حمل بار از تهران به کردستان | باربری ارزان تهران به کردستان

حمل بار از تهران به کردستان

برای ارسال انواع بار از تهران به کردستان، حمل بار از تهران به کردستان و باربری انواع کالا به کردستان، حمل محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به کردستان، اثاث کشی از تهران به کردستان و حمل بار ارزان به کردستان میتوانید از خدمات باربری جهان پیمان بار استفاده نمایید.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با تکیه بر سال ها تجربه در خط باربری تهران به کردستان کلیه خدمات حمل و نقل و باربری را به صورت 24 ساعته به تمامی صاحبین بار ارائه میدهد.

باربری به کردستان در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار خدماتی مانند بیمه نامه و بارنامه برای ارسال بار به کردستان را شامل میشود بنابراین شما میتوانید برای جابه جایی انواع بارها از نقاط مختلف تهران به کردستان با جهان پیمان بار به عنوان باربری معتبر و متخصص تهران-کردستا تماس بگیرید. از دیگر خدمات جهان پیمان برا برای حمل بار به کردستان می توان به حمل اثاث و لوازم منزل از تهران به کردستان، حمل تخصصی بارهای ترافیکی از تهران به کردستان، صدور بارنامه برای تمامی ماشین های باربری تهران-کردستان، پشتیبانی همه روزه و مشاوره رایگان اشاره نمود که تمامی این خدمات به صورت برخط و آنلاین ارائه میشود و شما میتوانید تنها با یک تماس از آنها استفاده کنید.

برای ارسال بار به کردستان تنها کافیست با شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تماس بگیرید تا ما با کمترین هزینه حمل بار انواع کامیون ها را متناسب با وزن و نوع بار در اختیارتان قرار دهیم، در این مقاله قصد داریم کلیه خدمات باربری جهان پیمان بار برای حمل بار به کردستان را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در این زمینه لازم است بدانید به شما بگوییم، جهان پیمان بار متخصص در خط باربری تهران-کردستان.

حمل بار از تهران به کردستان | باربری ارزان تهران به کردستان
حمل بار از تهران به کردستان | باربری ارزان تهران به کردستان

باربری به کردستان و حومه

کردستان یکی از مهمترین شهر های غربی کشور است که برای باربری به آنجا میتوانید از خدمات حمل بار به غرب کشور جهان پیمان بار که به صورت تخصصی به روی باربری به شهر های غربی کشور تمرکز دارد، استفاده نمایید. مردم کردستان غالبا کرد زبان هستند که علت نامگذاری آن هم میتواند همین باشد.

شاید برایتان جالب باشد که کردستان در گذشته بسیار پهناور تر از امروز بوده و به دلایلی که در اینجا لازم به بحث نیست، به 4 قسمت تقسیم شد که بخشی از آن در ترکیه، بخشی در عراق ، بخشی در سوریه و بخشی هم در ایران است.

این شهرستان با توجه به این که در دامنه رشته کوه زاگرس قرار دارد یک شهر کوهستانی است و جاده های آن پرپیچ و خم و دارای گردنه های فراوان است، بنابراین باربری و حمل و نقل به کردستان به صورت تخصصی انجام میشود به گونه ای که رانندگان مخصوص که متخصص باربری در خط تهران به کردستان هستند برای جابه جایی بار به کردستان انتخاب میشوند.

 مردم کردستان در گذشته بیشتر به کشاورزی مشغول بودند اما اخیرا با شناسایی منابع و ذخایر غنی و متنوع معدنی، فلزی و غیرفلزی به ویژه طلا، سنگ آهن، سنگ‌های تزئینی، باریت، منگنز، فلدسپات و سنگ آهک، این شهرستان از نظر صنعتی پیشرفت های چشمگیری داشته و به همین دلیل حمل و نقل و باربری از تهران به کردستان پر رنگ تر از قبل شده است و برای ارسال و جابه جایی انواع کالا از تهران به کردستان به انواع کامیون های باربری سبک و سنگین احتیاج است.

از جمله شاخص ترین صنایعی که در کردستان فعالیت دارند میتوان به پتروشیمی کردستان، لاستیک بارز، شرکت معدنی زرکوه، واحد فراسازان توتون آپادانا، شرکت باران تجارت پویا و بسیاری دیگر اشاره کرد که میتوانند برای دریافت خدمات باربری از تهران به کردستان، جهان پیمان بار را به عنوان باربری معتبر انتخاب نمایند.

همچنین کردستان به عنوان یک شهرستان مرزی که با کشور عراق همسایه است و مرز مشترک دارد ،از نظر حمل و نقل و باربری کالا های تجاری اهمیت بسیاری دارد.

حمل بار به شهر ها و دهستانهای کردستان

کردستان دارای چندین شهرستان و دهستان کوچک و بزرگ است که تمامی آنها تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارند و میتوانند برای حمل بار از تهران به سقز، حمل بار از تهران به بانه، حمل بار از تهران به دیواندره، حمل بار از تهران به بیجار، حمل بار از تهران به مریوان، حمل بار از تهران به سروآباد، حمل بار از تهران به سنندج، حمل بار از تهران به قروه، حمل بار از تهران به کامیاران و ….. با ما تماس بگیرید تا انواع کامیون ها را با نرخ کرایه باربری ارزان در اختیارتان قرار دهیم.

باربری به کردستان و حومه
باربری به کردستان و حومه

حمل بار با تناژ مختلف به کردستان

منظور از تناژ در زمینه حمل بار و باربری به کردستان همان حداکثر ظرفیت باریست که ماشین های باری توانایی حمل و جابه جایی آن را دارند، که این ظرفیت ها با توجه به مشخصات فنی خودرو ها و ابعاد اتاقشان مشخص میشود، برای آنکه بتوانید باربری به صرفه و اقتصادی جهت ارسال بار به کردستان را داشته باشید باید با ظرفیت مجاز هر کدام از ماشین های باری از جمله نیسان، خاور، ایسوزو، تک، جفت، تریلی و کمرشکن آشنایی داشته باشید. که ما در اینجا به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

نیسان برای حمل بار به کردستان

باربری انواع کالا تا دو تن از تهران به کردستان جزو حمل بار های سبک محسوب میشود که برای این کار از نیسان ها استفاده میشود، نیسان ها که معمولا آبی رنگ هستند سبکترین ماشین باری بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار دو تنی از تهران به کردستان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق نیسان ها 2.2*1.5 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 2 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما نیسان باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو نیسان باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خاور برای حمل بار به کردستان

باربری انواع کالا تا چهار تن از تهران به کردستان جزو حمل بار های نیمه سنگین محسوب میشود که برای این کار از انواع خاورها استفاده میشود، خاور ها که دارای انواع مختلفی ار جمله خاورمسقف، خاور روباز،ایسوزو و خاور مخصوص حمل اثاثیه هستند از جمله ماشین باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 4 تنی از تهران به کردستان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق خاور ها به طور میانگین به این شرح است: عرض خاور: 2 الی 2.2 متر ، طول خاور: 4 الی 6 متر و ارتفاع مجاز آن حداکثر 2.5 متر

جهت حمل بار تا 4 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما انواع خاور ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خاور برای حمل بار به کردستان
خاور برای حمل بار به کردستان

تک برای حمل بار به کردستان

باربری انواع کالا تا ده تن از تهران به کردستان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از کامیون تک استفاده میشود، تک ها که معمولا به آنها 6 چرخ هم گفته میشود از جمله کامیون های باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 10 تنی از تهران به کردستان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تک ها 2.2*5.8 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 10 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما خاور باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جفت برای حمل بار به کردستان

باربری انواع کالا تا پانزده تن از تهران به کردستان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از جفت ها استفاده میشود، جفت ها که معمولا به آنها 10 چرخ نیز گفته میشود از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 15 تنی از تهران به کردستان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق جفت ها 2.25*6.80 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 15 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما جفت باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو جفت باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار با تناژ مختلف به کردستان
حمل بار با تناژ مختلف به کردستان

تریلی برای حمل بار به کردستان

باربری انواع کالا تا 22 تن از تهران به کردستان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از تریلی ها استفاده میشود، تریلی ها که دارای انواع مختلفی از جمله تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری(ترانزیت) هستند از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار22 تنی از تهران به کردستان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تریلی ها به صورت میانگین به این شرحح است: طول تریلی: 11 الی 13.7 متر ، عرض تریلی: 2.2 الی 2.6 متر و ارتفاع تریلی: 1.6 تا 2.7 متر

جهت حمل بار تا 22 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما انواع تریلی (کفی، بغلدار و ترانزیت) باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو تریلی باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بوژی و کمرشکن برای حمل بار به کردستان

حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین به کردستان که بیشتر از 22 تن وزن دارند را نمیتوانبا تریلی های معمولی انجام داد، برای حمل محموله ترافیکی و سنگین باید از کمر شکن ها و بوژی ها استفاده کرد که تعداد محور های بیشتری دارند و میتوانند بارهای فوق سنگین را بدون هیچ محدودیتی از تهران به کردستان حمل کنند.

جهت حمل بار بارهای فوق سنگین از تمامی نقاط تهران و حومه به کردستان، ما انواع کمرشکن ها و بوژی ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو کمرشکن و بوژی باربری تهران-کردستان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نرخ کرایه باربری به کردستان

نرخ کرایه باربری به کردستان به صورت روزانه مشخص میشود و تمامی کرایه های اعلام شده برای حمل بار به کردستان با تلرانس 10 درصدی، نهایتا 24 ساعت معتبر هستند. موارد مختلفی هستند که در نرخ کرایه حمل و نقل و باربری تهران به شهرستان ها تاثیر گذارند از جمله عوامل موثر در هزینه های باربری به کردستان از تهران میتوان به محل بارگیری و تخلیه، نوع بار، ارزش مالی بار، وزن بار و کامیون باربری مورد نیاز و دیگر عوامل اشاره نمود.

همانطور که میدانید هزینه های حمل و نقل میتواند تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده کالا و یا خدمات افراد داشته باشند و به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال یک باربری ارزان و معتبر جهت باربری به کردستان هستند، شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل در تهران، این اطمینان را به شما میدهد که حمل بار ارزان به کردستان را با انواع کامیون ها برایتان فراهم خواهد کرد، جهت دریافت ارزان ترین نرخ کرایه باربری به کردستان با ما تماس بگیرد.

استعلام کرایه باربری به کردستان

یکی از خدمات باربری جهان پبمان بار برای حمل بار به کردستان که به صورت همه روزه ارائه میشود ، استعلام نرخ کرایه حمل بار به کردستان است که برای هر بار با توجه به مشخصاتی که دارد متفاوت است، اگر شما نیز میخواهید از به روز ترین نرخ کرایه باربری به کردستان اطلاع داشته باشید میتوانید با یک تماس اعلام بار کنید تا کارشناسان فروش ما اخرین تعرفه باربری به کردستان را به شما بگویند.

استعلام کرایه باربری به کردستان
استعلام کرایه باربری به کردستان

باربری به کردستان با بیمه

سالم به مقصد رسیدن بار از جمله خواسته های هر صاحب بار میباشد چرا عوامل مختلفی که در حین انجام فرآیند باربری ممکن است بار را تهدید کند و موجب آسیب زدن به بار شود به خصوص در باربری از تهران  به کردستان که جاده های کوهستانی و پر گردنه دارد، خطر همیشه در کمین ماشین های باری است. بنابراین لازم است تا بار خود را بیمه کنید تا خیالتان از سالم به مقصد رسیدن بار در کردستان راحت باشد.

جهان پیمان بار تمامی سرویس های باربری به مناطق غربی کشور از جمله حمل بار به ایلام، حمل بار به همدان، باربری از تهران به کرمانشاه، باربری تهران زنجان و حمل بار از تهران به کردستان را تحت پوشش بیمه باربری قرار میدهد.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با همکاری بیمه ایران، خدمات بیمه باربری را به تمامی صاحبین بار از جمله افرادی که قصد باربری به کردستان را دارند ارائه میدهد، هزینه های مربوط به بیمه نامه باربری متناسب با ارزش مالی بارتان است که هر چه بار ارزشمندتر باشد مسلما هزینه های مربوط به بیمه آن هم بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری حمل بار از تهران به کردستان

حمل بار از تهران به کردستان، خدمات باربری جهان پیمان بار برای ارسال بار به کردستان، بیمه باربری و انواع کامیون ها برای حمل بار به کردستان از جمله مواردی بود که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم و امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد، اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید و یا به دنبال خدمات حمل و نقل جهت باربری ارزان از تهران به کردستان هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
حمل بار از تهران به بندرعباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =