اتوبار ارزان قیمت

اتوبار ارزان قیمت

اتوبار ارزان قیمت را می‌توان به شرکت اتوبار منصفی اطلاق نمود که با رعایت حقوق مشتریان خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می‌نماید. این در حالی است که قیمت‌های آن نیز بسیار منصفانه می‌باشد. یک شرکت اتوبار ارزان قیمت و منصف به‌هیچ‌عنوان در ارائه خدمات خود تخطی نمی‌نمایند و مطابق با استانداردهای لازم خدمات خود را ارائه می‌کنند.

درواقع اتوبار ارزان قیمت را نمی‌توان بدین‌صورت معنا نمود که کیفیت خدمات باربری و اتوبار پایینی را ارائه می‌نماید. بلکه در ارائه خدمات اسباب کشی منصفانه عمل خواهد کرد. از مهم‌ترین اصل‌ها درزمینهٔ حمل‌ونقل و باربری می‌توان به بکار بردن تمامی نکات علمی و منطقی اشاره نمود.

 وظایف یک اتوبار ارزان قیمت

تا به حال به این موضوع که اتوبار چه وظایفی دارد فکر کرده‌اید؟ 

امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت اتوبار تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت‌های باربری در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده‌دارند و کار آن‌ها فقط حمل بار نیست.

اصول مهمی که در بیشتر کشورها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می‌باشد. اصول مهمی که نقش مهمی در تعیین حرفه‌ای بودن شرکت اتوبار ایفا می‌کنند. از جمله:

  • کیفیت در تمام مراحل باربری
  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری، خدماتی مانند بسته‌بندی اثاثیه و وسایل، حمل بارهای خاص و.
  • تضمین کیفیت باربری و سلامت بار
  • استفاده از متدهای جدید و بروز، جهت بسته‌بندی و حمل و نقل انواع بار
  • سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت
  • ایمن بودن و حرفه‌ای بود و  قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار
  • هزینه‌ی مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته‌های مشتریان
  • ارائه مشاوره‌ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب‌کشی
  • ارائه خدمات باربری، اتوبار و وانت‌بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

همه این‌ها مواردی است که باید یک شرکت اتوبار ارزان قیمت و متعهد به رعایت آن باشند.

نحوه قیمت‌گذاری یک اتوبار ارزان قیمت

قطعاً قیمت باربری و هزینه‌های جابجایی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکات در اسباب‌کشی‌ها می‌باشد. میزان هزینه‌ای که اتوبار ارزان قیمت بابت جابجایی اثاثیه دریافت می‌نماید نیز جزو همین هزینه‌ها خواهد بود. متأسفانه این روزها شاهد شرکت‌های باربری کلاهبرداری هستیم که در ابتدای امر قیمت های بسیار پایینی را به شما اعلام می‌دارند. پس از ارائه خدمات و صدور فاکتور این قیمت را برای شما چندین برابر می‌نمایند. این کار دقیقه خلاف قوانین اتوبار ارزان قیمت و یک شرکت معتبر می‌باشد. چراکه یک اتوبار ارزان قیمت و مطمئن در همان ابتدای کار تمامی هزینه‌ها را به‌صورت کاملاً واضح به شما اعلام می‌نمایند. از جمله این هزینه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هزینه اجاره ماشین اسباب کشی
  • هزینه‌های اعزام کارگر بسته بندی و حمل بار
  • کارگرهای تمیزکار
  • میزان و هزینه لازم جهت بسته بندی اثاثیه

توجه نمایید که هرکدام از این موارد نیز باید به‌صورت مجزا مورد بررسی قرار گرفته و هزینه‌های آن‌ها اعلام شوند.

اتوبار ارزان قیمت
اتوبار ارزان قیمت

اتوبار ارزان قیمت و منصف چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

به عبارت ساده‌تر، اتوبار هایی با خدمات کامل همه کارهایی را که مرتبط با اسباب کشی شما است را انجام می‌دهند. این خدمات شامل:

تهیه کلیه مواد و وسایل بسته بندی:

 دیگر نیازی به رفت و آمدهای بی پایان به فروشگاه‌ها برای خرید جعبه، نوار چسب، کاغذ و پلاستیک حباب‌دار بسته بندی نیست. خدمات اسباب کشی کامل همه چیز مورد نیاز اسباب کشی و بسته بندی وسایل و همچنین تجهیزات حمل و نقل مانند پتو مبلمان و پلاستیک‌های اضافی را تأمین می‌کنند.

بسته بندی وسایل:

 بسته بندی یکی از دشوارترین و وقت‌گیرترین قسمت‌های اسباب کشی است، اما با وجود شرکت‌های حمل بار دیگر لازم نیست این کار وقت‌گیر را خودتان انجام دهید و شرکت‌های حمل بار می‌توانند وسایل شما را با خیال راحت و در زمان تعیین شده بسته کنند. آنها همچنین قادر به بسته بندی تخصصی و ایمن وسایل شکننده و با ارزش مانند وسایل عتیقه و کارهای هنری هستند.

جداسازی مبلمان:

 با وجود خدمات کامل شرکت‌های حمل بار اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام مبلمان بزرگ، بدحجم و یا سنگین شما سالم و ایمن به مقصد خواهند رسید. بخشی از این خدمات شامل جداسازی کامل مبلمان در صورت نیاز و مونتاژ مجدد در هنگام رسیدن به مقصد می‌شود.

بارگیری و تخلیه کامیون:

 بلند کردن وسایل سنگین را به افراد حرفه‌ای در این زمینه واگذار کنید. بعد از بسته بندی اثاثیه منزل، کارگرهای حمل بار همه وسایل را با خیال راحت به کامیون منتقل می‌کنند. همچنین وقتی وارد خانه جدید خود می‌شوید، کارگرها کامیون را از وسایل تخلیه می‌کنند.

حمل وسایل:

 چه به دو خیابان دورتر و چه بین شهری اسباب کشی داشته باشید، اتوبار ارزان قیمت و منصف وسایل شما را داخل کامیون قرار می‌دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کار آنها را نظاره‌گر باشید و خود را به خانه جدید برسانید.

اتوبار ارزان قیمت
اتوبار ارزان قیمت

باز کردن بسته‌ها:

 شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی فقط وسایل شما را بسته بندی نمی‌کنند؛ کارگر بسته بندی وظیفه باز کردن جعبه‌ها در مقصد را نیز برعهده دارد. در حالی که شما بر کارهای دیگر مربوط به خانه جدید متمرکز می‌شوید، کارگرهای حمل بار و بسته بندی وسایل را در جای خود قرار می‌دهند و اثاثیه را از داخل جعبه‌ها بیرون می‌آورند. تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که راهنمایی‌هایی به آنها در مورد محل قرارگیری ارائه دهید و آنها خودشان تمام کارها را انجام می‌دهند.

معدوم کردن وسایل بسته بندی:

 یک شرکت حمل بار می‌تواند شما را با ده‌ها (یا صدها) زباله باقی مانده از بسته بندی رها کند. اما یک شرکت حمل بار با خدمات کامل تمام وسایل بسته بندی از پلاستیک گرفته تا فوم‌های داخل جعبه را معدوم می‌کند.

باربری های سود جو چگونه ما را فریب می دهند ؟

غالبا بعضی باربری ها ادعا می کنند که یک حمل بار اتوبار ارزان قیمت هستند ، قیمتی را با شما تلفنی هماهنگ می کنند و به توافق می رسند سپس بعد از ورود کارگران به مکان هزینه های بیشتری از شما درخواست می کنند و در صورت تماس با باربری سرویس دهنده باربری حق را به پرسنل خود می دهد و به شما درخواست میکند که کنار بیاین اون ها هم کارگرند و جای دوری نمیرود و …  ،

شما هم که در شرایطی هستید که وقت مورد نیاز برای کنسل کردن بار و دریافت خدمات از باربری دیگر را ندارید به ناچار و بر خلاف رضایت خود تن به کنار آمدن با کارگران و راننده میدهند و هزینه بیشتری نسبت به توافق تلفنی خود پرداخت می کنید ، اتوبار ارزان قیمت جهان پیمان بار با کادر مدیریت قوی خود در صورت وجود این گونه مشکلات و تغییرات قیمتی توسط راننده و کارگران برخورد جدی را با آنان به عمل می آورد .

اتوبار ارزان قیمت
باربری و اتوبار

جهان پیمان بار، اتوبار ارزان قیمت بین شهری

باربری و اتوبار ارزان قیمت جهان پیمان بار علاوه بر اعتبار بسیار بالایی که دارد را می‌توان جزو یکی از شرکت‌های اتوبار ارزان قیمت دانست. در جهان پیمان بار نهایت تلاش خود را نموده‌ایم تا با استفاده از به‌کارگیری تجهیزات و لوازم بسته‌بندی باکیفیت و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه بی‌نظیرترین خدمات به‌عنوان سریع‌ترین باربری به فعالیت خود ادامه دهیم. سرعت‌بالای ارائه خدمات قادر است تا هزینه‌های شما را به میزان بسیار چشمگیری کاهش دهد.

توجه نمایید که با یک تماس با ما قادر هستید تا تمامی خدمات مورد نیازتان را مطابق با بودجه و برنامه‌ریزی‌هایتان در سطح بالایی از کیفیت از یک شرکت اتوبار ارزان قیمت معتبر دریافت نمایید.

چرا اتوبار ارزان قیمت جهان پیمان بار انتخاب درستی است؟

  • بسته بندی حرفه ای و با استفاده از تجهیزات به روز
  • حمل و نقل وسایل به کلیه نقاط کشور
  • استفاده از بیمه نامه باربری
  • چیدمان بار و نصب وسایل الکترونیکی در محل
  • ارسال نیروی کار خانم یا آقا به انتخاب شما
  • تعرفه هایی با قیمت ارزان و معقول
  • وسایل نقلیه باربری مسقف و استاندارد
  • استفاده از رانندگان با سابقه و ماهر
  • پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته توسط کارشناسان
  • اسباب کشی ایمن و مطمئن
پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =