شرکت حمل و نقل در تهران

شرکت حمل و نقل در تهران

تاریخچه شرکت حمل و نقل

قبل از معرفی و بررسی بهترین شرکت حمل و نقل در تهران نگاهی به تاریخچه این ن.ع شرکت ها داشته باشیم.

استفاده از سیستم‌های حمل و نقل به گذشته‌های بسیار دور برمی‌گردد. آن زمان که سومری‌ها در حدود ۳۵۰۰ سال پیش اولین چرخ‌ها را در سطح بسیار ابتدایی به کار بردند. چرخ‌هایی که به وسیله چهارپایان کشیده می‌شد.

شاید قبل از سومریان نیز بودند کسانی که شکل دیگری از سیستم حمل و نقل را مورد استفاده قرار می‌دادند، اما چون نشانی از آن‌ها نبوده از صفحه‌های تاریخ حذف شده‌اند.

برترین های شرکت حمل و نقل در تهران

شرکت حمل و نقل در تهران جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل در تهران جهان پیمان بار به صورت شبانه روزی و با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه خدمات حمل و نقل بین شهری و یا همان حمل و نقل جاده‌ای در بخش حمل عمده بار به صورت شبانه روزی به با قیمت مناسب زیر نظر اتحادیه باربری آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت جهان پیمان بار مراجعه کنید و یا با شماره ۷۵۰۷۸۰۰۰ـ۰۲۱ تماس بگیرید.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار
شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل در تهران باراست

این مورد از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران، سامانه باربری و حمل بار برون شهری است. حمل اثاثیه در باراست توسط کامیونت‌های مسقف انجام می‌گیرد که کمترین آسیب را به دارائی شما وارد می‌کند. ارزیابی مستمر رانندگان و کارگران برای افزایش کیفیت خدمات باراست بخش جدایی ناپذیر کار آن‌هاست.

شرکت حمل و نقل در تهران سپند بار

مورد بعدی از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران، شرکت سپند است که بار متخصص در امر بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل در استان تهران می‌باشد که با مجوز رسمی از اتحادیه باربری‌های تهران به صورت شبانه روزی (حتی در تعطیلات) خدمات جابجایی وسایل منزل و حمل بار را با وانت ، نیسان و کامیون انجام می‌دهد و تمامی خدمات حمل و نقل و اسباب‌کشی را برای شما انجام می‌دهد.

شرکت حمل و نقل در تهران جابه‌جا بار

اتوبار جابه‌جا بار ارائه دهنده خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی در سراسر تهران می‌باشد. ارائه‌ی این خدمات به صورت 24 ساعته است و کارشناسان باربری جابه‌جا بار آماده‌ی پاسخگویی و مشاوره رایگان به همشهریان عزیز تهرانی هستند.

شرکت حمل و نقل در تهران اطلس بار

شرکت حمل و نقل اطلس بار از جزو بزرگترین شرکت‌های اتوبار و حمل بار در لیست شرکت های حمل و نقل در تهران و ارائه دهنده خدمات جابجایی اثاثیه می‌باشد تخصص حمل و نقل ارائه خدمات اتوبار در تهران و حمل بار بین شهری به کل کشور است.

شرکت حمل و نقل در تهران ظریف بار

این مورد از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران یعنی باربری و اتوبار ظریف بار، به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان‌های همجوار ، امکان رزرو اینترنتی در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می‌توانید با تکمیل فرم سفارش آنلاین ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

شرکت حمل و نقل در تهران ساقدوش بار

شرکت حمل و نقل ساقدوش از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران با سال‌ها تجربه مفید و کسب اعتماد از تمامی مشتریان خود و همچنین جلب رضایت آن‌ها به جهت باربری مطمئن در راستای اسباب کشی منازل و ارگان‌ها به صورت کاملاً شبانه روزی حتی در تمامی تعطیلات به کلیه مناطق کشور ایران با افتخار خدمت رسانی کرده است. این مورد از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران آماده هرگونه حمل و نقل اثاثیه منزل، گاوصندوق، اثاثیه‌های حجیم (یخچال ساید با ساید و انواع شیشه‌های نهارخوری، جهیزیه عروس، مبلمان و هرگونه کالای دیگر می‌باشد.

شرکت حمل و نقل در تهران اکسین بار

شرکت حمل و نقل شبانه روزی اکسین بار با سال‌ها سابقه‌ی درخشان در خدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت، حمل و نقل و باربری، جابجایی بار و اثاث کشی، آماده ارائه‌ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی می‌باشد. شرکت اکسین بار از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران در زمینه بسته بندی وسایل منزل و مبلمان افراد متخصص را برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمت اعزام می‌کند.

شرکت حمل و نقل در تهران دنا

اتوبار دنا از لیست شرکت های حمل و نقل در تهران متشکل از بهترین و زبده‌ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان حمل و نقل مجهز و مدرن آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهران در کلیه مناطق 22 گانه تهران می‌باشد.

شرکت حمل و نقل در تهران
شرکت حمل و نقل در تهران

وظایف یک شرکت حمل و نقل در تهران

امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت حمل و نقل در تهران تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت‌های باربری در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده‌دارند و کار آن‌ها فقط حمل بار نیست.

اصول مهمی که در بیشتر کشورها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می‌باشد. اصول مهمی که نقش مهمی در تعیین حرفه‌ای بودن شرکت حمل و نقل در تهران ایفا می‌کنند. از جمله:

  • کیفیت در تمام مراحل حمل و نقل
  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری، خدماتی مانند بسته‌بندی اثاثیه و وسایل، حمل بارهای خاص و.
  • تضمین کیفیت جمل و نقل و سلامت بار
  • استفاده از متدهای جدید و بروز، جهت بسته‌بندی و حمل و نقل انواع بار
  • سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت
  • ایمن بودن و حرفه‌ای بود و  قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار
  • هزینه‌ی مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته‌های مشتریان
  • ارائه مشاوره‌ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب‌کشی
  • ارائه خدمات باربری، اتوبار و وانت‌بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

همه این‌ها مواردی است که باید یک شرکت حمل و نقل در تهران متعهد به رعایت آن باشند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شرکت حمل و نقل در تهران

مسافت بین مبدا و مقصد:

یکی از عواملی که روی قیمت حمل و نقل وسایل شما تاثیر گذار است، مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد است.

حجم وسایل:

تعداد وسایل و حجم آن‌ها روی قیمتی که باید به شرکت حمل و نقل در تهران بپردازید تاثیر گذار است. هر چه تعداد وسایل شما و حجم آن‌ها بیشتر شود، ‌به ماشین بزرگتری نیاز خواهید داشت. کامیونت‌های شرکت حمل و نقل در تهران حداکثر می‌توانند ۶ تن را جابه‌جا کنند.

برای حمل‌ونقل وسایل خود در داخل شهر تهران، نمی‌توانید از کامیون‌های بزرگتری استفاده کنید. پس اگر میزان وسایل شما بیشتر از مقدار ظرفیت کامیونت شرکت باربری باشد، تعداد دفعات بارگیری افزایش پیدا می‌کند و هزینه نهایی بیشتر می‌شود. برای کم کردن هزینه حمل و نقل می‌توانید وسایل غیرضروری خود را دور بیاندازید.

نوع وسایل:

در صورتی‌ که می‌خواهید وسایل سنگینی از قبیل یخچال بزرگ، پیانو، گاو صندوق و. را جابه‌جا کنید، به کارگر باربر بیشتری نیاز دارید. درنتیجه، قیمت جابه‌جایی اینگونه از وسایل بیشتر می‌شود.

تعداد طبقات:

تعداد طبقات در مبدا و مقصد، یکی دیگر از عواملی است که روی قیمت شرکت حمل و نقل در تهران تاثیرگذار است. هر چه خانه یا محل کار شما در طبقه بالاتری قرار داشته باشد، کارگران باید انرژی بیشتری برای جابه‌جایی وسایل شما صرف کنند و همین موضوع روی قیمت نهایی باربری تاثیرگذار است. به ازای هر طبقه مبلغ ثابتی به قیمت نهایی اضافه می‌شود.

روز و ساعت اسباب‌کشی:

میزان پولی که بابت حمل‌ونقل وسایلتان به شرکت حمل و نقل می‌دهید به‌روز و زمان اسباب‌کشی شما ربط دارد. اگر اسباب‌کشی را به آخر هفته موکول کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

چرا که میزان تقاضا برای حمل و نقل در آخر هفته بیشتر از روزهای دیگر است و قیمت‌ها بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید هزینه کم‌تری برای حمل و نقل بپردازید، لازم است فصل زمستان را برای جابه‌جا شدن انتخاب کنید.

مدت‌زمان اسباب‌کشی:

معمولا شرکت های حمل و نقل قیمت اولیه را برای سه ساعت کار، به شما اعلام می‌کنند و به ازای هر ساعت اضافه مقداری را به هزینه نهایی می‌افزایند. هزینه نهایی خدمات باربری شامل دستمزد کارگران و هزینه ماشین باربری می‌شود.

شرکت حمل و نقل در تهران
شرکت حمل و نقل در تهران

چگونه می توان از خدمات شرکت حمل و نقل در تهران استفاده کرد؟

بطور خلاصه افرادی که قصد اثاث کشی منزل و یا محل کار خود (مانند اداره، شرکت، بانک، فروشگاه، آموزشگاه، مرکز خدماتی، فرهنگی و غیره) را دارند، باید مراحل زیر را بگذرانند تا بتوانند به آسانی اسباب کنند:

  • شرکت حمل و نقل در تهران مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • با شرکت حمل و نقل تماس گرفته و خدمات اسباب کشی را برای زمان مورد نظر خود رزرو می کنند.
  • کارگران باربری در زمان تعیین شده به محل (منزل و یا دفتر کار شما) اعزام می شوند.
  • در صورت نیاز به بسته بندی، اثاثیه و لوازم بسته بندی می شوند.
  • لوازم و وسایل آماده شده به خودروهای حمل بار (مانند خاور، کامیون، کامیونت و یا وانت بار) منتقل شده و راهی مقصد می شوند.
  • در مقصد، کارگران وسایل را از خودروی باربری به محل جدید منتقل می کنند.

البته جهت تماس با شرکت حمل و نقل در تهران معتبری که انتخاب کرده اید، بهتر است با در نظر گرفتن منطقه ای که در آن زندگی می کنید، با همان شعبه تماس بگیرید. برای مثال افرادی که شمال تهران سکونت دارند و یا محل کار آنها در آنجا واقع شده، بهتر است با شرکتهای قعال در زمینه باربری شمال تهران تماس بگیرند تا به این ترتیب سریع تر و بهتر بتوانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در پاسداران | حمل بار ارزان از پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =