باربری با نیسان در تهران و شهرستان ها

باربری با نیسان در تهران و شهرستان ها

برای انتقال بار خود از مکانی به مکانی دیگر نیازمند به کارگیری یک ماشین حمل مناسب می باشید. باربری با نیسان نیز یکی از گزینه هایی می باشد، که شما می توانید برای حمل بار خود استفاده کنید.

با بررسی میزان و ابعاد اندازه آن می توانید به این نتیجه برسید، که می توانید از نیسان بار برای حمل بار خود استفاده کنید. امکان جابجایی بار با نیسان در داخل و خارج شهر نیز وجود دارد. در ادامه به توضیحات مفصلی درباره این خدمات پرداخته ایم.

اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات در مورد باربری واینکه آیا با نیسان بار می توان کار خود را انجام داد، پیشنهاد می کنیم تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

درباره خودرو نیسان باری

نیسان که در ایران با نام های دیگری همچون زامیاد 24، وانت نیسان، نیسان آبی و وانت سایپا شناخته می شود، یکی از ماشین های باری می باشد. این خودرو از سال 1349 توسط گروه خودروسازی زامیاد در ایران تولید می شود. البته در این سال ها نام های زیادی بر روی این خودرو تولیدی قرار داده و عرضه کرده اند.

این خودرو ریشه ژاپنی داشته و از آن جا گرفته شده است. حتی در اوایل از موتورهای ژاپنی در نیسان مورد استفاده قرار می گرفت. این خودرو با لقب نیسان بارکش تولید می شود. باربری با نیسان نیز براساس میزان بار و همچنین ابعاد اندازه بار می تواند صورت بگیرد.

این خودرو قابلیت بار تا 5000 کیلوگرم را دارا می باشد. اما پلیس راهنمایی رانندگی ایران، خودرو نیسان بار را تا حد 2800 کیلوگرم مجاز به حمل بار می داند. ابعاد این نیسان به طول 2.2 متر، عرض 1.6 متر و وزن 2.2 تن می باشد.

شما می توانید به وسیله آن انواع محموله های صنعتی و منزلی را به صورت کاملاً مطمئن حمل کنید.

باربری داخل شهر با نیسان

یکی از مزیت های مهم باربری با نیسان در داخل شهر تهران می باشد. شما می توانید با خیال راحت تر بار خود را در تهران حمل و نقل کنید. یکی از دردسرهای خودروهای باری استفاده از آن ها داخل شهر می باشد. اما نیسان باری می تواند تا حد زیادی مشکلات های مربوط به آن را رفع کند.

محدودیت های ترددی برای نیسان به نسبت سایر خودرو های باری بسیار کمتر می باشد. شما می توانید از نیسان در بسیاری از نقاط شهری استفاده کنید. اما ماشین های سنگین باری مخصوصاً در روزها بسیار محدودیت دارند.

علاوه بر محدودیت ماشین های باری بزرگ مثل کامیون، محدودیت فضا برای جابجایی و حرکت نیز بر این مشکل افزوده می شود. عبور از خیابان و کوچه های تنگ شهری و علی الخصوص دور زدن و پارک کردن می تواند باعث ترافیک و اعتراض خودروهای دیگر شود.

بنابراین می توان باربری با نیسان در شهر را یکی از بهترین انتخاب ها عنوان کرد. شما می توانید خیلی از بارها به وسیله خودرو باری نیسان را انجام دهید.

نیسان بین شهری
نیسان برای حمل بار

باربری بین شهری با نیسان

نیسان علاوه بر اینکه توانایی حمل بار در سطح شهر تهران را دارا می باشد، می تواند برای جابحایی بین شهری نیز عملکرد مناسبی داشته باشد. سرعت و همچنین ابعاد کوچکتر به نسبت ماشین های بزرگ آن را در بعضی از موارد، گزینه مناسب جابجایی می کند.

شما هم اگر قصد انتقال بار کم و به عبارتی خرده بار را دارید می توانید از نیسان باری جهان پیمان بار استفاده کنید. در این صورت نیز می توانید هزینه باربری خود را نیز کاهش دهید.

باربری مطئمن و باتجربه با نیسان

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب وسیله نقلیه باربری در کنار شرایط موجود، انتخاب مطمئن ترین نوع می باشد. شرکت جهان پیمان بار با آموزش های لازم به رانندگان خود در جهت ارتقاء بهترین خدمات می باشد.

همیشه شرکت جهان پیمان بار در تلاش بوده تا بهترین و باتجربه ترین رانندگان را برای رانندگان نیسان باری خود برگزینند. مسیر دارای سختی خود می باشد، مخصوصاً این مسیر بین شهری باشد. بنابراین این وسواس در گزینش افراد با تجربه در حوزه رانندگی موسسه باربری لازم است.

همچنین با استفاده از بهترین بیمه نامه باربری توسط یکی از بهترین شرکت های بیمه سعی داشته ایم تا از این بابت نیز آسوده باشید. از زمان بارگیری تا تحویل، بار شما تحت بیمه نامه معتبر می باشد.

سعی کردیم تا بهترین بیمه نامه با پوشش بیمه ای جامعی را انتخاب کنیم. باربری با نیسان توسط بیمه نامه ایران می باشد، تا شما با خیال راحت حمل و نقل باری خود را به ما بسپارید. شما می توانید با خیال راحت از تهران بار خود را به شمال، جنوب، شرق و غرب توسط نیسان انجام دهید.

باربری مطئمن و باتجربه با نیسان
باربری مطئمن و باتجربه با نیسان

ارزان ترین باربری با نیسان در تهران

اگر به دنبال حمل بار ارزان می باشید، انتخاب نیسان می توان گزینه مناسبی برای شما باشد. با کمترین هزینه بار خود را به نقاط مختلف شهری و بین شهری منتقل کنید. نیسان بار از ارازان ترین راه ها برای حمل بار شما می باشد.

اگر دارای حجم کمی از بار می باشیدو یا به دنبال قیمت پایین باربری می باشید، می توانید از گزینه نیسان در این امر استاده کنید.

حمل اثاثیه منزل با نیسان بار تهران

حمل اثاثیه از جمله متداول مواردی می باشد که در جابجایی های شهری مورد استفاده قرار می گیرد. در این جا می توان اکثراً وانت نیسان را گزینه مناسبی دانست. با توجه به حجم بار و همچنین ابعاد آن ها یک انتخاب مناسب داشته باشید.

اسباب کشی با نیسان بار می تواند سرعت کار و همچنین هزینه شما را به صورت چشمگیری کاهش دهد. در ضمن نیاز نیست تا برای حمل و نقل راحت تر منتظر تایم شب باشید. در ضمن با وجود مسقف بودن آن می توان از بابت خیس شدن نیز آسوده خاطر بود.

نیسان باری با سقف
نیسان باربری دارای سقف

حمل بار سریع با نیسان

اگر به دنبال سریع ترین روش برای ارسال بار از تهران به هر کجای تهران و یا ایران هستید، نیسان بار ها میتوانند بهترین گزینه برایتان باشند، در واقع نیسان ها با توجه به ابعاد کوچکتری که نسبت به سایر ماشین های باربری  کامیون ها دارند میتوانند سریع تر و با سرعت بیشتری کالای شما را جابه جا کنند و در بسیاری از شرایط که سرعت در ارسال بار از اهمیت بالایی برخوردار است از سرویس های نیسان بار استفاده میشود.

حمل بار سریع برای بار هایی مانند میوه و تره بار از اهمیت بالایی برخوردار است و در این نوع بار ها بیشترین ماشین باربری که صاحبین بار درخواست میکنند انواع نیسان بار ها هستند.

حمل بار سریع با نیسان
حمل بار سریع با نیسان

چه بار هایی را میتوان با نیسان حمل کرد

نوع باری که میتوان با نیسان حمل کرد مهم نیست و در صورتی که از نظر ابعاد و وزن در نیسان جا شود میتوان آن را به راحتی با نیسان حمل و جابه جا نمود بر همین اساس لازم است بدانید که حداکثر وزن باری که نیسان مجاز به حمل آن است 2.5 الی 3 تن می باشد ، در زیر لیست رایج ترین بار هایی که برای جابه جایی شان از نیسان استفاده میشود آورده شده است:

انواع میوه، تره بار و سبزیجات 

انواع بار های پالتی

انواع بار های فله ای 

انواع کاشی و سرامیک 

انواع چوب و ام دی اف 

انواع آهن آلات 

گچ و سیمان 

ضایعات 

و . ….

درخواست نیسان برای حمل بار 

برای درخواست نیسان جهت حمل بار های شهری و بین شهری از جهان پیمان بار میتوانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید و نیسان بار مورد نیاز خود را رزرو نمایید.

خدمات باربری با نیسان در جهان پیمان بار بسیار گسترده است و تمامی مناطق 22 گانه تهران، حومه تهران و شهرستان ها و همچنین مناطق مرزی را در بر میگیرد، تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان حمل بار جهان پیمان بار تماس بگیرید تا بهترین و سریع تری سرویس نیسان بار را جهت حمل بار در اختیارتان قرار دهند.

نتیجه گیری باربری با نیسان

یکی از موارد خدماتی جهان پیمان بار استفاده از نیسان می باشد. ما سعی کردیم با به کارگیری متنوع ترین نوع از ماشین های باربری را در اختیار داشته باشیم تا ارزان ترین و مناسب ترین وسیله حمل بار را در اختیار شما قرار دهیم.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نیسان باربری ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =