کرایه خاور مسقف| استعلام کرایه حمل بار با خاور مسقف

کرایه خاور مسقف

حمل بار با خاور مسقف و مخصوصا باربری و حمل اثاثیه منزل با خاور مسقف یکی از خدمات باربری جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه ارائه میشود و ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا ارزان ترین نرخ کرایه خاور مسقف را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

حمل بار با خاور به صورت دربستی است و ارسال بار به صورت خرده بار یا کنار باری با خاور نداریم، درضمن مبدا بارگیری ما نیز تنها از تهران و حومه تهران است و برای حمل بار از تهران به تمامی نقاط دور و نزدیک ایران خاور مسقف را با کمترین نرخ کرایه باربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اگر شما نیز قصد حمل بار با خاور مسقف، باربری به شهرستان ها با خاور مسقف و یا حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان با خاور مسقف را دارید و میخواهید این کار را با کمترین هزینه و ارزان ترین نرخ کرایه باربری انجام دهید، با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای حمل و نقل و باربری با ارزان ترین نرخ کرایه خاور مسقف لازم است بدانید به شما بگوییم.

کرایه خاور مسقف| استعلام کرایه حمل بار با خاور مسقف
کرایه خاور مسقف| استعلام کرایه حمل بار با خاور مسقف

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهرستان

برای حمل انواع بارها با خاور مسقف میتوانید شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار را به عنوان یک باربری معتبر انتخاب نمایید، جهان پیمان بار سال هاست که در زمینه برابری با انواع ماشین های باری از جمله خاور ها فعالیت میکند و برای این کار به انواع خاور ها از جمله خاور مسقف، خاور اتاق بزرگ و ایسوزو دسترسی دارد و می تواند متناسب با وزن و ابعاد بار شما بهترین خاور مسقف را در اختیارتان قرار دهد.

همانطور که گفته شد خدمات باربری جهان پیمان بار برای حمل بار با خاوری تنها از مبدا تهران است و به تمامی شهرستان ها به صورت همه روزه ارسال بار با خاور مسقف دارد.

حمل بار با خاور مسقف از تهران به تمامی نقاط ایران با انواع خاوری ها را به جهان پیمان بار بسپارید تا با کرایه ارزان و بارنامه و بیمه نامه آن را حمل کند.

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شمالی ایران

گیلان، مازندران، رشت، بابلسر، آستارا، بندرانزلی، نور، فریدون کنار، چمستان، ماسوله، گرگان، ماسال، گلستان و ….. از جمله شهرهای شمالی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار با خاور مسقف را برای آنها فراهم آورده است و باربری با خاور به شهر های شمالی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان فعال در خط های حمل بار به شهر های شمالی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه خاور مسقف را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شمالی ایران
کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شمالی ایران

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های جنوبی ایران

فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان، کرمانشاه، شیراز، اهواز، بندر عباس و …. از جمله شهرهای جنوبی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار با خاور مسقف را برای آنها فراهم آورده است و باربری با خاور به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به جنوب کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان فعال در خط های حمل بار به شهر های جنوبی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه خاور مسقف را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شرقی ایران

خراسان، سیستان بلوچستان، کرمان، مشهد، سبزوار، سراوان، نیشابور، چابهار، بم، زابل، رفسنجان و …. از جمله شهرهای شرقی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار با خاور مسقف را برای آنها فراهم آورده است و باربری با خاور به شهر های شرقی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شرق کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان فعال در خط های حمل بار به شهر های شرقی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه خاور مسقف را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شرقی ایران
کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های شرقی ایران

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های غربی ایران

ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان، لرستان، سنندج، مهاباد، سلماس، ارومیه، بانه، ملایر، نهاوند، بوکان و….. از جمله شهرهای غربی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار با خاور مسقف را برای آنها فراهم آورده است و باربری با خاور به شهر های غربی کشور از زیر مجموعه خدمات باربری به غرب کشور جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان فعال در خط های حمل بار به شهر های غربی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه خاور مسقف را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

کرایه خاور مسقف برای حمل بار به شهر های مرکزی ایران

قم، یزد، اصفهان، مرکزی، اراک، اصفهان، لاهیجان، محلات، سلفچگان، گلپایگان، شهرضا، خمین و…..از جمله شهرهای مرکزی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار با خاور مسقف را برای آنها فراهم آورده است و باربری با خاور به شهر های مرکزی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به استان های مرکزی جهان پیمان بار است.

جهان پیمان بار به تمامی رانندگان فعال در خط های حمل بار به شهر های مرکزی کشور دسترسی دارد و میتواند با کمترین نرخ کرایه خاور مسقف را در اختیار صاحبین بار قرار دهد.

هزینه اثاث کشی با خاور مسقف

از آنجایی که اثاثیه منزل یکی از بارهای حساس تلقی میشود برای حمل آنها باید از خاور های مسقف مخصوص اثاث کشی استفاده نمود که داخل اتاق آنها تمیز باشد و همچنین مجهز به پتو باشند تا از آنها به عنوان ضربه گیر برای وسایل استفاده کنند.

اتوبار جهان پیمان بار برای حمل اثاثیه انواع خاورهای اتاق بزرگ و ایسوزو را که مجهز به پتو هستند در اختیار صاحبین بار قرار میدهد.

هزینه اثاث کشی با خاور مسقف بستگی به مسافتی که باید طی شود دارد که برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان حمل و نقل تماس بگیرید و با اعلام مبدا و مقصد از آنها بخواهید تا نرخ کرایه حمل اسباب منزل را به شما بگویند.

نکته ای که درباره هزینه اسباب کشی با خاور ها باید به آن توجه داشته باشید این است که سرویس های حمل اثاثیه تا یک تایم مشخص که معمولا 3 الی 5 ساعت است در اختیارتان قرار میگیرد، بنابراین اگر میخواهید هزینه دوبرابر نکنید باید از قبل وسایل خود را بسته بندی و آماده بارگیری کنید.

خدمات حمل اثاث با خاور برای داخل تهران و از تهران به تمامی شهرستان ها برقرار است، برای دریافت این خدمات تنها کافیست با ما از طریق شماره های مشخص شده در سایت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خاور مسقف را برایتان ارسال نماییم.

هزینه اثاث کشی با خاور مسقف
هزینه اثاث کشی با خاور مسقف

عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه باربری با خاور مسقف

محل بارگیری و تخلیه بار

نوع بار و ارزش مالی بار

وضعیت جوی و آب و هوایی محل بارگیری و تخلیه

 مدت زمانی که لازم است راننده برای بارگیری و یا تخلیه صرف کند

از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه باربری با خاور های مسقف هستند.

حمل بار ارزان با خاور مسقف

 دلالان و واسطه های باربری از جمله عواملی هستند که موجب افزایش نرخ کرایه باربری با خاور مسقف میشوند. شرکت جهان پیمان بار با حذف واسطه ها و دلالان همواره در تلاش است تا کمترین کرایه را برای حمل بار با انواع خاور ها به مشتریان خود اعلام نماید.

اگر قصد دارید با کمترین کرایه ارسال بار انجام دهید و به دنبال خاور مسقف ارزان قیمیت هستید، میتوانید با خیال راحت آن را به ما بسپارید.

جهان پبمان بار ارائه دهنده خدمات باربری ارزان در سراسر کشور است و در کمترین زمان ممکن خاور مسقف را در اختیارتان قرار خواهد داد.

حمل بار ارزان با خاور مسقف

استعلام کرایه خاور مسقف

برای استعلام نرخ کرایه انواع خاور ها از جمله مسقف جهت حمل بار شهری و بین شهری، در ابتدا باید نوع بار، ارزش مالی بار، محل دقیق بارگیری و تخلیه و زمان دقیق بارگیریتان را مشخص نمایید و بعد از تماس با ما از طریق شماره های درج شده در سایت، کارشناسان ما نرخ کرایه را به شما خواهند گفت.

نکته ای که در استعلام کرایه ماشین های باری از جمله خاور مسقف باید به آن توجه داشته باشید این است که کرایه های اعلام شده برای انواع کامیون ها تا یک روز یعنی نهایتا 24 ساعت معتبر بوده و معمولا با تلرانس 10 درصدی اعلام میشوند.

بنابراین بهترین زمان برای استعلام کرایه خاور مسقف 4-5 ساعت قبل از بارگیری است.

نتیجه گیری کرایه خاور مسقف

در این مقاله سعی کردیم شما را با نرخ کرایه خاور مسقف و نحوه محاسبه آن آشنا کنیم، امیدوارم که این مطالب برایتان مفید بوده باشه و اگر سوالی در این زمینه دارید و یا قصد حمل بار با خاور مسقف به تمامی نقاط ایران را دارید میتوانید برای ما پیغام گذاشته و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
کشنده ولوو FH16

1 دیدگاه در “کرایه خاور مسقف| استعلام کرایه حمل بار با خاور مسقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =