حمل محموله سنگین و فوق سنگین با بیمه

حمل محموله سنگین و فوق سنگین

حمل محموله سنگین و فوق سنگین یکی از خدمات باربری جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه ارائه میشود و برای این امر از بهترین ماشین های باری سنگین از جمله تریلی، کمرشکن و بوژی استفاده میشود. یکی از خدمات تخصصی در زمینه حمل و جابه جایی بارهای سنگین و فوق سنگین، حمل محموله های ترافیکی است که علاوه بر بارنامه و بیمه نامه نیازمند مجوز های ترافیکی و در صورت لزوم ماشین های اسکورت است.

اگر شما نیز قصد جابه جایی و حمل بار سنگین و فوق سنگین را دارید و میخواهید این کار را با کمترین هزینه و ارزان ترین نرخ کرایه باربری انجام دهید، با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای حمل و نقل و باربری محموله های سنگین و فوق سنگین لازم است بدانید به شما بگوییم.

منظور از حمل محموله سنگین و فوق سنگین چیست؟

دانستن تناژ بار یک امر ضروری برای حمل و جابه جایی آن است به گونه ای که بدون اطلاع از وزن بار نمیتوان کامیون مورد نیاز برای حمل آن را مشخص کرد. ماشین های باری تنوع زیادی دارند که هر کدام برای حمل بار با تناژ مشخصی به کار گرفته میشوند معمولا بارهایی که بیشتر از 15 الی 10 تن هستند را دیگر نمیتوان با انواع خاور یا کامیون ها حمل کرد و برای حمل آن ها باید از انواع ماشین های باری سنگین استفاده کرد.

بنابراین بارهایی که وزن آنها بیشتر از 15 تن باشد را جزو بارهای سنگین به حساب می آورند و منظور از بارهای سنگین و فوق سنگین بارهایی است که برای حمل به انواع تریلی ها و بوژی و کمرشکن احتیاج دارند.

محموله های ترافیکی

محموله های ترافیکی دسته ای خاص از بارهای سنگین هستند که ابعاد غیر استانداردی دارند و ممکن است طول و یا عرض و یا حتی ارتفاع آنها ترافیکی باشد (بیش از حد مجاز و استاندارد باشد.)

برای حمل محموله های ترافیکی همچون سایر کالا های سنگین و فوق سنگین باید از تریلی ها،کمرشکن ها و بوژی استفاده کرد و همچنین علاوه بر آن باید برای حمل آنها مجوز های ترافیکی را از وزارت راه دریافت نمود. به اضافه این که برخی از بارهای ترافیکی نیازمند ماشین های اسکورت هستند تا در کنار تریلی حمل بار حرکت کنند تا سایر وسایل نقلیه با آن برخورد نکنند و به نوعی از بار محافظت کنند، ماشین های اسکورت عموما سواری و یا وانت هستند.

منظور از حمل محموله سنگین و فوق سنگین چیست؟
منظور از حمل محموله سنگین و فوق سنگین چیست؟

حمل انواع بار سنگین و فوق سنگین

برای حمل انواع بارهای سنگین میتوانید شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار را به عنوان یک باربری معتبر انتخاب نمایید، جهان پیمان بار سال هاست که در زمینه باربری کالا ها و محموله های سنگین و فوق سنگین فعالیت میکند و برای این کار به انواع ماشین های باری دسترسی دارد و می تواند متناسب با وزن و ابعاد بار شما بهترین ماشین باری را در اختیارتان قرار دهد.

از جمله بار های سنگین و فوق سنگینی که توسط باربری جهان پیمان بار حمل شده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

حمل و جابه جایی آهن آلات در تناژ بالا

حمل و جابه جایی دکل های مخابراتی 

حمل و جابه جایی لوازم و تجهیزات راه سازی مانند آسفالت تراش

حمل و جابه جایی لودر و بلدوزر

حمل و جابه جایی نوار نقاله

حمل و جابه جایی سنگ های معدنی 

حمل و جابه جایی کانکس و خانه های پیش ساخته 

حمل و جابه جایی انواع تانکر

حمل و جابه جایی سازه های فلزی بزرگ

انواع ماشین های باری برای حمل محموله های سنگین 

انواع تریلی های 18 چرخ، انواع کمرشکن ها و بوژی ها، ماشین های باری هستند که برای جابه جایی محموله های سنگین کاربرد دارند، برای اجاره انواع ماشین های باری سنگین میتوانید با جهان پیمان بار تماس بگیرید، کارشناسان حمل و نقل ما شما را در انتخاب بهترین ماشین متناسب با بارتان راهنمایی خواهند کرد.

در ادمه بیشتر با ماشین های باری سنگین و ظرفیت باربری شان آشنا خواهیم شد.

حمل محموله های سنگین با تریلی 18 چرخ 

18 چرخ ها از جمله کاربردی ترین ماشین های باری سنگین هستند که برای حمل بار شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند، از جمله معروف ترین تریلی ها می توان به تریلی کفی، تریلی لبه دار و تریلی چادری اشاره نمود، انواع مختلف تریلی ها در کشنده یا همان کله تریلی مشابه یک دیگر هستند و تفاوت آنها در نوع بارگیر آنهاست.

تریلی کفی از نظر ظاهری ساده‌ترین نوع تریلی است که توانایی حمل طیف وسیعی از بارها را دارد. بارگیر تریلی کفی فاقد هرگونه دیوار یا اتاق است و همین ویژگی باعث شده تا بارگیری آن ها ساده باشد و از هر جهت بتوان بار را روی آن قرار داد.

تریلی های بغلدار مانند کفی ها هستند با این تفاوت که در اطراف آنها دیواره هایی قرار دارد که این دیوار ها قابلیت باز و بسته شدن دارند به همین دلیل بارگیری این تریلی ها بسیار ساده است و به راحتی میتوان با جرثقیل و یا لیفتراگ بار را روی آنها قرار داد.

تریلی چادری که ممکن است با نام ترانزیت آن را بشناسید برای حمل بار های سنگین گمرکی، شهری و بین شهری از آنها استفاده میشود و دارای اتاق هایی هستند که به وسیله چادر های پلیمری مسقف شده اند معمولا برای بارگیری راحتر تر چادر ها از بغل باز میشوند و مانند پرده کنار زده میشوند.

جهان پیمان بار تمامی تریلی ها را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیار صاحبین باری که قصد حمل بارهای سنگین و فوق سنگین را دارند، قرار میدهد. برای رزرو انواع تریلی ها همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع ماشین های باری برای حمل محموله های سنگین 
انواع ماشین های باری برای حمل محموله های سنگین

حمل محموله های سنگین با کمرشکن 

کمرشکن ها تخصصی ترین ماشین های باری هستند که اختصاصا برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین شهری و بین شهری و همچنین حمل محموله های ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین کمرشکن ها می توان به کمرشکن 2محور، کمرشکن 3محور، کمرشکن 4محور اشاره نمود. انواع مختلف کمرشکن ها در تناژ بار و ابعاد بار قابل حمل با همدیگر تفاوت دارند اما به طور کلی بارهایی که 16 الی 80 تن وزن دارند با کمرشکن ها قابل حمل هستند.

کمرشکن 2محور: تریلر های کمرشکن 2 محور برای حمل بار تا ظرفیت 25 تن مناسب هستند.

کمرشکن 3محور: تریلر های کمرشکن 3 محور برای حمل بار تا ظرفیت 60 تن مناسب هستند.

کمرشکن 4محور: تریلر های کمرشکن 4 محور برای حمل بار تا ظرفیت 80 تن مناسب هستند.

جهان پیمان بار تمامی کمرشکن ها را با کرایه باربری ارزان در اختیار صاحبین باری که قصد حمل بارهای سنگین و فوق سنگین را دارند، قرار میدهد. برای رزرو انواع کمرشکن ها همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل محموله های سنگین با کمرشکن 
حمل محموله های سنگین با کمرشکن

حمل محموله های فوق سنگین با بوژی

بوژی ها غول آسا ترین ماشین های باری هستند که برای حمل هرنوع باری با بیشترین حجم و وزن مناسب هستند و برخلاف ظاهر سفت و خشکی که دارند به دلیل بهره گیری از سیستم تعلیق پنوماتیکی بسیار نرم و روان حرکت میکنند تا کمترین فشار به بار وارد شود.

بوژی ها با توجه به تعداد لاستیک های زیادی که دارند به هزار چرخ معروف هستند، بوژی در واقع کمرشکنی است با لاستیک های زیاد تر از حالت نرمال که تعداد آنها متغیر می باشد. به طوری که هرچه بار سنگین تر باشد، برای توزیع نیروی وزنی بهتر، تعداد لاستیک ها بیشتر و بالعکس، برای بارهای سبک تر می توان از تعداد لاستیک های کمتری استفاده کرد.

جهان پیمان بار بوژی را با ارزان ترین نرخ کرایه باربری در اختیار صاحبین باری که قصد حمل بارهای سنگین و فوق سنگین را دارند، قرار میدهد. برای رزرو بوژی همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل محموله های فوق سنگین با بوژی
حمل محموله های فوق سنگین با بوژی

حمل بار سنگین از تهران به تمام نقاط ایران

حمل بار سنگین، فوق سنگین و ترافیکی از تهران به تمامی نقاط ایران با انواع تریلی،کمرشکن و بوژی را به جهان پیمان بار بسپارید تا با کرایه ارزان و بارنامه و بیمه نامه آن را حمل کند.

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های شمالی

شهرهای شمالی ایران که از جمله آنها میتوان به گیلان، مازندران و گلستان اشاره نمود از جمله شهرهای شمالی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل محموله های سنگین را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی،کمرشکن و بوژی به شهر های شمالی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است.

حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به رشت، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به مازندران، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به گرگان با انواع ماشین های باری سنگین را به جهان پیمان بار بسپارید.

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های جنوبی

شهرهای جنوبی ایران که از جمله آنها میتوان به فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان و کرمانشاه اشاره نمود از جمله شهرهای جنوبی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل محموله های سنگین را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی،کمرشکن و بوژی به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به جنوب کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای جنوبی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به شیراز، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به اهواز، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به بنادر جنوبی با انواع ماشین های باری سنگین را به جهان پیمان بار بسپارید.

حمل بار سنگین از تهران به تمام نقاط ایران
حمل بار سنگین از تهران به تمام نقاط ایران

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های شرقی 

شهرهای شرقی ایران که از جمله آنها میتوان به خراسان، سیستان بلوچستان و کرمان اشاره نمود از جمله شهرهای شرقی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل محموله های سنگین را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی،کمرشکن و بوژی به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به شرق کشور جهان پیمان بار است.

حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به مشهد، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به سبزوار، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به سراوان، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به نیشابور، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به چابهار، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به بم، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به زابل، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به رفسنجان با انواع ماشین های باری سنگین را به جهان پیمان بار بسپارید.

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های غربی

شهرهای غربی ایران که از جمله آنها میتوان به ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان و لرستان اشاره نمود از جمله شهرهای غربی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل محموله های سنگین را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی،کمرشکن و بوژی به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات باربری به غرب کشور جهان پیمان بار است.

حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به سنندج، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به مهاباد، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به سلماس، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به ارومیه، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به بانه، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به ملایر، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به نهاوند، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به بوکان با انواع ماشین های باری سنگین را به جهان پیمان بار بسپارید.

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های غربی
حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های غربی

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین به شهر های مرکزی 

شهرهای مرکزی ایران که از جمله آنها میتوان به قم، یزد، اصفهان و مرکزی اشاره نمود از جمله شهرهای مرکزی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل محموله های سنگین را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی،کمرشکن و بوژی به شهر های جنوبی کشور از زیر مجموعه خدمات حمل بار به استان های مرکزی جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای مرکزی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به اراک، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به اصفهان، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به لاهیجان، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به محلات، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به سلفچگان، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به گلپایگان، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به شهرضا، حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به خمین با انواع ماشین های باری سنگین را به جهان پیمان بار بسپارید.

بیمه باربری برای حمل محموله های سنگین و ترافیکی

در شرکت جهان پیمان بار برای حمل بار های سنگین و فوق سنگین و بارهای ترافیکی همچون سایر بارها، بیمه نامه صادر میشود که این بیمه نامه سقف و یا هزینه مشخصی ندارد بلکه مطابق با ارزش مالی بار که به اظهار صاحب بار است ، مشخص مشود. بیمه ایران طرف قرارداد شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار است و این اطمینان را به شما میدهد که تمامی خسارت های احتمالی را جبران خواهد کرد.

تمامی بارهای ارسال شده با تریلی، کمرشکن و بوژی توسط شرکت حمل‌ونقل جهان پیمان بار از ابتدای بارگیری تا زمان تخلیه شامل بیمه‌نامه باربری می‌شوند و در صورت بروز هرگونه خسارت نمایندگی بیمه ایران که طرف قرارداد باربری جهان پیمان بار است تمامی خسارت وارده را جبران خواهد کرد.

بیمه باربری برای حمل محموله های سنگین و ترافیکی
بیمه باربری برای حمل محموله های سنگین و ترافیکی

نتیجه گیری حمل بار سنگین و فوق سنگین

در این مقاله به معرفی بار های سنگین، فوق سنگین و ترافیکی پرداختیم و شما را با نحوه حمل و جابه جایی آنها آشنا کردیم ، همچنین اشاره به انواع ماشین های باری سنگین داشتیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر سوال یا ابهامی در این زمینه دارید و یا نیازمند خدمات باربری با ماشین های باری سنگین هستید، همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری در پاکدشت | حمل بار ارزان از پاکدشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =