کرایه کامیون برای اسباب کشی | استعلام کرایه خاور مسقف

کرایه کامیون برای اسباب کشی

برای حمل اسباب و لوازم منزل از انواع کامیون های مسقف از جمله خاور و ایسوزو استفاده میشود. حمل اثاثیه منزل با کامیون مسقف یکی از خدمات باربری جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه برای اسباب کشی در تهران و اسباب کشی از تهران به شهرستان ارائه میشود و ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا ارزان ترین نرخ کرایه کامیون برای اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه کنیم.

حمل اثاثیه منزل با کامیون به صورت دربستی است و به این منظور یک دستگاه کامیون مسقف مخصوص حمل اثاثیه در اختیار افرادی که اسباب کشی میکنند گذاشته میشود.

اگر شما نیز قصد حمل اسباب و اثاثیه منزل با کامیون مسقف، اسباب کشی به به شهرستان ها با کامیون مسقف و یا حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان با کامیون مسقف را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای حمل و نقل و باربری با ارزان ترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی لازم است بدانید به شما بگوییم.

کرایه کامیون برای اسباب کشی | استعلام کرایه خاور مسقف
کرایه کامیون برای اسباب کشی | استعلام کرایه خاور مسقف

کدام کامیون برای حمل اثاثیه منزل مناسب تر است؟

کامیون ها انواع مختلفی دارند، از جمله نیسان، خاور، خاور مسقف، 6چرخ، 10چرخ، تریلی، ترانزیت و…. ، اما کامیونی که برای حمل اسباب منزل انتخاب میشود باید ویژگی های خاصی داشته باشد از جمله این که داخل اتاق آن تمیز و جادار باشد، مسقف باشد و ترجیها دارای چندین پتو باشد تا از آنها به عنوان ضربه گیر بین بار ها استفاده شود.

نیسان، خاورمسقف، خاور اتاق بزرگ و ایسوزو از جمله کاربردی ترین کامیون هایی هستند که برای حمل اثاثیه مورد استفاده قرار میگیرند.

برای حمل اثاث های کم مثل لوازم خانه مجردی و یا لوازم خوابگاهی از نیسان استفاده میکنند، برای حمل اثاث معمولی از خاور مسقف و برای افرادی که تعداد وسایلشان بیشتر از حد معمول است از خاور های اتاق بزرگ استفاده میشود که گنجایش بیشتری نسبت به خاور های معمولی دارند.

برای درخواست انواع کامیون های مناسب حمل لوازم منزل از نیسان تا خاور اتاق بزرگ با جهان پیمان بار تماس بگیرید، ما کمترین کرایه کامیون برای اسباب کشی را به شما اعلام خواهیم کرد.

خدمات جهان پیمان بار برای حمل اسباب منزل

جهان پیمان بار صفر تا صد خدمات اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه میدهد که از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه انواع کامیون از جمله نیسان و خاور مسقف
  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • ارزان ترین نرخ کرایه باربری
  • حمل اثاثیه در تمامی نقاط تهران
  • حمل اثاثیه به شهرستان ها از مبدا تهران
خدمات جهان پیمان بار برای حمل اسباب منزل
خدمات جهان پیمان بار برای حمل اسباب منزل

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهرستان

برای حمل انواع بارها از جمله لوازم و اثاثیه منزل با کامیون مسقف میتوانید شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار را به عنوان یک باربری معتبر انتخاب نمایید، جهان پیمان بار سال هاست که در زمینه اسباب کشی با انواع ماشین های باری از جمله نیسان ها، خاورها، ایسوزو و کامیون مسقف فعالیت میکند و برای این کار به انواع کامیون ها از جمله کامیون مسقف و اتاق تمیز، مجهز به پتو دسترسی دارد و می تواند متناسب با میزان اثاثیه شما بهترین کامیون حمل اسباب منزل را در اختیارتان قرار دهد.

همانطور که گفته شد خدمات باربری جهان پیمان بار برای حمل اسباب منزل با کامیون تنها از مبدا تهران است و به تمامی شهرستان ها به صورت همه روزه ارسال اثاثیه با کامیون مسقف دارد.

حمل لوازم منزل با کامیون مسقف از تهران به تمامی نقاط ایران با انواع کامیونی ها را به جهان پیمان بار بسپارید تا با کرایه ارزان و بارنامه و بیمه نامه آن را حمل کند.

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های شمالی ایران

گیلان، مازندران، رشت، بابلسر، آستارا، بندرانزلی، نور، فریدون کنار، چمستان، ماسوله، گرگان، ماسال، گلستان و ….. از جمله شهرهای شمالی هستند که جهان پیمان بار خدمات اسباب کشی با کامیون مسقف و خاور را برای آنها فراهم آورده است و حمل اثاثیه با کامیون به شهر های شمالی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان کامیون مسقف و خاور فعال در خط های حمل بار به شهر های شمالی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های شمالی ایران
کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های شمالی ایران

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های جنوبی ایران

فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان، کرمانشاه، شیراز، اهواز، بندر عباس و …. از جمله شهرهای جنوبی هستند که جهان پیمان بار خدمات اسباب کشی با کامیون مسقف و خاور را برای آنها فراهم آورده است و حمل اثاثیه با کامیون به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به جنوب کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان کامیون مسقف و خاور فعال در خط های حمل بار به شهر های جنوبی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های شرقی ایران

خراسان، سیستان بلوچستان، کرمان، مشهد، سبزوار، سراوان، نیشابور، چابهار، بم، زابل، رفسنجان و …. از جمله شهرهای شرقی هستند که جهان پیمان بار خدمات اسباب کشی با کامیون مسقف و خاور را برای آنها فراهم آورده است و حمل اثاثیه با کامیون به به شهر های شرقی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شرق کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان کامیون مسقف و خاور فعال در خط های حمل بار به شهر های شرقی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه کامیون مسقف برای حمل اسباب منزل به شهر های غربی ایران

ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان، لرستان، سنندج، مهاباد، سلماس، ارومیه، بانه، ملایر، نهاوند، بوکان و….. از جمله شهرهای غربی هستند که جهان پیمان بار خدمات اسباب کشی با کامیون مسقف و خاور را برای آنها فراهم آورده است و حمل اثاثیه با کامیون به شهر های غربی کشور از زیر مجموعه خدمات باربری به غرب کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان کامیون مسقف و خاور فعال در خط های حمل بار به شهر های غربی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه کامیون مسقف برای حمل حمل اسباب منزل به شهر های مرکزی ایران

قم، یزد، اصفهان، مرکزی، اراک، اصفهان، لاهیجان، محلات، سلفچگان، گلپایگان، شهرضا، خمین و…..از جمله شهرهای مرکزی هستند که جهان پیمان بار خدمات اسباب کشی با کامیون مسقف و خاور را برای آنها فراهم آورده است و حمل اثاثیه با کامیون به شهر های مرکزی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به استان های مرکزی جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان کامیون مسقف و خاور فعال در خط های حمل بار به شهر های مرکزی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه کامیون مسقف برای اسباب کشی را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

هزینه اثاث کشی با کامیون مسقف

هزینه اثاث کشی با کامیون مسقف بستگی به مسافتی که باید طی شود دارد و از آنجایی که نرخ کرایه ها ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلف متغیر است، امکان ارائه لیست قیمت برای برای هزینه کامیون جهت اسباب کشی وجود ندارد.

جهت اطلاع از آخرین نرخ کرایه کامیون برای اسباب کشی لازم است تا یک روز قبل از اقدام به جابه جایی وسایل با ما تماس بگیرید تا نرخ کرایه کامیون را متناسب با مبدا و مقصدتان به شما بگویم.

نکته ای که درباره هزینه اسباب کشی با کامیون ها باید به آن توجه داشته باشید این است که سرویس های حمل اثاثیه تا یک تایم مشخص که معمولا 3 الی 5 ساعت است در اختیارتان قرار میگیرد، بنابراین اگر میخواهید هزینه دوبرابر نکنید باید از قبل وسایل خود را بسته بندی و آماده بارگیری کنید.

خدمات حمل اثاث با کامیون برای داخل تهران و از تهران به تمامی شهرستان ها برقرار است، برای دریافت این خدمات تنها کافیست با ما از طریق شماره های مشخص شده در سایت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کامیون مسقف را برایتان ارسال نماییم.

هزینه اثاث کشی با کامیون مسقف
هزینه اثاث کشی با کامیون مسقف

اسباب کشی ارزان با کامیون مسقف

پرداخت هزینه برای اسباب کشی برای بسیاری از مستاجران به صورت سالانه صورت میگیرد چراکه با پایان مهلت اجاره نامه شان مجبور به ترک منزل قبلی و سکونت در منزل جدید هستند، به همین دلیل هر ساله برای حمل اثاثیه شان به کامیون مسقف با کرایه مناسب و ارزان نیازمندند تا بتوانند با کمترین هزینه جابه جا شوند.

 اگر قصد دارید با کمترین کرایه اثاثیه خود را از منزل قدیمی به منزل جدید انتقال دهید و به دنبال کامیون مسقف ارزان قیمیت هستید، میتوانید با خیال راحت آن را به جهان پیمان بار بسپارید.

جهان پبمان بار ارائه دهنده خدمات باربری ارزان در سراسر کشور است و در کمترین زمان ممکن کامیون مسقف را برای حمل اثاثیه در اختیارتان قرار خواهد داد.

استعلام کرایه کامیون مسقف

برای استعلام نرخ کرایه انواع کامیون ها از جمله مسقف جهت حمل اثاثیه داخل تهران و از تهران به شهرستان ها، در ابتدا لازم است محل دقیق بارگیری و تخلیه و زمان دقیق بارگیریتان را مشخص نمایید و بعد از تماس با ما از طریق شماره های درج شده در سایت، کارشناسان ما نرخ کرایه را به شما خواهند گفت.

نکته ای که در استعلام کرایه کامیون مسقف، خاور و نیسان باید به آن توجه داشته باشید این است که کرایه های اعلام شده برای انواع کامیون ها تا یک روز یعنی نهایتا 24 ساعت معتبر بوده و معمولا با تلرانس 10 درصدی اعلام میشوند.

بنابراین بهترین زمان برای استعلام هزینه کامیون مسقف جهت حمل اثاثیه 4-5 ساعت قبل از بارگیری است.

استعلام کرایه کامیون مسقف
استعلام کرایه کامیون مسقف

نتیجه گیری کرایه کامیون مسقف

در این مقاله سعی کردیم شما را با نرخ کرایه کامیون برای اسباب کشی آشنا کنیم، امیدوارم که این مطالب برایتان مفید بوده باشه و اگر سوالی در این زمینه دارید و یا قصد اسباب کشی با کامیون مسقف به تمامی نقاط ایران را دارید میتوانید برای ما پیغام گذاشته و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در کمربندی آزادگان | حمل بار ارزان از آزادگان

1 دیدگاه در “کرایه کامیون برای اسباب کشی | استعلام کرایه خاور مسقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 2 =