قیمت حمل بار ارزان

قیمت حمل بار

قیمت حمل بار

یکی از دغدغه‌های بازرگانان، واردکنندگان، تجار و حتی افراد معمولی جامعه که قصد جابه‌جایی بار خود را دارند، مبحث تعرفه و قیمت حمل بار است. همان‌طور که میدانید بسیاری از افراد برای برآورد هزینه‌ها نیاز دارند تا قیمتی تقریبی و یا قطعی از این اتفاق در دست داشته باشند تا به‌راحتی و با اطمینان بیشتری نسبت به انجام امور مختلف اقدام نمایند.

با اینکه قیمت حمل بار کالا یک مبحث کلی است و به موارد بسیاری بستگی دارد؛ اما راهکارهایی برای کاهش آن وجود دارد که در این مقاله قصد داریم معرفی و بررسی کنیم.

روش‌های کاهش قیمت حمل بار

بسیاری از ما بارها شده است که برای جابه‌جایی بار خود با شرکت‌های حمل بار زیادی تماس گرفته‌ایم و به اشتباه هزینه‌های زیادی را متحمل شدیم؛ اما تا امروز به این مسئله دقت نموده‌اید که می‌توانید با توجه به یکسری مسائل کوچک تا حد زیادی از قیمت حمل بار بکاهیم.

1) انتخاب وسیله مناسب برای کاهش قیمت حمل بار

اگر تصمیم گرفته‌اید حمل اثاث منزل را خود بر عهده بگیرید، بهتر است کمی تأمل کنید. در نگاه اول این کار بسیار مقرون به صرفه می‌نماید ولی برخی از مشکلات را نیز باید در نظر بگیرید. تهیه ماشین حمل لوازم، دشوار و مشمول پرداخت هزینه است. نوسان نرخ بنزین، اجاره خاور برای حمل بار و بسیاری از هزینه‌های ریز و درشت را به ناچار باید بپردازید.

کاهش قیمت حمل بار
کاهش قیمت حمل بار

هزینه‌های پیش بینی نشده زیادی در این مورد وجود دارد ولی با درخواست وسیله مناسب از شرکت باربری می‌توانید هزینه‌ها را کاهش داده و آرامش بیشتری داشته باشید. برای کاهش قیمت حمل بار از وسیله مناسب استفاده کنید.

کرایه وانت‌بار ارزان‌تر است ولی وانت‌بار نمی‌تواند همه لوازم بزرگ و کوچک یک خانواده متوسط را در خود جای دهد. برخی از افراد برای صرفه جویی در قیمت حمل بار و اسباب کشی، از وانت‌بار استفاده می‌کنند و کرایه ۳ یا ۴ بار مراجعه پی در پی وانت بار به محل را می‌پردازند که هزینه را زیادتر می‌کند.

2) کاهش قیمت حمل بار با بسته‌بندی

اگر اثاث منزل را به درستی بسته‌بندی کنید، فضای کمتری را اشغال می‌کنند و در نتیجه قیمت حمل بار نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. مشخص است که هر چه بسته‌های کمتری داشته باشید، زمان اسباب‌کشی کمتر خواهد شد.

برای کاهش قیمت حمل بار می‌توانید بسته‌بندی لوازم را از قبل انجام دهید. به این ترتیب آرامش بیشتری دارید و می‌توانید با دقت بسته‌بندی لوازم منزل را انجام دهید. برای بسته‌بندی به کارتن‌های کوچک و بزرگ بسیاری نیاز دارید.

در نظر داشته باشید که هرگز برای کاهش قیمت حمل بار از کارتن‌های بی کیفیت و نازک استفاده نکنید. کارتن بسته‌بندی اثاث منزل باید ضخیم، محکم و استاندارد باشد.

بسته‌بندی لوازم منزل یک کار مهم است که باید با دقت انجام شود. سهل انگاری در این قضیه به بهای شکستن وسایل و آسیب احتمالی به لوازم خانه تمام می‌شود. هیچ‌کس نمی‌خواهد برای صرفه جویی در اسباب کشی و کاهش قیمت حمل بار، با شکستگی اثاثیه روبرو شود.

صندوق‌ها، جعبه‌ها و کارتون‌های حمل و نقل اثاث منزل را از دوستان خود با تخفیف خریداری کنید تا قیمت حمل بار و اسباب کشی را تا حد زیادی کاهش دهید. دور از ذهن نیست اگر برخی از اعضای خانواده، کارتن‌های خالی را به رایگان در اختیارتان بگذارند.

3) نقش دور انداختنی‌ها در کاهش قیمت حمل بار

دقت کنید که اسباب کشی ارزان به معنی حمل لوازم کمتر است. با نگاهی به اطراف متوجه لوازم غیر ضروری و بلا استفاده زیادی می‌شوید که زمانی کاربرد داشتند. کالسکه قدیمی پسرتان، تخت خواب دوران کودکی دختران و بسیاری از لوازم منزل هستند که هنوز نو و قابل استفاده می‌باشند.

برای کاهش قیمت حمل بار و کمک به پرداخت هزینه‌های اسباب کشی می‌توانید این لوازم را به فروش برسانید. بسیاری از افراد وسایل قدیمی را با خود به منازل جدید می‌برند در حالی که هرگز از آن‌ها استفاده نخواهند کرد. شاید بتوانید با فروش این لوازم، بخش از هزینه‌های اسباب کشی را جبران کنید.

قیمت حمل بار
قیمت حمل بار

 این یک واقعیت است که اگر لوازم کمتری را با خود حمل کنید، قیمت حمل بار کمتری هم پرداخت خواهید کرد. حتی اگر نمی‌توانید لوازم دست‌دوم و اضافی را بفروشید، می‌توانید آن‌ها را به مؤسسات خیریه هدیه دهید. به این ترتیب پولی دریافت نمی‌کنید ولی از پرداخت قیمت حمل بار برای لوازم بدون استفاده هم خلاص می‌شوید.

4) کاهش قیمت حمل بار در زمان مناسب

یکی از راه‌های صرفه جویی در نرخ و قیمت حمل بار، توجه به زمان اسباب کشی است. کثرت جا به جایی ها در فصل تابستان بسیار بیشتر است و اغلب خانواده‌ها تقاضای کارگر اسباب کشی برای روزهای تعطیل را دارند. اگر اجاره‌نشین هستید، اجاره‌نامه را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا در فصلی غیر از تابستان اسباب کشی کنید.

نرخ باربری اثاث منزل در مهرماه و فصل پاییز، کمتر از فصل تابستان است. بسیاری از شرکت‌های باربری برای تعطیلات و آخر هفته هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. برای کاهش هزینه باربری و اسباب کشی ارزان، در روزهای وسط هفته و یا فصلی غیر از تابستان اسباب کشی کنید.

5) استفاده از باربری‌های شهر مقصد به جای استفاده از باربری‌های مبدأ

مثلاً فرض کنید در شهر تهران هستید و قصد دارید اساس خود را به قزوین ارسال کنید یک روش این است که به جای باربری‌های تهران به باربری‌های شهر قزوین زنگ بزنید. چون راننده‌ای که از قزوین به تهران می‌آید معمولاً خالی برمی‌گردد و به همین خاطر با مبلغ کمتر ممکن است که بار شما را از تهران به قزوین جابجا کند.

 6) تماس با راننده‌ها

به جای زنگ زدن به شرکت‌ها و باربری‌ها به راننده‌ها زنگ بزنید. اگر بتوانید شماره یک راننده را پیدا کنید می‌توانید با هزینه کم بار خود را به شهرستان ارسال کنید. مثلاً می‌توانید در توییتر به جای شماره باربری عبارت شماره راننده را سرچ کنید.

روش‌های اطلاع از قیمت حمل بار

در روش اول به سایت مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات از اعم از میزان بار، مسافت و … از قیمت حمل بار و جابجایی خود مطلع شوید. فقط دقت کنید که قیمت‌های این سبکی ممکن است با واقعیت فرق داشته باشد.

در روش دوم شما می‌توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید و به طور دقیق از قیمت حمل بار مطلع شوید. مزیت روش این است که با افزایش قیمت‌ها مواجه نخواهید شد.

قیمت حمل بار
قیمت حمل بار

قیمت حمل بار پایین با جهان پیمان بار

شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار بهترین و کمترین قیمت حمل بار را ارائه می‌دهد تا در این شرایط اقتصادی مشتریان عزیز هم با مشکل مواجه نشوند و یک باربری و اتوبار خوبی داشته باشند. همچنین جهان پیمان بار بهترین خدمات باربری را با توجه به سابقه بیشتر از 100 ساله‌ای که در این حوزه دارد، ارائه می‌کند و دارای انواع ماشین‌های حمل بار از جمله: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت‌بار می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در همه ایام هفته به شما خدمت‌رسانی می‌کنند.

 شرکت باربری و اتوبار جهان پیمان بار هر نوع خدماتی از قبیل: حمل بار، حمل بار از تهران به شهرستان، وانت‌بار ارزان، بسته‌بندی لوازم در خانه مشتری، اسباب کشی، حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم اداری و شرکتی و … را انجام می‌دهد. همچنین به هرکدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره‌های جهان پیمان بار تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید تا همکاران وظیفه‌شناس ما در سریع‌ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت‌رسانی بکنند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران شمال

دانلود مقالات به صورت pdf دانلود مقاله 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =