نرخ کرایه نیسان بین شهری

نرخ کرایه نیسان بین شهری

حمل و نقل بار با استفاده از وانت و نیسان بین شهری با پایین ترین نرخ کرایه همیشه مسئله مهمی برای صاحبان بار بوده است و آن ها همیشه در انتخاب شرکت های حمل و نقل چنین خدماتی بسیار سخت گیر بوده اند.

اجاره نیسان بین شهری

جابجایی انواع بار و کالا با استفاده از نیسان و آخرین نرخ کرایه باعث شده است که جهان پیمان بار یکی از پرمخاطب ترین باربری ها باشد و خدمات وانت نیسان درون شهری و بین شهری را ارائه دهد. همانطور که می دانید به دلیل نامساعد بودن شرایط اقتصادی کشور، نرخ کرایه و تعرفه نیسان بار یا سایر کامیون ها تحت تغییرات متناوب قرار می گیرد. این امر برای نیسان بار ارائه کرایه مشخص و دقیق را کمی مشکل می کند. اما می توانید دقیق ترین و ارزان ترین نرخ کرایه را تنها با یک تماس از کارشناسان ما جویا شوید.

جهان پیمان بار کمترین هزینه باربری بین شهری نیسان را به شما ارائه می دهد.

نیسان بین شهری
اجاره نیسان بین شهری

کرایه نیسان از تهران به شهرستان چقدر است؟

جهان پیمان بار آماده ارائه خدمات باربری نیسان بین شهری برای حمل و نقل روزانه کالا و بار از تهران به شهرستان های مختلف است، اما کرایه، همانطور که گفته شد بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود.

به عنوان مثال اگر مقصد شما مشهد است، اگر محموله از شرق یا جنوب استان تهران باشد، هزینه تا زمانی که محموله در شمال یا غرب استان تهران باشد، کمی کمتر خواهد بود. نزدیک بودن نقطه بارگیری و امکان خروج سریعتر از شهر برای رانندگان امتیاز محسوب می شود و گاهی اوقات آنها از حمل بار با کرایه کمتر رضایت دارند.

برای اطلاع از دقیق ترین کرایه، با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید.

یکی از دلایل عدم ارائه نرخ اجاره در سایت، نوسانات قیمت بازار در ایران است که بسیاری از شرکت ها با ارائه هزینه های غیر واقعی و در نهایت ناتوانی در ارائه خدمات به آنها، صاحبان بار را گمراه می کنند.

جهان پیمان بار بهترین و حرفه ای ترین متخصصان را برای استعلام کرایه و هزینه حمل و نقل شهری و بین شهری با نیسان در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره، علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل، پس از بررسی کامل محموله، امکان ارسال با نیسان بین شهری را نیز به شما اطلاع می دهد تا علاوه بر حمل با کمترین کرایه، از نگهداری نیز مطمئن باشید. محموله شما سالم است.

نرخ کرایه نیسان با بهترین بیمه

یکی از مهمترین مسائل در حمل و نقل کالا، چه با نیسان و چه با کامیون های دیگر، بیمه است. به همین دلیل خدمات حمل و نقل و باربری با نیسان تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه قرار می گیرد. بیمه نامه مسئول جبران خسارت وارده به محموله شما در حین حمل محموله خواهد بود. این آسیب ها می توانند طبیعی یا غیر طبیعی باشند. بیمه باربری نیسان وانت خسارات وارده به شما را به طور کامل پوشش می دهد. آتش سوزی / سرقت / حوادث و غیره تحت پوشش قرار می گیرند.

نیسان بین شهری
نیسان بین شهری

نرخ کرایه اعلام شده برای حمل بار با نیسان بدون توجه به ارزش بار و بیمه نامه آن به شما اعلام می شود. به همین دلیل، باید ارزش محموله را نیز به کارشناس اعلام کنید تا نرخ نهایی کرایه نیسان به شما اعلام شود.

چرا کرایه بین شهری نیسان متغیر است؟

شاید یکی از مواردی که می تواند صاحبان بار را در حمل و نقل بین شهری ناراحت کند، تغییر نرخ کرایه باشد. کرایه های بین شهری نیسان بسیار کم در نوسان است، اما همچنان روزانه تغییر می کند. این تغییرات به دلایل مختلفی رخ می دهد که یکی از آنها افزایش نرخ ارز و هزینه قطعات یدکی یا مشکلات ترخیص و تحویل به مشتریان (مانند روغن موتور ، لاستیک و …) است.

حمل بار با نیسان محدودیت های خاصی دارد که باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، ابعاد و وزن قابل حمل توسط نیسان بسیاری از مردم بر این باورند که امکان حمل 4-5 تن بار با نیسان وجود دارد. اما متأسفانه، طبق قوانین، تنها می تواند تا 2 تن را حمل کند.

نیسان بین شهری
وانت و نیسان برای حمل بار

عوامل موثر بر نرخ باربری نیسان

عوامل مختلفی بر نرخ کرایه باربری نیسان بین شهری تأثیر می گذارد. از جمله شرایط جوی، مسافت بر حسب کیلومتر، نوع محموله، روز و فصل و روزهای خاص، شرایط جغرافیایی و وضعیت معابر، تعداد رانندگان، تعداد محموله، اظهارات مختلف اداره راه و اتحادیه صنفی و … از جمله موارد هستند که می تواند قیمت وانت نیسان بین شهری را افزایش یا کاهش دهد.

در زیر خلاصه ای از تأثیر برخی از این عوامل مهم بر تغییر نرخ کرایه آمده است:

تاثیر قیمت سوخت بر نرخ باربری نیسان و بین شهری

خودروهای نیسان بین شهری در سه نوع بنزینی، دیزلی و دوگانه سوز تولید می شوند. قیمت دیزلی معمولاً نوسان کمتری دارد. گاز نیز کمتر از بنزین نوسان دارد و ارزانتر است. اما بنزین با افزایش شدید قیمت ها همراه بوده است، زیرا به دلیل این که اکثر خودروهای نیسان از خودروهای بنزینی تشکیل شده اند، بر نرخ بارهای بین شهری تأثیر می گذارد.

تأثیر فاصله بر نرخ باربری نیسان

نرخ باربری و حمل بار نیسان بر حسب کیلومتر اندازه گیری می شود. به همین دلیل، مسافت یکی از مهمترین و کلیدی ترین عوامل در تعیین قیمت کرایه بین شهری نیسان است. فاصله از محل بارگیری تا محل تخلیه است. هر چه این فاصله در ارسال محموله به شهر بیشتر باشد، کرایه نیسان و وانت بار بیشتر خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر کرایه نیسان بین شهری از تهران به اصفهان 500 هزار تومان در هر کیلومتر باشد، کرایه وانت بار از تهران به مشهد با توجه به تقریباً دو برابر شدن مسیر، دو برابر نمی شود. و این تفاوت قیمت بر اساس مسائل مختلف است.

در هزار کیلومتر، کرایه ممکن است دو برابر شود. در مسیری 1000 کیلومتری دیگر، کرایه نیز کم و بیش دو برابر می شود و این میزان با توجه به شرایط جاده، نوع مسیر، تعداد رانندگان، نوع بار و … محاسبه می شود. با توجه به نرخ اتحادیه باربری بین شهری محاسبه نرخ کرایه نیسان بر اساس کیلومتر، فاصله مبداء و مقصد بارها را باید در نرخ باربری وانت بارها ضرب کرد. با این حال، این قانون هنوز به طور قطعی اجرا نشده است.

تأثیر ارزش مالی بار بر کرایه حمل بار با نیسان

بیمه باربری یکی از موارد مهم و ضروری برای انجام فرآیند های باربری است و در مورد نیسان هم مانند سایر ماشین های باربری باید بیمه نامه صادر شود.

برای محاسبه هزینه بیمه بار باید ارزش مالی بار مشخص شود و متناسب با آن هزینه بیمه حمل بار با نیسان تخمین زده میشود و بر کرایه حمل بار اضافه میشود، بنابراین هرچه ارزش مالی کالایی که قصد جابه جایی آن با نیسان را دارید بیشتر باشد، نرخ کرایه آن هم بیشتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که ارزش مالی بار را صاحب بار اعلام میکند و باید صادقانه اعلام شود تا درصورت آسیب دیدن بار در حین فرآیند های جابه جایی ، بیمه آن را تمام و کمال جبران نماید.

نیسان بین شهری
عامل فاصله بر قیمت بار

استعلام نرخ کرایه نیسان

برای استعلام نرخ کرایه به روز حمل بار با نیسان میتوانید به صورت تلفنی و غیرحضوری اقدام نمایید و از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان حمل و نقل در تماس باشید.

با توجه به مواردی که در بالا به عنوان عوامل موثر در نرخ کرایه حمل بار به آنها اشاره کردیم، لازم است برای استعلام نرخ کرایه حمل بار با نیسان، اطلاعات زیر را در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید.

مبدا و مقصد دقیق بارگیری و تخلیه

وزن بار

ابعاد بار

نوع بار

ارزش مالی بار

بهترین زمان برای استعلام کرایه نیسان بار 3-4 ساعت قبل از بارگیری است.

استعلام نرخ کرایه نیسان
استعلام نرخ کرایه نیسان

چرا جهان پیمان بار؟

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد جهان پیمان بار، می توانید در کمترین زمان ممکن خدمات باربری را درخواست کنید. این شرکت باربری خدمات نیسان بین شهری تهران را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد.

ویژگی های شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار شامل موارد زیر است:

  1. پایین ترین نرخ کرایه نسبت به سایر شرکت ها
  2. سرویس روزانه
  3. پوشش باربری نیسان از تهران به تمام نقاط
  4. بیمه فوری رایگان تا سقف 3 میلیون تومان

حمل انواع بار با نیسان

همانطور که میدانید نیسان کوچکترین ماشین باربری برای داخل و خارج از شهر است اما تنوع بارهایی که میتوان به وسیله آن جابه جا کرد بسیار زیاد است و تنها نکته ای که باید برای حمل انواع بار با نیسان به آن توجه داشته باشید، ابعاد و حجم بار است.

ابعاد بارگیر نیسان ها برابر است با 2.2*1.6 سانتی متر و با توجه به این که فاقد سقف است از نظر ارتفاع بار محدودیتی ندارد اما نهایتا تا ارتفاع 2.2 متر میتوان به آن بار زد.

وزن بار هایی که میتوان با نیسان جابه جا نمود 2.5 الی 3 تن است، بنابراین برای حمل کالا هایی که ابعاد کوچک و وزن زیادی دارند مناسب میباشد مثل کاشی و سرامیک.

حمل بار با نیسان به سراسر کشور

ناوگان حمل و نقل جهان پیمان بار در زمینه نیسان بسیار گسترده است به گونه ای که تمامی شهرستان های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی کشور و همچنین تمامی مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه باربری انواع سرویس های حمل بار شهری و برون شهری را در اختیارتان قرار دهد.

مبدا بارگیری تمامی سرویس های نیسان بار جهان پیمان بار تهران و حومه تهران است و برای باربری با نیسان از سایر شهرستان ها سرویس حمل بار ندارد.

نیسان بار شهری

اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید باری را به وسیله نیسان در سطح شهر جابه جا کنید، میتوانید از نیسان بار جهان پیمان بار با کمترین نرخ کرایه حمل بار استفاده نمایید.

تمامی مناطق 22 گانه تهران، پردیس، پرند، ورامین، رباط کریم، شمیرانات و پاکدشت تحت پوشش خدمات نیسان بار جهان پیمان بار قرار دارند .

به دلیل گسترده بودن سرویس های حمل بار با نیسان در سطح شهر تهران، جهان پیمان بار این اطمینان را شما میدهد که در کمترین زمان ممکن نیسان مورد نیازتان را برایتان ارسال خواهد کرد.

نیسان بار شهری
نیسان بار شهری

نیسان بار بین شهری

حمل بار با نیسان به تمامی شهرستان های کشور و همچنین مناطق مرزی و بنادر تخصص جهان پیمان بار است و میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس باربری با نیسان را برای شهرستان مورد نظر شما فراهم آورد.

جهت رزرو نیسان بار بین شهری میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان حمل و نقل در ارتباط باشین.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نرخ کرایه حمل بار با نیسان و عوامل تاثیرگذار بر آن پرداختیم و گفتیم که مسافت، قیمت سوخت و همچنین ارزش مالی بار از جمله مهمترین عوامل موثر بر نرخ کرایه حمل بار با نیسان هستند.

مقالات مرتبط با نیسان بین شهری

باربری با نیسان در تهران و شهرستان ها

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نیسان

نیسان بار تهران

نیسان باربری ارزان

ابعاد نیسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =