باربری تهران به آذربایجان | حمل بار ارزان به آذربایجان

باربری تهران به آذربایجان

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار پیشرو در صنعت حمل بار شهری و بین شهری و از جمله باربری تهران به آذربایجان میباشد ، برای ارسال انواع بار از تهران به آذربایجان و باربری انواع کالا به آذربایجان، حمل محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به آذربایجان میتوانید از خدمات باربری جهان پیمان بار استفاده نمایید.

خدمات حمل بار به آذربایجان شامل تمامی فعالیت هایی که برای جابه جایی انواع کالا از تمامی نقاط تهران به آذربایجان مورد نیاز است میشود که از جمله این خدمات می توان به حمل بار با بیمه به آذربایجان(شرقی و غربی)، حمل اثاث و لوازم منزل از تهران به آذربایجان(شرقی و غربی)، حمل تخصصی بارهای ترافیکی از تهران به آذربایجان، صدور بارنامه برای تمامی ماشین های باربری تهران-آذربایجان، پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان اشاره نمود کلیه خدمات باربری به آذربایجان با کمترین تعرفه باربری خواهد بود.

برای ارسال بار به آذربایجان می توانید با شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تماس بگیرید تا ما با کمترین نرخ کرایه باربری انواع کامیون ها را متناسب با بار شما در اختیارتان قرار دهیم، در این مقاله به بررسی تمامی خدمات باربری جهان پیمان بار برای حمل بار به آذربایجان پرداخته شده است، پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در زمینه حمل بار به آذربایجان لازم است بدانید به شما بگوییم،جهان پیمان بار پیشرو در خط باربری تهران-آذربایجان.

باربری تهران به آذربایجان حمل بار ارزان به آذربایجان
باربری تهران به آذربایجان حمل بار ارزان به آذربایجان

باربری به تمام نقاط آذربایجان

حمل بار به غرب کشور که شامل باربری به آذربایجان نیز میشود یکی از خدمات باربری جهان پیمان بار است که از مبدا تهران و با انواع خودرو های باربری انجام میشود.

آذربایجان در بالاترین قسمت نقشه ایران قرار دارد و به عنوان سر ایران شناخته شده است و شامل سه شهر آذربایجان شرق، آذربایجان غربی و اردبیل میشود که از نظر حمل و نقل و باربری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

استان آذربایجان با توجه به این که یک شهر مرزی است و با کشور های ترکیه، عراق، ارمنستان و آذربایجان مرز مشترک دارد، از موقعیت استراتژیکی از نظر اقتصاد و حمل و نقل برخوردار است.

حمل و نقل در استان آذربایجان بیشتر به صورت زمینی و جاده ای و هوایی است و چون دسترسی به آب های آزاد ندارد حمل و نقل دریایی و از طریق کشتی در آن صورت نمیگیرد، البته در گذشته که دریاچه ارومیه پر آب بود برای حمل ونقل آبی از آن استفاده میشد اما در حال حاضر عمده فعالیت های این استان به صورت زمینی و هوایی است.

ماشین‌سازی، خودرو، سیمان، نفت و پتروشیمی، صنایع دارویی و شیمیایی، دامپروری و صنایع غذایی از جمله عمده ترین صنایعی هستند که مردم آذربایجان به آن ها اشتغال دارند، خوب است بدانید که آذربایجان به عنوان قطب صنعتی کشور شناخته شده است و با توجه به رونق صنعت در این استان حمل و نقل و باربری به آذربایجان نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و روزانه انواع کامیون های باری تهران را به مقصد آذربایجان ترک میکنند.

آذربایجان با توجه به این که بر سر راه مسیرهای تجاری قرار گرفته است از نظر اقتصادی بسیار پیشرفته است و مناطق مرزی همچون بانه، جلفا، بیله سوار، پیرانشهر، سرو و بازرگان بر اهمیت تجاری و اقتصادی این شهرستان افزوده است و همه روزه انواع تریلی و ترانزیت برای حمل بارهای صادراتی به مرز های ایران و ترکیه، عراق،ارمنستان و آذربایجان مورد نیاز است.

باربری به تمام نقاط آذربایجان
باربری به تمام نقاط آذربایجان

حمل بار به شهر های کوچک و بزرگ آذربایجان

آذربایجان دارای چندین شهرستان و دهستان کوچک و بزرگ است که تمامی آنها تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارند و میتوانند برای حمل بار از تهران به خمارلو، حمل بار از تهران به بیله سوار، حمل بار از تهران به خداآفرین، حمل بار از تهران به جلفا، حمل بار از تهران به مرند، حمل بار از تهران به هوراند ، حمل بار از تهران به کلبیر، حمل بار از تهران به ورزقان ، حمل بار از تهران به اهر، حمل بار از تهران به شبستر، حمل بار از تهران به هریس، حمل بار از تهران به  تبریز، حمل بار از تهران به اسکو، حمل بار از تهران به آذرشهر، حمل بار از تهران به عجب شیر، حمل بار از تهران به بناب، حمل بار از تهران به ملکان، حمل بار از تهران به  مراغه، حمل بار از تهران به بستان آباد، حمل بار از تهران به هشترود، حمل بار از تهران به  سرای ، حمل بار از تهران به قره آغاج، حمل بار از تهران به چاراویماق و ….. با ما تماس بگیرید تا انواع ماشین های باری را با نرخ کرایه باربری ارزان در اختیارتان قرار دهیم.

باربری با تناژ مختلف به آذربایجان

منظور از تناژ در زمینه حمل و نقل و باربری همان حداکثر میزان باریست که ماشین های باری توانایی حمل آن را دارند و معمولا با واحد تن از یک دیگر تفکیک میشوند، که ظرفیت ماشین های باری با توجه به مشخصات فنی و ابعاد اتاقشان مشخص میشود ومعمولا یک عدد ثابت است یعنی هیچکدام از ماشین های باری نمیتوانند بیش از حد ظرفیتشان بار حمل کنند، برای آنکه بتوانید باربری به صرفه و ارزان برای ارسال بار به آذربایجان را داشته باشید باید با ظرفیت مجاز هر کدام از ماشین های باری از جمله نیسان، خاور، ایسوزو، تک، جفت، تریلی و کمرشکن را بشناسید. که ما در اینجا به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

باربری با تناژ مختلف به آذربایجان
باربری با تناژ مختلف به آذربایجان

باربری تا 2 تن به آذربایجان

حمل و جابه جایی بار تا دو تن به آذربایجان جزو حمل بار های سبک محسوب میشود که برای این کار از نیسان ها استفاده میشود، نیسان ها که معمولا آبی رنگ هستند سبکترین ماشین باری بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار دو تنی از تهران به آذربایجان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق نیسان ها 2.2*1.5 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 2 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما نیسان باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو نیسان باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

باربری تا 4 تن به آذربایجان

حمل و جابه جایی بار تا چهار تن به آذربایجان جزو حمل بار های نیمه سنگین محسوب میشود که برای این کار از انواع خاورها استفاده میشود، خاور ها که دارای انواع مختلفی ار جمله خاورمسقف، خاور روباز،ایسوزو و خاور مخصوص حمل اثاثیه هستند از جمله ماشین باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 4 تنی از تهران به آذربایجان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق خاور ها به طور میانگین به این شرح است: عرض خاور: 2 الی 2.2 متر ، طول خاور: 4 الی 6 متر و ارتفاع مجاز آن حداکثر 2.5 متر

جهت حمل بار تا 4 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما انواع خاور ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

باربری تا 10 تن به آذربایجان

حمل و جابه جایی بار تا ده تن به آذربایجان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از کامیون تک استفاده میشود، تک ها که معمولا به آنها 6 چرخ هم گفته میشود از جمله کامیون های باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 10 تنی از تهران به آذربایجان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تک ها 2.2*5.8 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 10 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما خاور باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

باربری تا 10 تن به آذربایجان
باربری تا 10 تن به آذربایجان

باربری تا 15 تن به آذربایجان

حمل و جابه جایی بار تا پانزده تن به آذربایجان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از جفت ها استفاده میشود، جفت ها که معمولا به آنها 10 چرخ نیز گفته میشود از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 15 تنی از تهران به آذربایجان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق جفت ها 2.25*6.80 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 15 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما جفت باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو جفت باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

باربری تا 22 تن به ادربیل

حمل و جابه جایی بار تا بیست و دو تن به آذربایجان جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از تریلی ها استفاده میشود، تریلی ها که دارای انواع مختلفی از جمله تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری(ترانزیت) هستند از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار22 تنی از تهران به آذربایجان از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تریلی ها به صورت میانگین به این شرحح است: طول تریلی: 11 الی 13.7 متر ، عرض تریلی: 2.2 الی 2.6 متر و ارتفاع تریلی: 1.6 تا 2.7 متر

جهت حمل بار تا 22 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما انواع تریلی (کفی، بغلدار و ترانزیت) باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو تریلی باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار فوق سنگین به آذربایجان

برای حمل و جابه جایی بار های فوق سنگین به آذربایجان که بیش از 22 تن وزن دارند نمیتوان از تریلی های معمولی استفاده کرد، برای حمل محموله های فوق سنگین باید از کمر شکن ها و بوژی ها استفاده کرد که در ظاهر شبیه به تریلی های کفی هستند اما نوع کشنده آنها به گونه ای طراحی شده که تعداد محور های بیشتری دارند و میتوانند بارهای فوق سنگین را بدون هیچ محدودیتی حمل کنند و همچنین تعداد محور های آنها متغییر است و میتواند با توجه به حجم و ابعاد بار تنظیم شود.

جهت حمل بار بارهای فوق سنگین از تمامی نقاط تهران و حومه به آذربایجان، ما انواع کمرشکن ها و بوژی ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو کمرشکن و بوژی باربری تهران-آذربایجان همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نرخ کرایه باربری از تهران به آذربایجان

نرخ کرایه باربری به  آذربایجان به صورت روزانه مشخص میشود و تمامی کرایه های اعلام شده برای حمل بار به آذربایجان با تلرانس 10 درصدی، نهایتا 24 ساعت معتبر هستند. موارد مختلفی هستند که در نرخ کرایه حمل و نقل و باربری تهران به شهرستان ها تاثیر گذارند از جمله عوامل موثر در هزینه های باربری به آذربایجان از تهران میتوان به محل بارگیری و تخلیه، نوع بار، ارزش مالی بار، وزن بار و کامیون باربری مورد نیاز و دیگر عوامل اشاره نمود.

همانطور که میدانید هزینه های حمل و نقل میتواند تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده کالا و یا خدمات افراد داشته باشند و به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال یک باربری ارزان و معتبر جهت باربری به آذربایجان هستند، شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل در تهران، این اطمینان را به شما میدهد که حمل بار ارزان به آذربایجان را با انواع کامیون ها برایتان فراهم خواهد کرد، جهت دریافت ارزان ترین نرخ کرایه باربری به آذربایجان با ما تماس بگیرد.

استعلام کرایه باربری به آذربایجان

یکی از خدمات باربری جهان پبمان بار برای حمل بار به آذربایجان که به صورت همه روزه ارائه میشود ، استعلام نرخ کرایه حمل بار به آذربایجان است که برای هر بار با توجه به مشخصاتی که دارد متفاوت است، اگر شما نیز میخواهید از به روز ترین نرخ کرایه باربری به آذربایجان اطلاع داشته باشید میتوانید با یک تماس اعلام بار کنید تا کارشناسان فروش ما اخرین تعرفه باربری به آذربایجان را به شما بگویند.

استعلام کرایه باربری به آذربایجان
استعلام کرایه باربری به آذربایجان

باربری به آذربایجان با بیمه

سالم به مقصد رسیدن بار از جمله خواسته های هر صاحب بار میباشد اما با توجه به عوامل مختلفی که در حین انجام فرآیند باربری ممکن است بار را تهدید کند و موجب آسیب زدن به بار شود، لازم است تا بار خود را بیمه نمایید تا خیالتان از سالم به مقصد رسیدن بار به صورت صد در صدی راحت باشد.

جهان پیمان بار تمامی سرویس های باربری به مناطق غربی کشور از جمله حمل بار به ایلام، حمل بار به همدان، باربری از تهران به کرمانشاه، باربری تهران زنجان و حمل بار از تهران به آذربایجان را تحت پوشش بیمه باربری قرار میدهد.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با همکاری بیمه ایران، خدمات بیمه باربری را به تمامی صاحبین بار از جمله افرادی که قصد باربری به آذربایجان را دارند ارائه میدهد، هزینه های مربوط به بیمه نامه باربری متناسب با ارزش مالی بارتان است که هر چه بار ارزشمندتر باشد مسلما هزینه های مربوط به بیمه آن هم بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری باربری تهران به آذربایجان

حمل بار از تهران به آذربایجان، خدمات باربری جهان پیمان بار برای ارسال بار به آذربایجان، بیمه باربری و انواع کامیون ها برای حمل بار به آذربایجان از جمله مواردی بود که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم و امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد، اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید و یا به دنبال خدمات حمل و نقل جهت باربری ارزان از تهران به آذربایجان هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
کامیون داف

1 دیدگاه در “باربری تهران به آذربایجان | حمل بار ارزان به آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =