حمل بار با تریلی از تهران

حمل بار با تریلی از تهران

اگر دنبال باربری برای حمل بار با تریلی از تهران می باشید، این مقاله می تواند شما را راهنمایی کند. یکی از در خواستی حمل از تهران به شهرستان از طریق تریلی ها صورت می گیرد. البته تریلی در بین مردم به هجده چرخ نیز معروف می باشد.

این نوع از ماشین های باری برای مواردی استفاده می شود که هم به صورت مسقف و هم به صورت کفی حمل صورت می گیرد. هزینه مربوط به باربری از طریق تریلی نیز متفاوت می باشد. در ادامه مطالب کاملی از این نوع حمل بیان کرده ایم، که می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

آشنایی با ماشین تریلی

تریلی هجده چرخ نام دیگر آن می باشد. تریلی ها کامیون های دو قسمتی می باشند. بارگیر و کله دو قسمتی که با یک مفصل به یکدیگر وصل می شود. به قسمت کشنده تریلی کله گی و یا اسب گفته می شود. در حوزه حمل بار با تریلی به دو صورت تک محور و جفت محور استفاده می شود. تعداد محور بستگی به کله گی می باشد و ارتباطی به بارکش آن ندارد.

برای حمل بارهای سنگین یکی از گزینه های انتخابی برای حمل این مدل می باشد. ابعاد تقریبی تریلی با طول 12.2 تا 13.6 متر دارا می باشد. عرض آن نیز 2.5 متر و ارتفاع کف آن از سطح زمین 1.4 تا 1.8 متر می باشد. وزن آن نیز به طور تقریبی برابر با 22 تن می باشد. این مدل از ماشین های باری توانایی حمل بیش از 15 تن بار را دارا می باشند.

پس می توان گفت زمانی از این ماشین ها استفاده می کنند که وزن و یا حجم حمل بار بسیار زیاد باشد. کاربرد زیاداین نوع از ماشین ها در قسمت کارخانه ها و انتقال بار آن ها می باشد. ابعاد بزرگ آن، کاربرد و هم چنین سرعت پایین آن باعث شده در شهر کمتر از آن دیده شود. برندهای مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، مان، دانگ فنگ، داف، ایوکو و…

تریلی ها براساس نوع بارکش به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. در ادامه مقاله به انواع تریلی باری می پردازیم.

1- تریلی کفی

در این نوع از تریلی ها هیچ چیز به عنوان دیواره وجود ندارد. باربری برای این نوع از تریلی برای بار معمولی صورت نمی گیرد. معمولاً بارگیری آن به صورت لیفتراک می باشد. برای بارهای سنگینی مثل سنگ، ماشین، قطعات فولادی و… استفاده می شود. ظرفیت این تریلی در حدود بین 24 تا 27 تن می باشد.

تریلی کفی
تریلی حمل بار کفی

2- تریلی لبه دار

این مدل از تریلی ها باری، دیواره ای به ارتفاع تقریباً 80 سانتی متر دارا می باشد. بعضی از این مدل ها از بقل نیز باز می شود، به عبارت دیگر دیواره کناری آن ها امکان باز شدن دارد. به این نوع نیز تریلی بغل بازشو یا بغلدار گفته می شود.

تریلی دیوار دار
تریلی حمل بار لبه دار

بارگیری این تریلی ها از طریق لیفتراک نیز صورت می گیرد. دلیل آن را نیز می توان به خاطر همین خاصیت باز شدن دیواره های بقل آن دانست. سرعت و راحتی بارگیری از این طریق افزایش می یابد. تریلی باری لبه دار توانایی حمل بار به وزن 46 تا 63 تن را دارا می باشد.

3- تریلی تیغه دار

یکی از دیگر تریلی ها پرکاربرد در حمل بارهای سنگین، حمل بار با تریلی تیغه دار می باشد. کاربرد این تریلی برای جابجایی کانتینرهای 20 تا 40 فوت می باشد. در گمرک نیز از این تریلی بسیار استفاده می شود. بنابراین در کارهای عمومی کمتر دیده می شود. ظرفیت تریلی تیغه دار بین 24 تا 28 تن است.

تریلی تیغه دار
تریلی باربری تیغه دار

4- تریلی ترانزیت

یکی دیگر از وسایل حمل بار با تریلی ترانزیت می باشد. این نوع که به تریلی چادری نیز معروف می باشد، دارای سقف می باشند. در بخش واردات و صادرات محصولات این مدل پرکاربرد می باشد. معمولاً برای بارهای سنگین و پلمپ شده بسیار کاربرد دارد. نهایت محدوده باربری این مدل 26 تا 34 تن می باشد.

ترانزیت تریلی
حمل بار با تریلی ترانزیت

5- جامبو

این تریلی ها نیز دارای سقف می باشند. در این نوع از تریلی جادار بودن بسیار به چشم می آید. شما به راحتی می توانید با حجم بالا و زیر سقف کالاهایی را جابجا کنید.

تریلی جامبو
تریلی حمل بار جامبو

6- کمرشکن

کمرشکن های توانایی حمل بار بسیار زیاد را دارند. حمل ماشین های عملیات خاکی از نمونه های آن می باشد. کمرشکن ها دارای 24 تا 60 تن ظرفیت می باشند.

تریلی تیغه دار
تریلی کمرشکن

7- یخچال دار

این نوع از تریلی ها همانطور که از نامش پیداست دارای یخچال می باشد. در قسمت بار آن سردخانه و سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است. که می توان از آن برای حمل بارهای فاسدشدنی استفاده کرد. حجم این مدل از تریلی ها در حدود 87 متر مکعب و یا 24 تن می باشد.

8- ترانزیت پملپ شو

ترانزیت پلمپ شو یکی از رایج ترین تریلی های چادر دار است که به صورت اختصاصی برای حمل بار های صادراتی مورد استفاده قرار میگیرد و اتاق آن به گونه ای طراحی شده که میتوان آن را پلمپ کرد .

نرخ کرایه تریلی

هزینه حمل بار توسط تریلی در شرکت جهان پیمان بار دارای کمترین قیمت می باشد. شما برای کسب اطلاع از تعرفه حمل بار تریلی، به صورت رایگان می توانید از قسمت مشاوره باربری مجموعه بهره مند شوید. برای کاهش هزینه باربری توصیه می شود، مقاله باربری ارزان را مطالعه فرمایید.

برای محاسبه نرخ کرایه حمل بار با انواع تریلی لازم است محل دقیق بارگیری و تخلیه، وزن بار، نوع بار و همچنین ارزش مالی بارتان را مشخص کنید تا بتوان بر اساس آن نوع تریلی مورد نیاز شما را مشخص نمود و در نهایت با توجه به تاریخ بارگیریتان نرخ کرایه محاسبه شده و به شما اعلام خواهد شد.

ما در مجموعه جهان پیمان بار با دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل جاده ای و همچنین حذف واسطه ها و دلالان حمل و نقل این اطمینان را به شما میدهیم که ارزان ترین کرایه را برای حمل بار با انواع تریلی ها به شما ارائه خواهیم داد، جهت اطمینان از منصفانه بودن کرایه های باربری با تریلی جهان پیمان بار میتوانید تعرفه های ما را با سایر شرکت های حمل و نقل مقایسه کنید.

بار های قابل حمل با تریلی

همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، تریلی ها از جمله ماشین های باربری سنگین هستند که برای حمل بار با وزن بالا مناسب هستند، بارهایی که تاکنون با انواع تریلی ها حمل شده است عبارتند از :

انواع آهن آلات

کیسه جانبو و کیسه مواد 

ورق آهن و ام دی اف

پالت

رول ورق 

کانکس و خانه های پیش ساخته 

ماشین آلات راه سازی و کشاورزی 

حمل بار با تریلی از تهران

یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه جهان پیمان بار استفاده از تریلی باربری از تهران به شهرستان ها می باشد. اگر دارای بارهای سنگین می باشید، استفاده از این مدل باربری را به شما پیشنهاد می دهیم، لازم به ذکر است که تمامی مناطق تهران و حومه از جمله مناطق 22 گانه تهران، پادکدشت، ورامین، پرند، پردیس، جاده ساوه، جاده کرج،پردیس تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارد و میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن انواع تریلی ها را متناسب با نوع بار در اختیارتان قرار دهد.

یکی از خدمات ویژه جهان پیمان بار که در حوزه باربری با تریلی در تهران است مربوط به باربری از شهرک های صنعتی تهران می باشد که به این منظور انواع تریلی ها از جمله کفی، بغلدار و چادری ارائه شده است، پس اگر برای حمل بار از شهرک های صنعتی علی آباد، عباس آباد، خاوران، بهارستان، خاتون آباد، ایوانکی، شمس آباد، جنت آباد، خیرآباد، نصیرآباد، فجر، 4دانگه، پرند، چرمشهر، دماوند، فیروزکوه، خوارزمی، اشتهارد، مامونیه نیاز به تریلی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

تریلی برای حمل بار از بازار آهن تهران

حمل آهن آلات از بازار های آهن تهران از جمله آهن مکان و شاد آباد با تریلی کفی و تریلی بغلدار از جمله سرویس های پر درخواست است که به صورت همه روزه برای ارسال انواع آهن آلات مانند میلگرد، نبشی و ناودانی، تیرآهن و …. از بازار های آهن تهران به تمام نقاط ایران فراهم است و تنها با یک تماس میتوانید سرویس حمل آهن با تریلی مورد نیاز خود را رزرو نمایید.

مجوز های باربری با تریلی

مجوز های ضروری و مورد نیاز برای باربری با تریلی از تهران عبارتند از : بیمه نامه و بارنامه که هر دو مورد توسط جهان پیمان بار صادر میشوند.

بیمه ایران به عنوان بیمه گذار شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار است که تمامی سرویس های حمل و نقل را به صورت حداکثری بیمه میکند و تا سقف 30 درصد هزینه بیمه ای بارتان رایگان خواهد بود.

نتیجه گیری حمل بار با تریلی

شرکت های باربری معمولاً دارای ماشین های حمل بار مختلفی می باشند. یکی از این ماشین ها که برای حمل بار سنگین به کار می رود،حمل و نقل با تریلی می باشد. هیجده چرخ ها توسط شرکت، با ایعاد و اندازه های مختلفی عرضه می شود. این نوع از باربرها بیشتر در حوزه حمل و نقل بین شهری و کشوری کاربرد دارد.

به همین منظور برای حمل بار با تریلی از تهران به شهرهای دیگر می توانید با قسمت ارتباط با ما جهان پیمان بار تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
اتوبار تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =