باربری تهران به گیلان | حمل بار ارزان به گیلان

باربری تهران به گیلان

باربری تهران به گیلان یکی از خطوط باربری پرتردد در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به منظور حمل بار به گیلان و ارسال بار به گیلان با کمترین نرخ کرایه باربری است. خدمات باربری به گیلان از مبدا تهران به صورت همه روزه صورت میگیرد و تمامی مجوز های لازم از جمله بیمه نامه و بارنامه برای حمل بار از تهران به گیلان صادر میشود.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند باربری به گیلان از تهران و خدمات جهان پیمان بار جهت ارسال بار از تهران به مقصد گیلان با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اهمیت باربری تهران به گیلان 

باربری و ارسال بار به گیلان از گذشته تا به امروز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و است و به همین دلیل صاحبین باری که قصد ارسال انواع کالا به گیلان را دارند، همواره به دنبال باربری معتبر در تهران هستند تا بتوانند با پایین ترین نرخ کرایه باربری، خدمات حمل بار به گیلان را دریافت نمایند.

استان گیلان از نظر وسعت مساحت کمی دارد اما یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است. گیلان از موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای برخوردار است به گونه ای که از شمال به دریای کاسپین و کشور آذربایجان وصل است. و از طریق آستارا با کشور آذربایجان دارای مرز بین‌المللی است که همین موقعیت باعث شده که حمل و نقل و باربری از تهران به گیلان اهمیت بالایی داشته باشد. و با توجه به اینکه از این مرز صادرات انواع کالا انجام میگیرد، روزانه انواع ماشین های باری از جمله تریلی چادری و ترانزیت از تهران به گیلان و آستارا ارسال میشود.

بندر انزلی و آستارا از جمله مهمترین شهر های گیلان هستند که با توجه به موقعیت تجاری و بازرگانی که دارند همه روزه نیازمند خدمات باربری هستند، حمل بار ارزان با انواع تریلی، نیسان و کامیون به گیلان و شهر های آن را از جهان پیمان بار بخواهید.

برای ارسال بار از تهران به گیلان تنها یک مسیر و جود دارد که از منجیل عبور میکند.

اهمیت باربری تهران به گیلان 
اهمیت باربری تهران به گیلان

ارسال بار به گیلان از مبدا تهران

تهران با دارا بودن چندین شهرک صنعتی و بزرگترین بازار در ایران همواره نیازمند خدمات باربری از تهران به گیلان است تا بتواند تولیدات و محصولات مورد نیاز را به گیلان و از جمله آستارا و بندر انزلی ارسال نماید. برای حمل بار از تمامی نقاط تهران از جمله حمل بار از بازار آهن تهران، حمل بار از جاده کرج، حمل بار از جاده خاوران، حمل بار از بازار تهران و ….. به گیلان با جهان پیمان بار تماس بگیرید تا با کمترین هزینه انواع ماشین های باری را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به گیلان از جمله خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است که از مبدا تهران با تمامی ماشین های حمل بار انجام میگیرد.

ارسال بار به شهرهای کوچک و بزرگ گیلان

خدمات باربری جهان پیمان بار برای گیلان گسترده است و علاوه بر گیلان تمامی شهرهای کوچک و بزرگ اطراف گیلان را نیز شامل میشود بنابراین اگر قصد حمل بار به رشت، حمل بار به آستارا، حمل بار به هشتپر، حمل بار به رضوانشهر، حمل بار به ماسال، حمل بار به بندر انزلی،حمل بار به صومعه سرا، حمل بار به فومن، حمل بار به شفت،حمل بار به رودبار، حمل بار به منجیل، حمل بار به سیاهکل، حمل بار به املش، حمل بار به رودسر، حمل بار به لنگرود، حمل بار به لاهیجان و حمل بار به آستانه اشرفیه را دارید، میتوانید از خدمات باربری به گیلان جهان پیمان بار استفاده نمایید.

انواع ماشین های حمل بار به گیلان 

ماشین های حمل بار دارای تنوع زیادی بوده و تنها به تریلی و خاور محدود نمیشوند، شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار دارای گسترده ترین و کامل ترین ناوگان حمل و نقل جاده ای است و تمامی ماشین های باری سبک و سنگین را در اختیار دارد. بنابراین میتواند متناسب با نوع بار و تناژ بار شما بهترین ماشین باری را در اختیارتان قرار دهد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل؛ بارتان صحیح و سالم و بدون کوچکترین آسیبی به مقصد برسد.

آنچه که مشخص کننده نوع کامیون مورد نیاز شما برای حمل بار از تهران به گیلان است تناژ بار، ابعاد بار و نوع بار است. خوب است بدانید که هر کدام از ماشین های باری و کامیون ها برای حمل بار با ظرفیت مشخصی طراحی شده اند و با توجه به ابعاد اتاق و یا بارگیرشان حجم مشخصی بار را حمل میکنند، در ادامه ویژگی انواع ماشین های باری برای حمل بار به گیلان را برایتان آورده ایم.

انواع ماشین های حمل بار به گیلان 
انواع ماشین های حمل بار به گیلان

باربری به گیلان با نیسان 

نیسان سبک ترین ماشین باری برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به گیلان است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 2 تن از تهران به گیلان را دارید میتوانید از نیسان برای حمل آن استفاده نمایید، درنظر داشته باشید ابعاد بارگیر نیسان ها طولی برابر با 2.2 متر داشته و عرض آن 1.6 متر است و ارتفاع بار نباید بیشتر از 1.2 متر شود.

باربری ارزان قیمت با نیسان از تهران به گیلان را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به گیلان را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به گیلان با خاور

خاورها که دارای انواع مختلفی از جمله خاور مسقف و روباز هستند، یکی از ماشینهای باری مناسب برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به گیلان است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 4 تن از تهران به گیلان را دارید میتوانید از خدمات حمل بار با خاور استفاده نمایید، درنظر داشته باشید ابعاد بارگیر خاور ها طولی برابر با 3.8 تا 5.9 متر داشته و عرض آن 2 تا 2.2 متر است و ارتفاع بار نباید ببیشتر از 1.4 متر شود.

باربری ارزان قیمت با خاور از تهران به گیلان را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به گیلان را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به گیلان با کامیون

کامیون ها که رایج ترین آنها کامیون تک و جفت است، یکی از ماشینهای باری سنگین برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به گیلان است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 15 تن از تهران به گیلان را دارید میتوانید از انواع کامیونهای تک وجفت (6 چرخ و 10 چرخ) برای حمل آن استفاده نمایید. تک ها تا 10 و جفت ها تا 15 تن بار را به راحتی حمل میکنند.

باربری ارزان قیمت با ده چرخ و شش چرخ از تهران به گیلان را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به گیلان را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به گیلان با تریلی

تریلی های کفی، بغلدار و ترانزیت (تریلی چادری) کاربردی ترین ماشین های باری سنگین هستند که برای باربری جاده ای و از جمله حمل بار به گیلان مورد استفاده قرار میگیرند. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 22 تن از تهران به گیلان را دارید میتوانید از انواع تریلی ها برای حمل آن استفاده نمایید، درنظر داشته باشید ابعاد بارگیر تریلی ها طولی برابر با 12 الی 13 متر داشته و عرض آن 2.5 متر است و ارتفاع بار نباید ببیشتر از 1.8 متر شود.

باربری ارزان قیمت با تریلی کفی، بغلدار و چادری از تهران به گیلان را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به گیلان را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به گیلان با کمرشکن و بوژی

باربری با بوژی و کمرشکن از جمله خدمات تخصصی برای ارسال بار به گیلان است. اگر قصد ارسال بار سنگین و فوق سنگین و همچنین کالا های حجیم از تهران به مقصد گیلان را دارید باید حمل آن را با کمرشکن و یا بوژی انجام دهید.

جهان پیمان بار ارائه دهنده تمامی خدمات باربری تخصصی از تهران برای گیلان است و انواع کمرشکن و بوژی را با پایین ترین نرخ کرایه در اختیار صاحبین بار قرار خواهد داد.

باربری به گیلان با کمرشکن و بوژی
باربری به گیلان با کمرشکن و بوژی

حمل انواع بار به گیلان 

تهران با توجه به این که مرکز تولید و توزیع انواع کالا در ایران است، همه روزه انواع بار و کالا را به شهرستان ها و از جمله گیلان ارسال میکند. تفاوتی ندارد بار شما چیست و برای حمل آن به چه کامیونی نیاز دارید، برای حمل انواع بار از تمامی نقاط تهران به گیلان تنها کافیست با متخصص باربری خط تهران-گیلان یعنی جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بار شما هرچه که باشد با ارزان ترین کرایه و در سریع ترین زمان ممکن به گیلان ارسال خواهد شد.

حمل اثاثیه منزل به گیلان 

برای افرادی که ساکن تهران هستند و قصد نقل مکان و جابه جایی منزل به گیلان را دارند، حمل اثاثیه منزل به گیلان یک مسئله است، اما نگران نباشید اگر قصد حمل اسباب منزل از تهران به گیلان را دارید همین حالا با جهان پیمان بار تماس بگیرید و صفر تا صد باربری اثاث منزل را به ما بسپارید.

ما برای اثاث کشی به گیلان کامیون های مخصوص حمل اثاثیه منزل را که اتاق بزرگ و تمیزی دارند و همچنین مجهز به پتو هستند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اسباب کشی ارزان و باربری ارزان اثاث منزل از تهران به گیلان را با اتوبار جهان پیمان بار تجربه کنید.

حمل آهن آلات به گیلان

انواع آهن آلات مانند تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودونی برای حمل به گیلان نیازمند تریلی کفی هستند، اگر به دنبال تریلی کفی ارزان قیمت برای حمل آهن آلات به گیلان هستید، جهان پیمان بار در خدمت شماست و حمل آهن از بازار های آهن تهران را برایتان انجام میدهد.

حمل آهن آلات به گیلان

حمل مواد غذایی به گیلان

اگر در زمینه خرید و فروش انواع مواد غذایی فعالیت دارید و میخواهید مواد غذایی خریداری شده از بازارهای تهران را به مقصد گیلان حمل کنید میتوانید انواع ماشین های باری سبک و سنگین از جمله نیسان و خاور را از شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار درخواست کنید.

حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین به گیلان

محموله های ترافیکی بارهایی هستند که از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از حد معمول بوده و برای حمل آنها به کمرشکن و بوژی احتیاج است. همچنین مجوز های لازم از سازمان راه و ترابری باید برای اینگونه بارها دریافت شود.

پس اگر قصد ارسال محموله های ترافیکی و فوق سنگین از تهران به گیلان را دارید در وهله اول نیاز است تا با یک باربری معتبر تماس گرفته خواهان حمل آن با کمرشکن و یا بوژی باشید.

جهان پیمان بار برای حمل بارهای ترافیکی به گیلان انواع کمرشکن و بوژی را در اختیار دارد و با پایین ترین نرخ کرایه باربری در خدمت صاحبین بار عزیز است.

حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین به گیلان
حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین به گیلان

کرایه باربری از مبدا تهران به مقصد گیلان

کرایه باربری از تهران به گیلان تابع یک نرخ ثابت و مشخص نیست و با توجه به نوع کامیون مورد نیاز، نوع بار، وزن بار، ابعاد بار، ارزش مالی بار و همچنین محل بارگیری و تخلیه متفاوت است. اگر میخواهید از کرایه حمل بار به گیلان اطلاع داشته باشید، لازم است حداقل 4 ساعت قبل از بارگیری با ما تماس گرفته و آخرین نرخ کرایه حمل بار به گیلان را استعلام بگیرید.

ما در جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا با ایجاد فضای رقابتی بین راننده های خط تهران به گیلان کمترین نرخ کرایه را برایتان فراهم آوریم، پس اگر به دنبال خدمات باربری ارزان از تهران به گیلان هستید میتوانید بار خود را به ما بسپارید.

خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به گیلان

جهان پیمان بار برای رفاه حال صاحبین بار عزیز صفرتا صد خدمات باربری تهران به تمام نقاط ایران از جمله تهران به گیلان را در اختیار آنها قرار میدهد تا بتوانند با خیال راحت و بدون دردسر ارسال بار به گیلان داشته باشند.

ازجمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به گیلان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشاوره تخصصی و رایگان برای باربری به گیلان 
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای بار های ارسال شده به گیلان
  • خدمات پشتیبانی حمل بار به گیلان
  • حمل بار دربستی به گیلان
خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به گیلان
خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به گیلان

نتیجه گیری باربری تهران به گیلان

در این مقاله که با هدف آشنایی شما با فرآیند باربری به گیلان نوشته شده است سعی کردیم شما را با صفر تا صد حمل بار به گیلان آشنا کنیم که امیدواریم مفید بوده باشد. اگر در زمینه حمل بار به استان های شمالی کشور از جمله حمل بار به گلستان ، باربری تهران به مازندران، حمل بار به گرگان، حمل بار به آستارا، حمل بار به بنادر شمالی کشور و …. سوال یا ابهامی دارید میتوانید همین حالا از ما بپرسید، تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران به لرستان | حمل بار به لرستان از تهران

1 دیدگاه در “باربری تهران به گیلان | حمل بار ارزان به گیلان

  1. امیر اردلان حسینی میگوید:

    سلام ،
    ممنون با اطلاعات مفید سایتتون

    برای این فصل که بارون و برفه شما ماشیناتون مجهز به چادر و نایلون هست که یه موقع بار خیس نشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =