حمل و نقل با کامیونت

باربری با کامیونت

برای حمل و نقل با کامیونت باید به برخی از موارد دقت نمایید زیرا باعث می شود که شما برای انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن به درستی عمل نمایید.

در حمل و نقل با کامیونت باید بدانید که چه نوع باری دارید و اینکه تشخیص دهید که آیا ابعاد و طول و عرض بار شما با کامیونت مطابقت دارد یا خیر. اگر قصد حمل بار با کامیونت از تهران به شهرستان های دیگر را دارید می توانید با شرکت جهان پیمان بار در ارتباط باشید. این شرکت ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات باربری و حمل و نقل است و به همراه صدور بارنامه های رسمی آماده ارائه خدمات می باشد.

انواع کامیونت

کامیونت ایسوزو

شرکت بهمن دیزل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات کامیونت در ایران است. هدف آن نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در کشور است که در یک صحنه رقابتی قرار دارد و با همکاری بهمن دیزل کامیون های ایسوزو وارد کشور شده اند. بیشترین بازده را در بازار وسایل نقلیه نیمه سنگین داشته است و قیمت ها و فروش این محصولات هر ساله توسط بهمن دیزل به بازار ارائه می شود.

کامیونت نام آشنای ایسوزو، محصول موفق کمپانی بزرگ ایسوزو است که با تمام ویژگی های یک کامیونت برتر توانسته است در رده های برتر حمل و نقل جاده ای در جهان قرار گیرد. کامیونت های ایسوزو در تناژهای مختلف با هدف تنوع بخشیدن به محصولات خود در 3 مدل 5 تنی، 6 تنی و 8 تنی در بازار صنعت خودرو موجود هستند.

 ایسوزو 8 تن

کامیونت ایسوزو 8 تنی با وزن مجموع ناخالص 8400 با موتور قدرتمند155/2600(اسب بخار/ دور در دقیقه) و نوع موتور 4 سيلندر خطي سوپاپ بالا، تزريق مستقيم مجهز به توربو شارژر و اينتر كولرو انژکتورکانال مشترک می باشد که جزو کامیونت های پر فروش گروه بهمن دیزل می باشد.

 ایسوزو 6 تن

کامیونت ایسوزو 6 تنی یکی از کامیون های موفق شرکت ایسوزو است که برای مصارف درون شهری مناسب است و می تواند از کیفیت و کارایی برخوردار باشد. قدرت موتور کامیون 6 تنی ایسوزو 150 اسب بخار است که به جعبه دنده قدرتمند MYY-6S مجهز بود و می تواند تا 6 تن بار را تحمل کند.

کامیونت
کامیونت 6 تن ایسوزو

 

ایسوزو 5 تن محصول دیگر این شرکت است. قیمت کامیون ایسوزو 5 تنی به دلیل حمل بار کمتر از سایر کامیون های ایسوزو کمتر خواهد بود. 

فاو

کامیونت فاو یک کامیون سبک و مناسب برای حمل بار در داخل شهر است که در صورت احراز شرایط مناسب و فناوری روز تولید و به بازار حمل و نقل جاده ای کشور ارسال می شود. کامیون فاو فعالیت خود را با چندین سال تجربه در زمینه ساخت انواع اتومبیل آغاز کرده، محصول موفق شرکت مشهور خودروساز چینی فاوین است. فاو 6 تن کامیون بسیار موفق و پر فروش جدیدترین محصول فاو خودروساز فاو که به تازگی تولید آن آغاز شده است. کامیون FAW با نام تجاری Tiger با ظرفیت بارگیری 6 تن به فروش می رسد.

کامیونت
کامیونت 8 تن فاو

کامیونت الوند (فوتون)

کامیونت الوند یا فوتون از محصولات سایپا دیزل است که در دو تناژ 6 تن و 8 تن به بازار عرضه می شود. شرکت فوتون در سال 1966 با شعار حرکت رو به جلو در صنعت خودرو تاسیس شد و یکی از تولیدکنندگان است. وسایل نقلیه تجاری می توانند در مدت زمان کوتاهی بهترین عملکرد را داشته و در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرند. الوند در تلاش است تا در سال 2020 به یک شرکت اتومبیل سازی بین المللی تبدیل شود و فناوری و طراحی آن با محیط ادغام می شود تا در میان ده شرکت برتر اتومبیل در جهان قرار بگیرد.

کامیونت
کامیونت 8 تنی فوتون

6 تنی الوند (فوتون)

کامیون 6 تنی الوند محصول موفق گروه خودروسازی سایپا دیزل است که توانسته در تست های جاده ای به چشم بیاید. این خودرو به دلیل مناسب بودن و کیفیت بالای موتور پس از معرفی به بازار، با رضایت مشتریان به فروش رسید. و به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا، جزو بهترین کامیونت های موجود در شهر است. 6 تنی الوند در دو کلاس بدون خواب و خواب دار طراحی شده و در کشور به بازار عرضه می شود.

کامیون فوتونی خواب 6 تنی با حذف امکانات جدید مانند سیستم GRS و محل خواب راننده، رضایت بالایی فراهم شده است. کامیون 6 تنی الوند بدون خواب می تواند یکی دیگر از کامیون های سایپا دیزل باشد که با استفاده های مختلف از جمله بار فلزی،تانکر، یخچال، کامیون زباله و مصارف خاص مختلف توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار حمل و نقل و کشور به دست آورد.

حمل و نقل با کامیونت

شرکت جهان پیمان بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از کامیونت ها آماده ارائه خدمات حمل و نقل به شهر های مختلف ایران با ارزان ترین تعرفه می باشد. باربری جهان پیمان بار ارائه دهنده ارزان ترین و معتبر ترین بیمه نامه های باربری است.

داشتن بیمه نامه در یک باربری میتواند در واقع سلامت بار شما را و ضمن آنکه ایمنی باربری شما را به طور کامل تضمین نماید این به آن معنا می باشد که شما برای داشتن یک حمل و نقل آسان و خوب باید از باربری هایی استفاده نمایید که دارای بیمه نامه های معتبری باشد.

بیمه نامه ها عموما در صورتی که در حین جابه جایی حادثه ای رخ دهد در واقع تمامی ضرر ها را جبران می نماید و برخی از خسارات وارده را برای شما جبران می نماید.

حمل بار به تمام شهرستان های ایران

کامیونت
حمل و نقل به اقصی نقاط ایران

شرکت جهان پیمان بار هیچ گونه محدودیتی در حمل و نقل بار با کامیونت به شهرستان ها ندارد. برای دور ترین نقاط ایران نیز آماده انتقال بار شما است. خدمات باربری جهان پیمان بار شامل ارسال بار به شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و حتی نقاط مرزی است.

خدمات حمل بار عمده بصورت 24 ساعته ارائه می شود. کامیون ها و رانندگان 24 ساعته آماده ارسال بار به شهرستان هستند. با خیال راحت می توانید تجهیزات و بار خود را به سریع ترین شرکت باربری در تهران و ایران بسپارید.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
نکات مهم حمل بار با کامیون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =