باربری تهران به بناب | حمل بار به بناب از تهران

باربری تهران به بناب

حمل بار تهران به بناب یکی از سرویس های جابه جایی بار با در خواست بالا در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار است که جهت ارسال بار به بناب و باربری تهران به بناب با کمترین نرخ کرایه باربری به صاحبین بار می باشد. خدمات باربری به بناب از مبدا تهران به صورت روزانه صورت میگیرد و تمامی مجوز های لازم از جمله بیمه نامه و بارنامه برای حمل بار از تهران به بناب صادر میشود.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند باربری به بناب از تهران و خدمات جهان پیمان بار جهت ارسال بار از تهران به مقصد بناب و سایر شهر ها و روستا های استان آذربایجان شرقی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

باربری تهران به بناب | حمل بار به بناب از تهران
باربری تهران به بناب | حمل بار به بناب از تهران

اهمیت حمل بار تهران به بناب

بناب یکی از قدیمی ترین و پرجمعیت ترین شهرها های کشور است که حمل و نقل و باربری از تهران به آنجا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، این شهر از شهر های استان آذربایجان شرقی است و به دلیل جاذبه های گردشگری و طبیعت بکر و سرسبزی که دارد به عنوان یکی از مهمترین شهر های توریستی در غرب کشور شناخته شده است.

مردم بناب همانند سایر شهر های آذربایجان عموما به زبان ترکی آذربایجانی تکلم میکنند به همین دلیل اگر قصد ارسال بار به این شهر را داشته باشید لازم است کمی با زبانشان آشنایی داشته باشید تا در برقراری ارتباط دچار مشکل نشوید، کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار که در خط حمل بار به شهر بناب و شهرستان های اطراف آن فعالیت دارند از تجربه کافی برخوردار بوده و میتوانند تمامی هماهنگی های لازم جهت ارسال بار به بناب را برایتان انجام دهند.

برای ارسال بار از مبدا تهران به بناب 3 راه وجود دارد:

قزوین – زنجان – بناب

ساوه – قزوین – زنجان – بناب 

ساوه – همدان- کردستان – بناب

که برای رفتن به بناب از هر کدام از این سه مسیر به ترتیب 606 – 677 – 707 کیلومتر باید طی شود و با توجه به مسیر انتخابی حمل بار از تهران به بناب بین 7 تا 14 ساعت طول خواهد کشید.

بناب با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد از گذشته های دور از نظر حمل و نقل جاده ای از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بر سر راههای بزرگ تجارتـی و کاروانی که از آذربایجان به بین النهرین، شامات، حجاز و غرب کشــور عبور میکردند، قرار داشته و امروزه هم با قرار گرفتن در نقطه تلاقی محورهای اصلی آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، عتبات عالیات و دسترسی به راههای آهن و هوائی ، اهمیت عبور و مرور و جابه جایی در آن بیشتر شده است.

اهمیت حمل بار تهران به بناب
اهمیت حمل بار تهران به بناب

ارسال بار به بناب از مبدا تهران

تهران به عنوان پایتخت و قلب تپنده اقتصاد کشور همواره نیازمند خدمات باربری از تهران به بناب است تا بتواند تولیدات و محصولات مورد نیاز را به بناب ارسال نماید. برای حمل بار از تمامی نقاط تهران از جمله حمل بار از بازار آهن تهران، حمل بار از جاده کرج، حمل بار از جاده خاوران، حمل بار از بازار تهران و ….. به بناب با جهان پیمان بار تماس بگیرید تا با کمترین هزینه انواع ماشین های باری را در اختیارتان قرار دهد.

باربری تهران به بناب از جمله خدمات حمل بار به غرب کشور جهان پیمان بار است که از مبدا تهران با تمامی ماشین های حمل بار انجام میگیرد.

ارسال بار به شهرهای اطراف بناب

خدمات باربری جهان پیمان بار برای بناب گسترده است و علاوه بر بناب تمامی شهرهای کوچک و بزرگ اطراف بناب را نیز شامل میشود بنابراین اگر قصد حمل بار به قره چپق، حمل بار به چلقایی، حمل بار به روشت بزرگ، حمل بار به خوشه مهر، حمل بار به خانه برق جدید، حمل بار به چپقلو، حمل بار به زاوشت، حمل بار به تازه کند خوشه مهر، حمل بار به القو، حمل بار به  روشت کوچک، حمل بار به علی خواجه، حمل بار به خانه برق قدیم، حمل بار به  دیزج پروانه، حمل بار به قره قشلاق، حمل بار به قره زکی، حمل بار به شورگل، حمل بار به کوته مهر، حمل بار به توته خانه و حمل بار به خلیلوند را دارید، میتوانید از خدمات باربری تهران به بناب جهان پیمان بار استفاده نمایید.

ارسال بار به شهرهای اطراف بناب
ارسال بار به شهرهای اطراف بناب

انواع ماشین های باربری تهران به بناب

تنوع ماشین های باربری تهران به بناب بسیار زیاد است و نیسان تا بوژی را شامل میشود، شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار دارای گسترده ترین و کامل ترین ناوگان حمل و نقل جاده ای است و تمامی ماشین های باری سبک و سنگین را در اختیار دارد. بنابراین میتواند متناسب با نوع بار و تناژ بار شما بهترین ماشین باری را در اختیارتان قرار دهد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل؛ بارتان صحیح و سالم و بدون کوچکترین آسیبی به مقصد برسد.

آنچه که مشخص کننده نوع کامیون مورد نیاز شما برای حمل بار از تهران به بناب است تناژ بار، ابعاد بار و نوع بار است. خوب است بدانید که هر کدام از ماشین های باری و کامیون ها برای حمل بار با ظرفیت مشخصی طراحی شده اند و با توجه به ابعاد اتاق و یا بارگیرشان حجم مشخصی بار را حمل میکنند، در ادامه ویژگی انواع ماشین های باربری تهران به بناب را برایتان آورده ایم.

باربری تهران به بناب با نیسان 

نیسان سبک ترین ماشین باری برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به بناب است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 2 تن از تهران به بناب را دارید میتوانید از نیسان برای حمل آن استفاده نمایید، درنظر داشته باشید ابعاد بارگیر نیسان ها طولی برابر با 2.2 متر داشته و عرض آن 1.6 متر است و ارتفاع بار نباید بیشتر از 1.2 متر شود.

باربری ارزان قیمت با نیسان از تهران به بناب را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به بناب را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به بناب با خاور

خاورها که دارای انواع مختلفی از جمله خاور مسقف و روباز هستند، یکی از ماشینهای باری مناسب برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به بناب است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 4 تن از تهران به بناب را دارید میتوانید از خدمات حمل بار با خاور استفاده نمایید، درنظر داشته باشید ابعاد بارگیر خاور ها طولی برابر با 3.8 تا 5.9 متر داشته و عرض آن 2 تا 2.2 متر است و ارتفاع بار نباید ببیشتر از 1.4 متر شود.

باربری ارزان قیمت با خاور از تهران به بناب را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به بناب را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به بناب با کامیون

کامیون ها که رایج ترین آنها کامیون تک و جفت است، یکی از ماشینهای باری سنگین برای حمل بارهای بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به بناب است. اگر قصد ارسال بار تا حداکثر 15 تن از تهران به بناب را دارید میتوانید از انواع کامیونهای تک وجفت (6 چرخ و 10 چرخ) برای حمل آن استفاده نمایید. تک ها تا 10 و جفت ها تا 15 تن بار را به راحتی حمل میکنند.

باربری ارزان قیمت با ده چرخ و شش چرخ از تهران به بناب را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به بناب را در اختیارتان قرار دهد.

باربری به بناب با کامیون
باربری به بناب با کامیون

باربری به بناب با تریلی

باربری ارزان قیمت با تریلی کفی، بغلدار و چادری از تهران به بناب را به جهان پیمان بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل به بناب را در اختیارتان قرار دهد.

حمل بار به بناب با کمرشکن و بوژی

باربری با بوژی و کمرشکن از جمله خدمات تخصصی برای ارسال بار به بناب است. اگر قصد ارسال بار سنگین و فوق سنگین و همچنین کالا های حجیم از تهران به مقصد بناب را دارید باید حمل آن را با کمرشکن و یا بوژی انجام دهید.

جهان پیمان بار ارائه دهنده تمامی خدمات باربری تخصصی از تهران برای بناب است و انواع کمرشکن و بوژی را با پایین ترین نرخ کرایه در اختیار صاحبین بار قرار خواهد داد.

حمل انواع بار به بناب از تهران

تهران با توجه به این که مرکز تولید و توزیع انواع کالا در ایران است، همه روزه انواع بار و کالا را به شهرستان ها و از جمله بناب ارسال میکند. تفاوتی ندارد بار شما چیست و برای حمل آن به چه کامیونی نیاز دارید، برای حمل انواع بار از تمامی نقاط تهران به بناب تنها کافیست با متخصص باربری خط تهران-بناب یعنی جهان پیمان بار تماس بگیرید.

بار شما هرچه که باشد با ارزان ترین کرایه و در سریع ترین زمان ممکن به بناب ارسال خواهد شد.

حمل اثاثیه منزل به بناب

برای افرادی که ساکن تهران هستند و قصد نقل مکان و جابه جایی منزل به بناب را دارند، حمل اثاثیه منزل به بناب یک مسئله است، اما نگران نباشید اگر قصد حمل اسباب منزل از تهران به بناب را دارید همین حالا با جهان پیمان بار تماس بگیرید و صفر تا صد باربری اثاث منزل را به ما بسپارید.

ما برای اثاث کشی به بناب کامیون های مخصوص حمل اثاثیه منزل را که اتاق بزرگ و تمیزی دارند و همچنین مجهز به پتو هستند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اسباب کشی ارزان و باربری ارزان اثاث منزل از تهران به بناب را با اتوبار جهان پیمان بار تجربه کنید.

حمل آهن آلات به بناب

انواع آهن آلات مانند تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودونی برای حمل به بناب نیازمند تریلی کفی هستند، اگر به دنبال تریلی کفی ارزان قیمت برای حمل آهن آلات به بناب هستید، جهان پیمان بار در خدمت شماست و حمل آهن از بازار های آهن تهران را برایتان انجام میدهد.

حمل مواد غذایی به بناب

اگر در زمینه خرید و فروش انواع مواد غذایی فعالیت دارید و میخواهید مواد غذایی خریداری شده از بازارهای تهران را به مقصد بناب حمل کنید میتوانید انواع ماشین های باری سبک و سنگین از جمله نیسان و خاور را از شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار درخواست کنید.

حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین به بناب

محموله های ترافیکی بارهایی هستند که از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از حد معمول بوده و برای حمل آنها به کمرشکن و بوژی احتیاج است. همچنین مجوز های لازم از سازمان راه و ترابری باید برای اینگونه بارها دریافت شود.

پس اگر قصد ارسال محموله های ترافیکی و فوق سنگین از تهران به بناب را دارید در وهله اول نیاز است تا با یک باربری معتبر تماس گرفته خواهان حمل آن با کمرشکن و یا بوژی باشید.

جهان پیمان بار برای حمل بارهای ترافیکی به بناب انواع کمرشکن و بوژی را در اختیار دارد و با پایین ترین نرخ کرایه باربری در خدمت صاحبین بار عزیز است.

کرایه باربری از مبدا تهران به مقصد بناب

کرایه باربری از تهران به بناب تابع یک نرخ ثابت و مشخص نیست و با توجه به نوع کامیون مورد نیاز، نوع بار، وزن بار، ابعاد بار، ارزش مالی بار و همچنین محل بارگیری و تخلیه متفاوت است. اگر میخواهید از کرایه حمل بار به بناب اطلاع داشته باشید، لازم است حداقل 4 ساعت قبل از بارگیری با ما تماس گرفته و آخرین نرخ کرایه باربری تهران به بناب را استعلام بگیرید.

ما در جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا با ایجاد فضای رقابتی بین راننده های خط تهران به بناب کمترین نرخ کرایه را برایتان فراهم آوریم، پس اگر به دنبال خدمات باربری ارزان از تهران به بناب هستید میتوانید بار خود را به ما بسپارید.

کرایه باربری از مبدا تهران به مقصد بناب
کرایه باربری از مبدا تهران به مقصد بناب

خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به بناب

جهان پیمان بار برای رفاه حال صاحبین بار عزیز صفرتا صد خدمات باربری تهران به تمام نقاط ایران از جمله تهران به بناب را در اختیار آنها قرار میدهد تا بتوانند با خیال راحت و بدون دردسر ارسال بار به بناب داشته باشند.

ازجمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار به بناب میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشاوره تخصصی و رایگان برای باربری به بناب
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر برای بار های ارسال شده به بناب
  • خدمات پشتیبانی باربری تهران به بناب
  • حمل بار دربستی به بناب

مشاوره برای باربری تهران به بناب

دریافت مشاوره قبل از انجام امور مربوط به باربری و از جمله باربری تهران به بناب میتواند بسیار مفید باشد و اطلاعات زیادی را در زمینه حمل و نقل و ارسال کالا به بناب در اختیارتان قرار خواهد داد.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به منظور تکیریم مشتریان و صاحبین بار خدمات مشاوره ای را برای باربری تهران به بناب به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد و شما میتوانید تنها با یک تماس هر آنچه را که در زمینه حمل بار از تهران به بناب و شهرستان های کوچک و بزرگ آن لازم است بدانید را از مشاوران بپرسید.

مشاوره برای حمل بار به بناب به صورت کاملا تخصصی و توسط افراد ماهر و با تجربه در حوزه جابه جایی بار به بناب به شما عزیزان ارائه میشود.

بارنامه برای حمل بار به بناب

جهت ارسال بار از تهران به بناب صدور بارنامه یکی از الزامات است که باید حتما مورد توجه صاحبین بار قرار گیرد، این بارنامه در واقع یک سند است که توسط وزارت راه صادر میشود و در دو نسخه چاپی است که یکی مخصوص راننده و دیگری مخصوص صاحبین بار است.

اگر قصد ارسال بار به بناب را دارید میتوانید صفر تا صد خدمات باربری را از جهان پیمان بار بخواهید تا بار شما را همراه با بارنامه معبتر از تهران به تمامی نقاط بناب ارسال نماید.

آنچه که در بارنامه های تهران بناب قید میشود عبارت است از :

نوع بار، وزن بار، محل دقیق بارگیری در تهران، محل دقیق تخلیه بار بناب ، ارزش مالی بار و کرایه بار است.

علاوه بر اطلاعات مربوط به بار و راننده اطلاعات مربوط به صاحب بار و همچنین گیرنده بار در بارنامه قید میشود.

باربری تهران به بناب با پس کرایه

پرداخت کرایه بارهای تهران بناب به صورت پس کرایه است به این معنا که تمامی هزینه های مربوط به بارگیری و بیمه بار و کرایه حمل بار در بارنامه ذکر میشود و راننده بعد از تحویل بار در مقصد کرایه را از گیرنده دریافت خواهد کرد، لازم به ذکر است که برای حمل بار تهران به بناب جهان پیمان بار هیچ هزینه ای را در مبدا و در هنگام بارگیری از صاحب بار تقاضا نمیکند و کرایه به صورت تمام و کمال در مقصد دریافت میشود.

نتیجه گیری باربری تهران به بناب

در این مقاله که با هدف آشنایی شما با فرآیند باربری تهران به بناب نوشته شده است سعی کردیم شما را با صفر تا صد باربری تهران به بناب آشنا کنیم که امیدواریم مفید بوده باشد.

اگر در زمینه حمل بار از تهران به بناب و یا حمل بار به سایر شهر های استان آذربایجان شرقی مانند حمل بار به مراغه، حمل بار به خوی، حمل بار به میانه ، حمل بار به مرند ، حمل بار به هشترود، حمل بار به ارومیه ، حمل بار به مهاباد، حمل بار به سلماس، حمل بار به میاندوآب، ،حمل بار به پیرانشهر، حمل بار به ماکو، حمل بار به اردبیل، حمل بار به پارس آباد و حمل بار به مشگین شهر سوال یا ابهامی دارید میتوانید همین حالا از ما بپرسید، تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری باربری تهران به بناب
نتیجه گیری باربری تهران به بناب

مقالات مرتبط با باربری تهران به بناب

حمل بار تهران به تبریز

حمل بار از تهران به اردبیل

باربری تهران به میانه

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری ارزان از تهران به شهرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =