حمل بار سنگین با تریلی ارزان قیمت

حمل بار سنگین با تریلی

حمل بار سنگین با تریلی یکی از جمله خدمات باربری تخصصی در زمینه حمل و نقل است. تریلی های انواع مختلفی دارند که عموما برای حمل بار های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. اگر قصد ارسال بار هایی را دارید که تناژ بالایی دارند باید از انواع تریلی ها برای حمل آن استفاده کنید. تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری و تریلی کمرشکن از جمله مهمترین و کاربردی ترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.

باربری با انواع تریلی ها از جمله خدمات اتوبار جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه برای کالاهای سنگین و فوق سنگین ارائه داده میشود و این امر به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر است، همچنین در زمینه باربری کالا های سنگین میتوانید از کارشناسان حمل و نقل مشاوره دریافت کرده تا با بتوانید با کمترین هزینه و ازان ترین نرخ کرایه باربری کالا خود را با تمام نقاط ایران ارسال نمایید.

اگر شما نیز قصد حمل بار های سنگین با تریلی را دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا هر آنچه که لازم است در این زمینه بدانید به شما بگوییم.

حمل بار سنگین با تریلی 18 چرخ

تریلی ها یا همان 18 چرخ ها هستند که عدد 18 اشاره به تعدادچرخ های آنها دارد، 18 چرخ ها از جمله متنوع ترین و کاربردی ترین ماشین های باری هستند که برای حمل بار کالا های سنگین شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین تریلی ها می توان به تریلی کفی، تریلی لبه دار، تریلی چادری و تریلی ترانزیت اشاره نمود.

تمامی تریلی ها توانایی حمل بار تا 22- 23 تن بار را دارند اما با توجه به نوع کشنده شان هرکدام مناسب برای حمل بارهای خاصی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

حمل بار با تریلی کفی

کشنده کفی ها که ساده ترین مدل کشنده ها است از چند لایه چوب با کیفیت و فولاد ساخته شده است و فاقد هرگونه اتاق یا بدنه میباشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و میتوان با خیال راحت از آنها برای حمل بارهای سنگین استفاده نمود. البته باید توجه داشت که بسته بندی بارها به گونه ای باشد که بتوان آنها را بر روی کفی مهار کرد.

آهن آلات از جمله بارهای سنگینی هستند که برای حمل آنها از تریلی کفی استفاده میشود، به ویژه برای حمل میلگرد و تیرآهن با توجه به اینکه طولشان زیاد است و معمولا وزن بالایی دارند تریلی کفی بهترین و تنها گزینه برای حمل است.

تریلی کفی برای حمل بار های سنگین از جمله آهن آلات از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی کفی با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

حمل بار با تریلی کفی
حمل بار با تریلی کفی

حمل بار با تریلی بغلدار

بسیاری از کالاها هستند که با توجه به نوع بسته بندی شان قابلیت حمل با کفی را ندارند از طرفی ممکن است نوع بار به گونه ای باشد که نتوان آنها را روی هم قرار داد و با ترانزیت بارگیری کرد، برای حمل این نوع کالا ها میتوان از تریلی هایی استفاده کرد که مانند کفی هستند اما دور تا دور آنها دیواره هایی قرار گرفته است و این دیوار ها به صورت متحرک هستند و برای راحت تر بودن فرآیند بارگیری میتوان آنها را باز کرد و بعد از بارگیری برای مهار کردن بار آنها را بست و محکم نمود.

برای بار های سنگینی که باید برای بلند کردن آنها از لیفتراگ و یا جرثقیل استفاده کرد، تریلی بغلدار بسیار مناسب است چرا که فاقد سقف است و دیواره های کناری آن در هنگام بارگیری باز میشود.

تریلی بغلدار برای حمل بار های سنگین از جمله پالت و کیسه مواد از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی بغلدار با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

حمل بار با تریلی ترانزیت

ترانزیت ها که همان تریلی های چادری هستند دارای یک اتاق بزرگ هستند که در برابر نفوذ رطوبت و ضربه مقاوم است بنابراین برای حمل بارهایی که حساس هستند باید از ترانزیت استفاده کرد. ترانزیت ها مانند تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل بارهای سنگین تا 22 تن مناسب هستند اما با توجه به اتاقی که دارند نمیتوان با چرثقیل یا لیفتراگ بارگیری کرد.

یکی از مهمترین کاربرد های ترانزیت برای حمل بارهای صادراتی است که به مقدار زیاد و با تناژ بالا برای مرز های ایران و کشور های همسایه ارسال میشود.

تریلی چادری برای حمل بار های سنگین از جمله بارهای صادراتی از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی چادری و ترانزیت با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

حمل بار سنگین با تریلی 18 چرخ
حمل بار سنگین با تریلی 18 چرخ

حمل بار با تریلی کمرشکن

کمرشکن ها در نگاه اول مانند تریلی های کفی هستند با این تفاوت که صاف و یک دست نیستند و دارای ناهمواری است قسمت عقبی آن ارتفاع کمتری با زمین دارد بنابراین میتوان از آن برای کالا و محموله هایی که ارتفاع بیشتری دارند استفاده کرد. کمرشکن ها متناسب با تعداد محورهایشان معمولا تا 16 الی 36 تن بار را به راحتی حمل میکنند و برای حمل بارهای فوق سنگین، ترافیکی و حجیم بسیار مناسب می باشند.

تریلی کمرشکن برای حمل بار های فوق سنگین و محموله های ترافیکی از جمله دستگاه و جرثقیل از تهران به تمامی شهرستان ها را از جهان پیمان بار بخواهید، ارائه انواع تریلی کمرشکن با ارزانترین کرایه باربری تهران به شهرستان با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

باربری شهری و بین شهری با تریلی

خدمات باربری و اتوبار جهان پیمان بار تمام نقاط ایران را تحت پوشش قرار میدهد و از مبدا تهران به تمام شهرستان ها و همچنین مرزها خدمت رسانی می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی صاحبین بار باشد .

انواع ماشین های باری از نیسان تا کمرشکن و بوژی برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر بار شما ظرفیتی برابر 16 الی 36 تن دارد و ابعاد آن بزرگ است باید از انواع تریلی ها از جمله کفی، بغلدار، ترانزیت وکمرشکن برای ارسال آن استفاده نمایید.

باربری شهری و بین شهری با تریلی
باربری شهری و بین شهری با تریلی

باربری در تهران با تریلی

باربری در تهران با تریلی از جمله خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار درون شهری است که به صورت همه روزه برای جابه جایی بارهای سنگین در نقاط مختلف تهران مورد نیاز است.

حمل بار با تریلی از شرق تهران، حمل بار با تریلی از غرب تهران، حمل بار با تریلی از شمال تهران و حمل بار با تریلی از جنوب تهران تخصص جهان پیمان بار است.

باربری به شهرستان با تریلی

حمل بار سنگین از تهران به تمامی نقاط ایران با انواع تریلی را به جهان پیمان بار بسپارید تا با کرایه ارزان و بارنامه و بیمه نامه بار شما را حمل کند.

باربری به شهرستان با تریلی
باربری به شهرستان با تریلی

باربری کالاهای سنگین به شهر های شمالی ایران

شهرهای شمالی ایران که از جمله آنها میتوان به گیلان، مازندران و گلستان اشاره نمود از جمله شهرهای شمالی هستند که جهان پیمان بار خدمات حمل بار سنگین با تریلی را برای آنها فراهم میکند و باربری با تریلی به شهر های شمالی کشور از جمله خدمات حمل بار به شمال کشور جهان پیمان بار است.

باربری کالاهای سنگین با تریلی به شهرهای شمالی کشور از مسیر های هراز ، فیروزکوه و چالوس امکان پذیر است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای شمالی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تریلی حمل بار سنگین به رشت

تریلی حمل بار سنگین به مازندران

تریلی حمل بار سنگین به گرگان

باربری کالاهای سنگین به شهر های جنوبی ایران

شهرهای جنوبی ایران که از جمله آنها میتوان به فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان بلوچستان و کرمانشاه اشاره نمود از جمله شهرهای جنوبی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری کالاهای سنگین با انواع تریلی را برای آنها فراهم میکند و باربری کالاهای سنگین با تریلی به شهر های جنوبی کشور از جمله خدمات حمل بار به جنوب کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای جنوبی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تریلی حمل بار سنگین به شیراز

تریلی حمل بار سنگین به اهواز

تریلی حمل بار سنگین به بنادر جنوبی

باربری کالاهای سنگین به شهر های شرقی ایران

شهرهای شرقی ایران که از جمله آنها میتوان به خراسان، سیستان بلوچستان و کرمان اشاره نمود از جمله شهرهای شرقی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری کالاهای سنگین با تریلی را برای آنها فراهم میکند و باربری کالاهای سنگین با تریلی به شهر های شرقی کشور از جمله خدمات حمل بار به شرق کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای شرقی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تریلی حمل بار سنگین به مشهد

تریلی حمل بار سنگین به سبزوار

تریلی حمل بار سنگین به سراوان

تریلی حمل بار سنگین به نیشابور

تریلی حمل بار سنگین به چابهار

تریلی حمل بار سنگین به بم

تریلی حمل بار سنگین به زابل

تریلی حمل بار سنگین به رفسنجان

باربری کالاهای سنگین به شهر های شرقی ایران
باربری کالاهای سنگین به شهر های شرقی ایران

باربری کالاهای سنگین به شهر های غربی ایران

شهرهای غربی ایران که از جمله آنها میتوان به ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، همدان و لرستان اشاره نمود از جمله شهرهای غربی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری کالاهای سنگین با تریلی را برای آنها فراهم میکند و باربری کالاهای سنگین با تریلی به شهر های غربی کشور از جمله خدمات باربری به غرب کشور جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای غربی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تریلی حمل بار سنگین به سنندج

تریلی حمل بار سنگین به مهاباد

تریلی حمل بار سنگین به سلماس

تریلی حمل بار سنگین به ارومیه

تریلی حمل بار سنگین به بانه

تریلی حمل بار سنگین به ملایر

تریلی حمل بار سنگین به نهاوند

تریلی حمل بار سنگین به بوکان

باربری کالاهای سنگین به شهر های مرکزی ایران

شهرهای مرکزی ایران که از جمله آنها میتوان به قم، یزد، اصفهان و مرکزی اشاره نمود از جمله شهرهای مرکزی هستند که جهان پیمان بار خدمات باربری کالاهای سنگین با تریلی را برای آنها فراهم میکند و باربری کالاهای سنگین با تریلی به شهر های مرکزی کشور از جمله خدمات حمل بار به استان های مرکزی جهان پیمان بار است.

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین با تریلی به شهرهای مرکزی ایران میتوانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تریلی حمل بار سنگین به اراک

تریلی حمل بار سنگین به اصفهان

تریلی حمل بار سنگین به لاهیجان

تریلی حمل بار سنگین به محلات

تریلی حمل بار سنگین به سلفچگان

تریلی حمل بار سنگین به گلپایگان

تریلی حمل بار سنگین به شهرضا

تریلی حمل بار سنگین به خمین

هزینه حمل بار های سنگین و فوق سنگین

برای حمل بار با تریلی ها نرخ هزینه ثابت و مشخصی وجود ندارد و شرکت های حمل و نقل برای محاسبه کرایه باربری تهران به شهرستان با انواع تریلی ها از جمله کفی ، بغلدار و چادری از دو روش استفاده میکنند: 1- روش تن بر کیلومتر، 2- روش مذاکره و توافق که معمولا روش دوم معتبرتر است.

استعلام هزینه باربری با تریلی

بهترین زمان برای استعلام کرایه باربری با انواع تریلی ها 3-4 ساعت قبل از بارگیری است که لازم است تمامی اطلاعات بار و مکان و زمان بارگیری را در اختیار کارشناسان حمل ونقل جهان پیمان بار قرار دهید تا نرخ کرایه حمل بار با تریلی را برای شما محاسبه کرده و در اختیارتان قرار دهد.

مشاوره تخصصی حمل بارهای سنگین

حمل و جابه جایی بارهای سنگین و فوق سنگین با تریلی یکی از امور تخصصی باربری است که لازم است قبل از هر اقدامی با یک مشاور متخصص در زمینه حمل ونقل مشورت کنید تا مناسب ترین نوع تریلی را متناسب با وزن و تناژ بار شما در اختیارتان قرار دهد.

هزینه حمل بار های سنگین و فوق سنگین
هزینه حمل بار های سنگین و فوق سنگین

نتیجه گیری حمل بار سنگین با تریلی

در این مقاله که با هدف معرفی خدمات باربری و حمل بارهای سنگین با تریلی نوشته شده است سعی کردیم شما را با تریلی و انواع آن و حمل بارهای سنگین و فوق سنگین با ارزان ترین کرایه آشنا کنیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

درصورتی که سوال یا ابهامی در این زمینه دارید و یا برای ارسال بارتان نیازمند انواع تریلی ها هستید می توانید همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری شهرک صنعتی چهاردانگه | حمل بار ارزان از چهاردانگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =