حمل بار به جنوب کشور

حمل بار به جنوب

به دلیل وجود شرکت‌های نفتی و بنادر تجاری و صنعتی و بازارهای مرزی مهمی که در ایران وجود دارد، باربری و حمل بار به جنوب و شهرها و بندهای آن از رونق زیادی برخوردار است.

حمل بار به جنوب

مناطق جنوبی کشور از مناطق جنوبی زاگرس تا سواحل شمالی خلیج فارس را شامل می‌شود. استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بخشی از این مناطق هستند.

به دلیل وجود بنادر و مناطق آزاد تجاری و بنادر وارداتی و صادراتی در مناطق جنوبی و خلیج فارس، حمل و نقل کالا به جنوب کشور بسیار رونق دارد. برای حمل بار موفق، از جمله محموله های صادراتی، داشتن کادری مجرب و متخصص به ویژه در حمل و نقل ضروری است.

به دلیل مسافت بسیار طولانی و دشواری‌ها و ناهمواری‌های جاده و شرایط خاص آب و هوایی در منطقه جنوب و بار ترافیکی و ازدحام جاده‌ها، هزینه‌های حمل بار به جنوب کشور معمولاً متفاوت و متغیر است. در نتیجه رقابت بین شرکت‌های حمل و نقل در مناطق جنوبی بسیار زیاد است.

حمل بار به بندر لنگه

بندرلنگه بندر دیگری در جنوب کشور است که رفت و آمد زیادی در این منطقه وجود دارد و یکی از قطب‌های تجاری کشور دارد. بندرلنگه یکی از قدیمی ترین بندرهای جهان است. برای حمل بار به جنوب کشور و بندر لنگه، داشتن بیمه نامه معتبر یکی از موارد ضروری و مهم است.
برای حمل بار به جنوب یا بندر لنگه باید بهترین و مناسب ترین کامیون را انتخاب کنیم.

حمل بار به جنوب
حمل بار به اهواز

حمل بار به بوشهر

بندر بوشهر یکی دیگر از بندرهای مهم کشور در بخش صادرات و واردات است. ویژگی‎‌هایی از جمله مرزهای طولانی آبی با امکانات بندری مجهز، صنایع بزرگ دریایی و امکانات توسعه آن‌ها، فرودگاه بین المللی، ارتباط با کشورهای جنوب خلیج فارس از ویژگی‌های مهم این بندر اقتصادی کشور است.

مزایای مهم و عملی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر می‌توان به صدور گواهی مبدا برای کالاهایی که از منطقه خارج می‌شوند، صدور قبض انبار جداگانه که بتواند توسط مدیریت منطقه ای معامله شود، امکان پردازش کالا (مهلت توقف کالاهای وارد شده به منطقه به تشخیص مدیریت منطقه ای)، امکان ترانزیت و صادرات مجدد کالاهای وارداتی، امکان واردات کالا بدون پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانی در منطقه، داشتن معافیت گمرکی برای واردات کالاهای ساخته شده در منطقه به کشور با ارزش افزوده، امکان مشارکت داخلی و خارجی و سرمایه گذاری  اشاره کرد.

بندر بوشهر به طور کلی در زمینه تقویت حمل و نقل باری به جنوب کشور و شهرها و بنادر همسایه آن و همچنین ایجاد فرصت های سرمایه گذاری موفق در مناطق مختلف و شهرهای استان بوشهر از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین روند توسعه صادرات را بهبود بخشیده است. و در جذب سرمایه گذاران از کشورهای جنوب خلیج فارس و افزایش صادرات غیرنفتی تا حد زیادی مثمر ثمر بوده است.

حمل بار به اهواز

یکی از مسیرهای مهم باربری ایران، مسیر اهواز تهران و اهواز به سایر شهر ها است.

حمل بار به بندرعباس

بندرعباس بزرگترین بندر ایران و در ساحل خلیج فارس قرار دارد . در صورت سفر به این شهر می‌توانید به جزایر قشم و هرمز نیز بروید و تفریح ​​کنید. این شهر به دلیل وجود بندرهای شهید رجایی و باهنر یکی از مناطق ویژه اقتصادی است که منافع زیادی برای دولت دارد. صنعت فلزات به دلیل وجود معادن زیاد و همچنین صادرات ماهی به توسعه اقتصادی منطقه کمک زیادی کرده است.

 بندرعباس یکی از آن شهرهایی است که حمل و نقل کالا و بار در آن بسیار زیاد است. 

بندرعباس به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، نقش مهمی در جابجایی کالا و سرمایه برای استان هرمزگان و همچنین حمل بار به جنوب کشور و به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل شده است.

حمل بار به جنوب
حمل بار به بندرعباس

تعرفه حمل بار به جنوب کشور

تعرفه باربری به جنوب تحت تاثیر عوامل مختلفی است به همین دلیل گزارش قیمت واقعی در این مقاله امکان پذیر نیست. اما با ارتباط با شرکت جهان پیمان بار می‌توانید برای دریافت تعرفه باربری مشاوره رایگان بگیرید. این کار باعث می‌شود که هزینه‌های حمل کالا کمتر شود. کارشناسان شرکت آماده جوابدهی به سوالات شما در رابطه با حمل بار به جنوب هستند.

عوامل موثر

اما به طور کلی می توان گفت که عواملی هستند که بر قیمت باربری به جنوب تاثیر گذارند. از عوامل موثر مسافت است. هر قدر مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن هم بالاتر می رود.

علت دیگر وضعیت جوی است که باعث کمبود خودروهای باربری و افزایش هزینه می شود. اما با جهان پیمان بار نگران نباشید.

مهم‌ترین عاملی که در قیمت باربری به جنوب تاثیر گذار است نوع وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون ها با توجه به توان کامیون، نوع و وزن کالای مورد نظر تعیین می‌شود. هر قدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده شود به همان مقدار به هزینه‌ باربری اضافه خواهد شد.

قیمت سوخت کامیون یا وانت بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت باربری موثر است. با توجه به فاصله، مقدار سوخت مصرفی کامیون افزایش می‌ یابد. موارد موثر دیگری هم وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته شده.

حمل بار به جنوب
حمل انواع بار به جنوب ایران

انتخاب شرکت مناسب جهت باربری به جنوب کشور

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب حمل بار به جنوب تحویل بیمه‌ نامه و بار نامه معتبر در شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که بار یا محصول شما تضمین شده به مقصد تحویل داده می شود. این نکته از مهم ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت حمل و نقل عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری مناسب است.

به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبرترین شرکت باربری به جنوب معرفی نموده است.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری نسیم شهر | حمل بار ارزان از شهرک صنعتی نسیم شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =