باربری تهران مشهد

اهمیت باربری تهران مشهد

استان خراسان رضوی جزو استان های بزرگ و صنعتی ایران است. از لحاظ جغرافیای، تولیدی و صنعتی به گونه ای است که هر روزه تعداد بالایی کامیون، وانت و اتوبوس برای باربری و حمل بار و جا به‌ جایی مسافر از تهران به مشهد و بالعکس تردد می‌کنند.

همچنین شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم امام رضا جزو مهم‌ترین قطب‌ های زیارتی و سیاحتی ایران است و باعث شده که حمل‌ و نقل مسافر و بار بین شهر تهران و مشهد بیشتر از سایر مسیر ها باشد. امروزه مشهد با وجود امکانات زیاد گردشگری، ورزشی و صنعتی جایگاه ویژه ای در اقتصاد و فرهنگ ایران دارد و با دارا بودن جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت کشور است.

باربری تهران مشهد
باربری تهران مشهد

حمل بار در مسیر تهران- مشهد از پر رونق‌ ترین خدمات باربری می باشد که هر شرکت حمل‌ و نقل می‌ خواهد ارائه کند. از جمله دلایلی که باعث رونق باربری تهران-مشهد شده فعالیت‌ های اقتصادی زیاد در این شهر است.

جاده تهران مشهد

فاصله تهران تا مشهد در کوتاه ترین حالت حدود ۸۸۰ کیلومتر است و این مسیر تا ۹۳۰ کیلومتر هم می رسد. بزرگراه تهران مشهد، جاده شماره 44 نام گذاری شده که به آن جاده امام رضا هم گفته می‌شود. این مسیر از استان‌ های خراسان رضوی، سمنان و تهران عبور می کند و طول آن حدود 860 کیلومتر است و از لحاظ میزان تردد خودرو های سواری، اتوبوس‌ و کامیون‌ از مهم‌ ترین و پر تردد ترین جاده‌ های کشور است.

باربری تهران مشهد
جاده تهران مشهد

سلامت کالا در باربری تهران مشهد

به دلیل مسافت بالای انتقال کالا از تهران به مشهد باید دقت زیادی در نحوه بسته‌بندی و چیدمان کالا در کامیون باربری صورت بگیرد تا از ورود کوچک‌ترین آسیب به محموله جلوگیری شود. انتخاب بهترین شرکت‌ باربری و حمل و نقل بار تهران و مشهد اهمیت زیادی در این زمینه دارد.

به این دلیل که مسیر تهران مشهد و بالعکس مقداری طولانی و در بسیاری از مواقع سال پر ترافیک است، سالم رسیدن بار در این مسیر اهمیت زیادی دارد.

انواع خودرو برای باربری تهران مشهد

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری تهران به مشهد می باشد.

از مهم ترین فاکتور های یک شرکت باربری با تجربه و مطمئن جهت حمل بار رانندگان آن است. در واقع بار اصلی بر روی دوش رانندگان شرکت می باشد. رانندگان ما دارای این ویژگی ها هستند:

  • رانندگان شرکت جهان پیمان بار حرفه‌ای و با تجربه هستند.
  • صبر و حوصله کافی دارند.
  • از توانایی و قدرت کافی بدنی برخوردار هستند.
  • به جاده ها و شهر های مختلف ایران تسلط دارند.
  • آمادگی لازم برای مواجه با بارش برف و باران و رانندگی در جاده با شرایط سخت را دارند.
  • مسئولیت‌ پذیر هستند و می‌ توانند بار را در اسرع وقت و بدون هرگونه آسیب به مقصد برسانند.

 نکات قابل‌ توجه باربری تهران مشهد

  • انتخاب مناسب خودروی مناسب جهت حمل بار به مشهد
  • استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب
  • انتخاب بهینه‌ ترین مسیر

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در تهران
باربری تهران مشهد
انتخاب بهترین وسیله نقلیه

هزینه باربری تهران به مشهد

هزینه باربری تهران مشهد تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنا براین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری تهران مشهد با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای باربری تهران مشهد مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه باربری تهران مشهد برای شما کمتر شود.

عوامل موثر بر قیمت باربری تهران مشهد عبارتند از:

ابعاد وسیله حمل بار

مهم‌ترین عاملی در قیمت حمل کالا به شهرستان انتخاب وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون با توجه به توان خودرو، نوع و وزن کالای موردنظر برای حمل تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده کنید به همان مقدار به هزینه‌های تمام‌ شده‌ی باربری افزوده خواهد شد.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

پس بهتر است ابتدا با دانستن ابعاد و وزن دقیق کالای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله حمل بار برای جابه‌جایی کالای خودتان بکنید.

وزن کالا

تناژ یا همان وزن کالایی که کامیون باربری حمل می‌کند نیز ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی حمل کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر قدر که وزن کالا کمتر باشد باربری ارزان‌ تری را  تجربه می‌کنید.

قیمت سوخت

قیمت سوخت مصرفی وسیله حمل بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت حمل کالا باربری تهران مشهد تأثیر گذار است. با توجه به مسافت، مقدار سوخت مصرفی کامیون حمل بار نیز افزایش می‌یابد. موارد تأثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته ایم.

شرکت حمل بار جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین  متد های حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

دانلود مقالات به صورت pdf دانلود مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =