتان افتاد، نگران نباشید. آن را یادداشت کنید و در اولین فرصت با شرکت حمل و نقل طرف قرارداد، هماهنگ و با آنها در میان بگذارید.

همکاری با شرکت حمل و نقل
همکاری با شرکت حمل و نقل

روز همکاری با شرکت حمل و نقل

این روز شاید هم برای خود فرد و هم برای شرکت های حمل و نقل مهم ترین روز باشد چرا که احتمالا بسته بندی بار ها و حمل آنها به مقصد جدید در آن روز انجام می شود و نتیجه کار و سالم رساندن کارتن ها و جعبه های اسباب کشی با استفاده از وسایل و لوازم باربری، در اولویت است.

 در این روز از همکاری با شرکت حمل و نقل کارگران حمل بار به منزل شما می آیند و وسایل و لوازم را بسته بندی کرده و تک تک به درون ماشین حمل بار (کامیون، وانت بار و یا کامیونت) می برند. 

به خاطر مهم بودن این روز و زمانبر بودن پروسه حمل و نقل، بهتر است شما و سایر اعضای خانواده کاملا سرحال باشید و از شب قبل کم خوابی نداشته باشید. همچنین برای همکاری با شرکت حمل و نقل کلیه وسایل و لوازم تان آماده باشد تا کارگران حمل بار، در اسرع وقت با استفاده از کارتن و جعبه و یا سایر لوازم آنها را بسته بندی کرده و منتقل کنند.

به نکات زیر دقت کنید:

  •  تمام وسایل را از برق بکشید
  • همه چیز را آماده کنید
  •  از بسته بودن پنجره ها و ایمن بودن آنها مطمئن باشید
  • شماره های تماس اضطراری خود و یا همراهان را در اختیار کارکنان شرکت حمل و نقل قرار دهید. به خصوص اگر شما با خودروی دیگری به سمت مقصد جدید حرکت می کنید.

پایان همکاری با شرکت حمل و نقل

بر حسب اینکه شما چگونه جعبه ها و کارتن های حاوی لوازم تان را دسته بندی کرده اید و یا بر روی آنها نوع محتویات شان را با استفاده از ماژیک نوشته اید، کارگران باربری آنها را در جاهای مختلف خانه جدید خواهند گذاشت.

 بنابراین با نوشتن روی کارتن ها و مشخص کردن محتویات آنها و همکاری با شرکت حمل و نقل، به خوبی به آنها اجازه خواهید داد که هر چه سریعتر جعبه و کارتن ها را در جای خود و در اتاق های مربوطه بگذارند.

 فراموش نکنید نحوه چیدن بار هنگام اسباب کشی و پس از آن بسیار مهم است. برای اینکه همه چیز در همکاری با شرکت حمل و نقل به خوبی پیش برود این موارد را در روز اول به دقت انجام دهید:

  1. پس از گذاشتن کفپوش ها از قبیل موکت و فرش، به سرعت تخت خواب ها را در اتاق ها بگذارید و آنها را کاملا آماده کنید چون آماده سازی محل استراحت، آن هم بعد اسباب کشی، بسیار مهم است. 
  2. پرده ها را هم در اولین فرصت نصب کنید به خصوص در اتاق های خواب.
  3. یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی را به برق وصل کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید مجدد مواد غذایی کنید.
  4. از درست کار کردن سیستم گرمایش با سیستم سرمایشی و خنک کننده مطمئن شوید.
  5. برای چیدن وسایل در محل جدید به ویژه وسایلی که اهمیت چندانی ندارند، مانند اشیاء تزئینی و یا یادگاری ها، عجله نکنید. 

در پایان همکاری با شرکت حمل و نقل، از اینکه این کار مهم یعنی اسباب کشی و باربری شما به دقت و به درستی انجام شده لذت ببرید و سعی کنید آرامش و لذت از زندگی را در محل جدید برای خود و سایر اعضای خانواده ایجاد کنید.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با سالها تجربه در زمینه های بسته بندی و حمل بار به شهرستان در خدمت شماست.

همکاری با شرکت حمل و نقل
همکاری با شرکت حمل و نقل

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک همکاری با شرکت حمل و نقل خوبی داشته باشند. 

همچنین شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار هر نوع خدماتی از قبیل حمل بار، حمل بار از تهران به شهرستان، وانت‌بار ارزان، بسته‌بندی لوازم در خانه مشتری، اسباب‌کشی، حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم اداری و شرکتی و … را انجام می‌دهد. همچنین به هرکدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره‌های شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید تا بتوانید بهترین همکاری با شرکت حمل و نقل را تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
حمل بار تهران به قزوین | باربری ارزان تهران قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =