باربری معتبر در تهران | حمل بار با بیمه نامه و بارنامه

باربری معتبر در تهران

باربری معتبر تهران به شهرستان را به همراه بیمه نامه معتبر و کمترین نرخ کرایه حمل بار با جهان پیمان بار تجربه کنید.شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با تکیه بر سال ها تجربه مستمر در زمینه حمل و نقل و باربری شهری و بین شهری به عنوان باربری معتبر در تهران شناخته شده است و در خدمت تمامی صاحبین بار است تا به صورت همه روزه انواع کامیون های باربری را در اختیار آنها قرار دهد.

معتبرترین باربری در تهران

یکی از ویژگی های باربری معتبر این است که با دریافت کمترین هزینه؛ بیشترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

آنچه که باربری جهان پیمان بار را به معتبر ترین شرکت حمل و نقل در تهران تبدیل کرده است ارائه خدمات باربری در کمترین زمان ممکن، بهترین کیفیت و با قیمت مناسب است.

اگر شما نیز به دنبال باسابقه ترین و معتبرترین باربری در تهران برای ارسال انواع کالا از تهران به شهرستان ها هستید، به شما پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده از خدمات جهان پیمان بار استفاده کنید.

معتبرترین باربری در تهران
معتبرترین باربری در تهران

ویژگی های باربری معتبر

پاسخگویی همه روزه

پشتیانی و مشاوره

دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل  کشور

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر

ویژگی های باربری معتبر
ویژگی های باربری معتبر

حمل بار ارزان به تمام نقاط ایران توسط باربری معتبر

باربری ارزان و مطمئن برای حمل بار به نقاط مختلف کشور از مهمترین اهداف شرکت جهان پیمان بار است که شامل حمل بار ارزان با انواع کامیون ها به همراه بیمه نامه و بارنامه به تمامی شهرستان ها میشود.

برای کاهش هزینه های حمل و نقل و جابه جایی بار لازم است تا با شرکت حمل و نقل معتبری که خدمات باربری ارزان را همراه با تمامی مجوز های لازم به مشتریان خود ارائه میدهد، همکاری داشته باشید.

باربری ارزان با بیمه نامه معتبر و بارنامه این اطمینان را به شما میدهد که با صرف کمترین هزینه معتبرترین خدمات باربری را دریافت کرده اید.

خدمات باربری جهان پیمان بار تمامی نقاط ایران از شمال تا جنوب و از شهرق به غرب را تحت پوشش قرار داده است.

باربری معتبر از تهران به شمال کشور (گیلان، مازندران، رشت، بابلسر، آستارا، بندرانزلی، نور، فریدون کنار، چمستان، ماسوله، گرگان، ماسال، گلستان )

باربری معتبر از تهران به جنوب کشور (فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان، کرمانشاه، شیراز، اهواز، بندر عباس )

باربری معتبر از تهران به شرق کشور ( خراسان، سیستان بلوچستان، کرمان، مشهد، سبزوار، سراوان، نیشابور، چابهار، بم، زابل، رفسنجان )

باربری معتبر از تهران به غرب کشور ( ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان، لرستان، سنندج، مهاباد، سلماس، ارومیه، بانه، ملایر، نهاوند، بوکان )

باربری معتبر از تهران به استان های مرکزی ( قم، یزد، اصفهان، مرکزی، اراک، اصفهان، لاهیجان، محلات، سلفچگان، گلپایگان، شهرضا، خمین )

حمل بار ارزان به تمام نقاط ایران توسط باربری معتبر
حمل بار ارزان به تمام نقاط ایران توسط باربری معتبر

باربری معتبر با انواع کامیون ها

با توجه به این که وزن وحجم بار و کالایی که قصد ارسال آن را دارید چقدر است، نوع کامیون مورد نیاز برای حمل آن مشخص میشود.

اگر میخواهید با کمترین نرخ کرایه و توسط یک باربری معتبر ارسال بار داشته باشید لازم است تا از یک شرکت حمل و نقل معتبر که تمامی ناوگان های حمل بار را در اختیار دارد، مشاوره بگیرید.

هر ماشین باری توانایی باربری با ظرفیت مشخصی را که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

حمل بار معتبر با نیسان + بیمه 

نیسان کوچکترین ماشین باری است که برای حمل بار از آنها استفاده میشود و تا 2 تن بار را به راحتی حمل میکند

ابعاد بارگیر نیسان برابر با 2*1.65 متر است.

اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به نیسان نیاز دارید، جهان پیمان بار انواع نیسان را با بیمه نامه و بارنامه معتبر برایتان ارسال خواهد کرد و خدمات باربری با نیسان را با پایین ترین تعرفه باربری در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

حمل بار معتبر با خاور + بیمه

خاور ها به طور کلی به دو دسته خاور های مسقف و روباز تقسیم میشوند ، خاورهای روباز برای بارهای معمولی و خاورهای مسقف برای بارهای حساس مثل اثاث منزل مورد استفاده قرار میگریند.

بهترین کامیون برای حمل بار خاورهای مسقف هستند چراکه اتاق آنها به گونه ایست که کمترین ضربه را به وسایل داخلش وارد میکند و با توجه به این که سقف دار هستند در صورت بارندگی هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

جهان پیمان بار انواع خاور مسقف و روباز را در اختیار دارد، برای رزرو آن تنها کافیست با ما تماس گرفته و اعلام بار نمایید.

خاور ها برای حمل با تا ظرفیت 3 الی 4 تن مناسب هستند و ابعاد آن ها برابر است با: 4.5*2 متر و تا ازتفاع 2.5 تا 2.7 متر میتوان بار در آن قرار داد.

اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به خاور نیاز دارید، جهان پیمان بار انواع خاور را با بیمه نامه و بارنامه معتبر برایتان ارسال خواهد کرد و خدمات باربری با خاور را با پایین ترین تعرفه باربری در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

حمل بار معتبر با خاور + بیمه
حمل بار معتبر با خاور + بیمه

حمل بار معتبر با کامیون + بیمه

کامیون های تک و جفت رایج ترین نوع کامیون ها هستند که برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و در بین عموم به 10 چرخ و 6 چرخ معروف هستند که 10 و 6 به تعداد چرخ های آنها اشاره دارد.

کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بار تا 10 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 5.80*2.20 متر

کامیون جفت یا همان 10 چرخ برای حمل بار تا 15 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 6.80*2.25 متر

خدمات باربری با تک و جفت از جمله اصلی ترین و شاخص ترین خدمات جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه از مقصد تهران به تمامی شهرستان ها ارائه میشود.

اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به تک یا جفت نیاز دارید، جهان پیمان بار انواع کامیون ها را با بیمه نامه و بارنامه معتبر برایتان ارسال خواهد کرد خدمات باربری با تک و جفت را با پایین ترین تعرفه باربری در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

حمل بار معتبر با تریلی + بیمه

تریلی ها که برخی آن را با نام 18 چرخ میشناسند کاربردی ترین ماشین های باری سنگین هستند که به صورت تریلی کفی، تریلی بغلدار و تریلی چادری (ترانزیت) هستند.

تریلی کفی و بغلدار برای حمل آهن آلات ، کیسه مواد و پالت مناسب هستند چراکه میتوان به راحتی و توسط جرثقیل بار را روی آن ها قرار داد.

و تریلی چادری با توجه به این که دارای اتاق است برای حمل بارهای حساس و صادراتی مورد استفاده قرار میگیرد.

تریلی ها تا 22 الی 23 تن بار را به راحتی حمل میکنند و ابعاد بارگیر آنها 12*2.45 متر است.(برخی تریلی های بزکتر تا 13 متر طول دارند.)

اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به تریلی 18 چرخ نیاز دارید، جهان پیمان بار انواع تریلی ها را با بیمه نامه و بارنامه معتبر برایتان ارسال خواهد کرد خدمات باربری با تریلی را با پایین ترین تعرفه باربری در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

حمل بار معتبر با کمرشکن و بوژی + بیمه

کمر شکن و بوژی ماشین های باری فوق سنگین هستند که برای حمل بارهای تخصصی مورد استفاده قرار میگیرند، درواقع آخرین گزینه باربری کمرشکن ها و بوژی ها هستند که برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین مناسب هستند.

همچنین محموله های ترافیکی که ابعاد بزرگی دارند را معمولا باید با کمر شکن ها و به کمک اسکورت حمل نمود.

اگر قصد جابه جایی محموله های ترافیکی و فوق سنگین را دارید و میخواهید این کار را با کمترین هزینه و توسط یک باربری معتبر در تهران انجام دهید باربری جهان پیمان بار به عنوان معتبرترین باربری تهران به شهرستان در خدمت شماست.

خلاصه باربری معتبر در تهران

باربری به عنوان یکی از ضروری ترین خدمات است که به صورت شهری و بین شهری ارائه میشود و برای دریافت این خدمات باید با شرکت های حمل و نقل معبتر و نام آشنا همکاری داشته باشید تا علاوه بر باربری مطمئن که با صدور مجوز هایی چون بارنامه و بیمه نامه همراه است ، کمترین نرخ کرایه را پرداخت نمایند.

شرکت حمل و نقل و اتوبار جهان پیمان بار با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه حمل و نقل و باربری آماده گی خود را برای همکاری با تمامی صاحبین بار اعلام میکند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در سه راه آدران | حمل بار ارزان از سه راه آدران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =