حمل بار با بوژی|حمل محموله های فوق سنگین و ترافیکی

حمل بار با بوژی

حمل بار با بوژی جهت ارسال محموله های فوق سنگین، ترافیکی و حجیم از جمله خدمات باربری تخصصی در زمینه حمل و نقل است. بوژی ها که ممکن است آنها با نام تریلی های هزار چرخ بشناسید به راحتی میتوانند سنگین ترین بارها را حمل کنند. برای حمل بار هایی که وزنشان 60 و نهایتا 80 تن است از انواع کمرشکن ها استفاده میشوند که کمر شکن ها نیز جزو ماشین های باری سنگین و پرقدرت هستند اما اگر بار و محموله را نتوان با کمرشکن حمل کرد باید از بوژی ها استفاده کرد، در واقع بوژی آخرین گزینه باربری برای محموله های فوق سنگین و حجیم است و از پس حمل هر نوع باری برمی آید .

باربری با انواع بوژی ها از جمله خدمات اتوبار جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه برای محموله های سنگین و فوق سنگین ارائه داده میشود و باربری با بوژی به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر است، از آنجایی که باربری با بوژی بسیار تخصصی است ، میتوانید با کارشناسان حمل جهان پیمان بار تماس بگیرید و در مورد حمل بار با بوژی مشاوره دریافت کنید.

اگر شما نیز قصد حمل بار های سنگین و فوق سنگین با بوژی را دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا هر آنچه که لازم است در زمینه باربری با بوژی بدانید به شما بگوییم.

حمل بار با بوژی|حمل محموله های فوق سنگین و ترافیکی
حمل بار با بوژی|حمل محموله های فوق سنگین و ترافیکی

بوژی چیست؟

بوژی ها یا همان 1000 چرخ ها هستند که عدد 1000 اشاره به تعدادچرخ های آنها دارد که البته یک اغراق هست و تعداد چرخ های بوژی 1000 تا نیست بلکه میتوان تعداد محور های بوژی را متناسب با وزن و ابعاد بار تغییر داد و کم و زیاد کرد، بوژی تخصصی ترین ماشین های باری هستند که تنها برای حمل محموله های خاص و فوق سنگین که توسط تریلی و یا کمرشکن ها نمیتوان آنها را حمل کرد، مورد استفاده قرار میگیرد.

جالب است بدانید که بوژی از ریشه بوژ به معنی سنگین و گران است.

کشنده بوژی

کشنده بوژی ها با توجه به تعداد زیاد چرخ هایشان از توزیع بار خوبی برخوردار هستند به طوری که به راحتی و بدون هیچ فشاری میتوانند در جاده و حتی پیچ ها حرکت کنند و همچنین کشنده های بوژی ها از نظر شکل ظاهری شبیه به تریلی کفی و کمرشکن ها است اما تعداد محور های آن خیلی بیشتر است و می توان تعداد آنها را تغییر داد.

بوژی بیشتر برای حمل بارهایی همچون:

تجهیزات نظامی

کشتی و زیردریایی

لوازم  نیروگاهی

توربین ها

ترانسفورماتورها

خانه های پیش ساخته قابل جابه جایی

 که از نظر ابعاد بسیار بزرگ بوده و وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد که ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا کمترین کرایه را برای حمل بار با بوژی فراهم آوریم.

خدمات باربری با بوژی برای حمل انواع بار و محموله های ترافیکی را در سریع ترین زمان ممکن از شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بخواهید، جهان پیمان بار اولین باربری تخصصی برای حمل بارهای فوق سنگین و ترافیکی با بوژی است.

کشنده بوژی
کشنده بوژی

باربری شهری و بین شهری با بوژی

خدمات باربری محموله های فوق سنگین با بوژی در شرکت جهان پیمان بار تمام نقاط ایران و تهران را شامل میشود و از نظر جغرافیایی هیچ محدودیتی وجود ندارد بنابراین اگر میخواهید انواع بار را از مبدا تهران به هر نقطه ای از کشور با بوژی ارسال کنید میتوانید با جهان پیمان بار تماس بگیرید و درخواست بوژی کنید.

باربری در تهران با بوژی

باربری در تهران با بوژی از جمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار درون شهری است که به صورت همه روزه ارائه میشود تا بتواند پاسخ گوی نیاز تمامی صاحبین باری که قصد جابه جایی محموله های سنگین و ترافیکی را دارند، باشد.

برای حمل بار با بوژی در تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه تهران علاوه بر بارنامه ، بیمه نامه نیز صادر میشود و در صورتی که بار از نظر طول، عرض یا ارتفاع ترافیکی باشد، نیاز است تا مجوز های ترافیکی نیز برای آن فراهم شود و در صورت نیاز بار اسکورت شود.

باربری به شهرستان با بوژی

حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین از تهران به تمامی نقاط ایران از جمله تمامی شهرستان ها، بنادر، مناظق مرزی و….. با بوژی را به جهان پیمان بار بسپارید تا با به روزترین بوژی ها و همچنین همراه با بارنامه و بیمه نامه بار شما را حمل کند.

اسکورت بوژی

یکی از مواردی که در حمل بار با بوژی و به خصوص حمل محمول های ترافیکی با بوژی باید به آن توجه کرد این است که این بار ها نیاز به اسکورت دارند یا خیر؟

اسکورت در واقع تعدادی خودرو سواری یا وانت هستند که در عقب، جلو و طرفین بوژی ها حرکت میکنند تا علاوه بر این که راه را برای آن فراهم کنند، مانع از برخورد و نزدیک شدن دیگر وسایل نقلیه به بوژی شوند که این برای امنیت جاده و راه لازم و ضروری است.

بنابراین اسکورت بوژی برای بارهایی مورد نیاز است که ابعاد بزرگی دارند و اصطلاحا ترافیکی هستند.

جهان پیمان بار صفرتا صد خدمات باربری با بوژی از جمله مجوز های ترافیکی و اسکورت را برای حمل بار با بوژی در اختیارتان قرار خواهد داد.

اسکورت بوژی
اسکورت بوژی

بوژی برای حمل بار به شمال ایران

حمل بار به شمال کشور و حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با بوژی به شهرهای شمالی ایران یکی از خدمات جهان پیمان بار است که برای تمامی شهرهای کوچک و بزرگ واقع در نواحی شمالی ایران مانند گیلان، مازندران، چمستان، نور، آستارا، آمل، بابل و….. به صورت همه روزه برقرار است.

برای حمل بارهای فوق سنگین با بوژی به شهرها و شهرستان های شمالی ایران با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بوژی برای حمل بار به جنوب ایران

 حمل بار به جنوب کشور و حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با بوژی به شهرهای جنوبی ایران یکی از خدمات جهان پیمان بار است که برای تمامی شهرهای کوچک و بزرگ واقع در نواحی جنوبی ایران مانند بندرلنگه، بوشهر، فارس، قیروکارزین، قنات، بندرعباس، اهواز و….. به صورت همه روزه برقرار است.

برای حمل بارهای فوق سنگین با بوژی به شهرها و شهرستان های جنوبی ایران با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بوژی برای حمل بار به شرق ایران

حمل بار به شرق کشور و حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با بوژی به شهرهای شرقی ایران یکی از خدمات جهان پیمان بار است که برای تمامی شهرهای کوچک و بزرگ واقع در نواحی شرقی ایران مانند خراسان، طوس، دوغارون، میلک، سبزوار، سمنان، بیرجند و….. به صورت همه روزه برقرار است.

برای حمل بارهای فوق سنگین با بوژی به شهرها و شهرستان های شرقی ایران با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بوژی برای حمل بار به غرب ایران

باربری به غرب کشور و حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با بوژی به شهرهای غربی ایران یکی از خدمات جهان پیمان بار است که برای تمامی شهرهای کوچک و بزرگ واقع در نواحی غربی ایران مانند ایلام، مهران، اسلام آباد غرب، تویسرکان، همدان، ازنا، درود و….. به صورت همه روزه برقرار است.

برای حمل بارهای فوق سنگین با بوژی به شهرها و شهرستان های غربی ایران با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بوژی برای حمل بار به بخش مرکزی ایران

 حمل بار به استان های مرکزی و حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با بوژی به شهرهای مرکزی ایران یکی از خدمات جهان پیمان بار است که برای تمامی شهرهای کوچک و بزرگ واقع در نواحی مرکزی ایران مانند قم، سلفچگان، خوانسار، اراک، محلات، اصفهان، شهرضاو ….. به صورت همه روزه برقرار است.

برای حمل بارهای فوق سنگین با بوژی به شهرها و شهرستان های مرکزی ایران با جهان پیمان بار تماس بگیرید.

نرخ کرایه بوژی

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان با بوژی برای حمل بار های فوق سنگین و ترافیکی به صورت توافقی با راننده و یا بوژی داران مشخص میشود، آنچه که میتواند بر نرخ کرایه حمل بار با بوژی تاثیرگذار باشد، مبدا بارگیری، مقصد تخلیه بار و نوع بار، وزن بار، ارزش مالی بار، ابعاد بار و ….. است.

نرخ کرایه بوژی
نرخ کرایه بوژی

استعلام هزینه باربری با بوژی

جهت استعلام هزینه باربری با بوژی و آخرین نرخ کرایه حمل بار با بوژی در وهله اول لازم است تا یک باربری معتبر و با سابقه مثل جهان پیمان بار را به عنوان باربری مورد اعتماد خود انتخاب نمایید و اطلاعاتی مانند نوع بار، وزن بار، تاریخ بارگیری و …. را در اختیار کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار قرار دهید تا آنها استعلام های لازم را انجام داده و به روز ترین نرخ کرایه را به شما اعلام نمایند.

نکته ای در هنگام استعلام کرایه باربری با انواع ماشین های باری و از جمله بوژی باید مد نظر قرار دهید، نوسانات قیمت در حوزه حمل و نقل است، با توجه به نوسانات شدید کرایه در حوزه حمل و نقل، کرایه های استعلام شده تا نهایتا 24 ساعت معتبر هستند و ممکن است بعد از آن دستخوش تغییر شوند پس بهتر است حتما روز بارگیری و نهایتا 3 الی 4 ساعت قبل از بارگیری آخرین نرخ کرایه بوژی را استعلام بگیرید.

مشاوره باربری با بوژی

اگر قصد حمل و جابه جایی محموله های فوق سنگین و یا ترافیکی را با بوژی دارید لازم است که قبل از هر اقدامی با یک کارشناس زبده و کاربلد در زمینه باربری مشورت کنید. دریافت مشاوره برای باربری با انواع ماشین های باری سنگین از جمله بوژی میتواند موجب صرفه جویی در هزینه ها و همچنین صرفه جویی در وقت شما شود.

خبر خوب این است که خدمات مشاوره ای جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان ها رایگان است و لازم نیست برای آن هزینه ای پرداخت کنید بنابراین اگر قصد دارید حمل بار با بوژی انجام دهید میتوانید همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

حمل انواع بار با بوژی

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان معتبرترین باربری در تهران تا به امروز بار ها و محموله های مختلفی را با بوژی به سراسر ایران ارسال کرده است که از جمله بار های حمل شده با بوژی توسط جهان پیمان بار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

حمل سنگ معدن با بوژی

حمل تانکر با بوژی

حمل انواع بار های ترافیکی با بوژی 

حمل سازه های فلزی غول پیکر با بوژی

حمل لوازم نیروگاهی با بوژی

علاوه بر موارد بالا هرکالایی که وزن آن زیاد باشد و نتوان آن را با تریلی و کمرشکن حمل نمود، با بوژی حمل میشود.

تفاوت بوژی با کمرشکن

بوژی و کمرشکن هر دو از جمله ماشین های باری فوق سنگین هستند که برای جابه جایی محموله های سنگین و ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرد.

هر باری که با تریلی های 18 چرخ نتوان جابه جا کرد باید با کمرشکن یا بوژی حمل کرد و لازم به ذکر است که بوژی آخرین گزینه برای حمل بار های فوق سنگین به صورت زمینی است و تفاوت آن با کمرشکن در تعداد محور ها یا همان چرخ های آن است

کمرشکن تعداد محور هایش محدود بوده و معمولا به صورت 2 ، 3 و 4 محور موجود می باشد که برای حمل کالا تا حداکثر 36 تن مناسب است.

اما در بوژی با توجه به این که تعداد محور هایش قابلیت افزایش دارد هیچ محدودیتی از نظر وزن بار ندارد و در صورت بارگیری درست و اصولی توانایی حمل هرگونه باری را دارا می باشد .

تفاوت بوژی با کمرشکن
تفاوت بوژی با کمرشکن

نتیجه گیری حمل بار با بوژی

در این مقاله که با هدف معرفی بوژی و خدمات باربری و حمل بارهای فوق سنگین و فوق سنگین با بوژی نوشته شده است سعی کردیم شما را با بوؤی و بارهایی که با بوژی میتوان حمل کرد آشنا کنیم. درصورتی که سوال یا ابهامی در زمینه باربری با بوژی دارید و یا برای ارسال بارتان نیازمند بوژی ها هستید می توانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، جهان پیمان بار برای حمل بار به تمامی شهرستان ها با بوژی خدمت گذار شماست.

مقالات مرتبط حمل بار با بوژی

حمل بار با خاور

کرایه خاور مسقف

حمل بار سنگین با تریلی

حمل و نقل با کامیونت

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در تجریش | حمل بار ارزان از تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =