باربری در تهران

باربری تهران

باربری در تهران، باربری بین شهری‌ ای است که به طریق مختلفی قابل انجام می‌ باشد. صاحبان بار برای جابجایی بارها یا برای رساندن وسیله‌ ای از یک مکان به مکان دیگر، از باربری بین‌ شهری مخصوصا باربری از تهران به دیگر نقاط ایران استفاده می‌‌کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌ کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌ هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌ کنند، هستند.

محدودیت های باربری در تهران

محدودیت ترافیکی

کلان‌ شهر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و نوع معماری شهری برای تردد خودروهای حمل بار دارای محدودیت‌ ها و قوانین خاصی است.
از مهم‌ ترین این محدودیت‌ های باربری در تهران محدودیت طرح آلودگی هوا یا همان طرح زوج و فرد سابق است. این امر سبب شده تا برخی خدمات مربوط به حمل بار در برخی نقاط شهر قابل‌ دسترس نباشد. حداقل تا زمانی که ساعات این محدودیت‌ ها به پایان برسد.

با این‌حال باربری جهان پیمان بار با داشتن مجوزهای لازم جهت تردد در طرح‌ های ترافیکی سبب تسهیل در خدمت‌ رسانی به شما عزیزان شده است.

محدودیت نوع ماشین حمل بار

از دیگر محدودیت‌ های باربری در تهران به نوع ماشین حمل بار درون‌ شهری می‌ توان اشاره کرد.
از آنجایی‌ که معمولاً بارهای درون‌ شهری دارای ابعاد و تناژ مشخص و کمتری نسبت به بارهای ترانزیت برون‌ شهری هستند، لذا برای جابه‌جایی کالا و باربری در تهران عموماً از خودروهای حمل بار کوچک‌تر نظیر نیسان، خاور، بادسان و… استفاده می‌کنند.

خوشبختانه شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال شما عزیزان و تجربه‌ی یک باربری آسوده و ایمن انواع خودروهای حمل بار درون‌ شهری و برون‌ شهری را در ناوگان حمل بار خود دارا می‌باشد.برای استعلام قیمت کافی است با بخش پشتیبانی و یا ثبت سفارش حمل کالا تماس گرفته تا همکاران ما در کمترین زمان، پاسخگوی شما عزیزان باشند.

باربری با نیسان
حمل بار با نیسان

شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار جهت رفاه حال مشتریانی که در این محدوده‌های شهری سکونت دارند و کسب‌ و کارهایی که در محدوده مولوی و بازار فعالیت دارند، اقدام به بازگشایی شعبه حمل بار خود نموده است.

مشتریان عزیزی که در این مناطق فعالیت دارند می‌توانند جهت ارسال کالاهای خود با شماره تماس 75078000ـ021  گرفته و برای ثبت سفارش اقدام کنند.

محدودیت نوع کالا

ممکن است در باربری در تهران امکان جابه‌ جایی کالا با هر بسته‌ بندی یا وزنی امکان‌ پذیر نباشد. به‌ طور مثال حمل کالاهایی مثل شیشه، آیینه، تیرآهن و… نیازمند شرایط خاص حمل آن کالاست.
علاوه بر این هر خودروی باربری مقدار تناژ مشخصی برای حمل کالا دارد و این‌ طور نیست که چون در حل بار و باربری در تهران محدودیت داریم، تناژی بیشتر از مقدار مجاز قابل‌ حمل توسط خودروی باربری جابه‌ جا شود و یا نسبت به اصول ایمنی حمل کالا بی‌ توجه باشیم. برای اطلاع از مقدار دقیق تناژی که هر یک از خودروها باربری حمل می‌ کنند می‌ توانید به مقاله ابعاد کامیون مراجع نمایید و از ابعاد و وزن قابل‌ حمل انواع کامیون باربری مطلع شوید.

انتخاب شرکت مناسب باربری در تهران

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن، ارائه بیمه‌‌نامه و بارنامه قابل اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد که بار در باربری تهران به شهرهای دیگر به صورت تضمین شده به مقصد می‌ رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌ های یک شرکت مطمئن است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت باربری است. کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیار های انتخاب آن است. به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ ها لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌ های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌ های بالا خود را به عنوان معتبر ترین شرکت باربری در تهران معرفی نموده است.

از مهم‌ ترین فاکتور های یک شرکت باربری با تجربه و مطمئن جهت حمل بار رانندگان آن است. در واقع بار اصلی بر روی دوش رانندگان شرکت می‌باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت باربری در تهران

از عوامل موثر مسافت است. هر قدر مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر می رود. علت دیگر وضعیت جوی است که باعث کمبود خودروهای باربری و افزایش هزینه می شود. اما با جهان پیمان بار نگران نباشید.  مهم‌ ترین عاملی که در قیمت باربری تاثیر گذار است نوع وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون ها با توجه به توان کامیون، نوع و وزن کالای مورد نظر تعیین می‌شود. هر قدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده شود به همان مقدار به هزینه‌ باربری اضافه خواهد شد.

وزن کالایی که کامیون حمل می‌ کند ارتباط مستقیم با قیمت باربری کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر چه وزن کالا کمتر باشد قیمت هم پایین تر می‌آید. قیمت سوخت کامیون یا وانت بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت باربری موثر است. با توجه به فاصله، مقدار سوخت مصرفی کامیون افزایش می‌ یابد. موارد موثر دیگری هم وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته شده.

مقدار بار

بسته به میزان بار شما، قطعاً جابجایی سخت تر یا آسان تر خواهد شد. بنابراین میزان جابجایی نیز متفاوت خواهد بود.

فاصله

هزینه بسته به فاصله و مسافت متفاوت خواهد بود.

نوع وسيله حمل

در این کار از وسايل نقليه سنگین و نیمه سنگین استفاده می‌شود که با توجه به میزان بار و حساسیت آن ها نوع وسيله متفاوت و قیمت متفاوت خواهد بود.

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری می باشد.

شرکت باربری جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند. شرکت حمل نقل جهان پیمان بار یکی از شرکت های معتبر باربری در تهران می باشد که همواره آماده ارائه خدمات باربری درون شهری و بین شهری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین متد های حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است. جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران به خراسان شمالی | حمل بار به خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =