حمل بار از تهران به اردبیل | باربری ارزان تهران به اردبیل

حمل بار از تهران به اردبیل

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار متخصص در باربری شهری و بین شهری و از جمله حمل بار از تهران به اردبیل میباشد ، جهت ارسال انواع بار از تهران به اردبیل و باربری انواع کالا به اردبیل، حمل محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به اردبیل میتوانید از خدمات باربری جهان پیمان بار استفاده نمایید.

خدمات باربری به اردبیل شامل تمامی فعالیت هایی که برای جابه جایی انواع کالا از تمامی نقاط تهران به اردبیل مورد نیاز است میشود که از جمله این خدمات می توان به حمل بار با بیمه به اردبیل، حمل اثاث و لوازم منزل از تهران به اردبیل، حمل تخصصی بارهای ترافیکی از تهران به اردبیل، صدور بارنامه برای تمامی ماشین های باربری تهران-اردبیل، پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان اشاره نمود که تمامی این خدمات به صورت همه روزه برقرار است.

برای ارسال بار به اردبیل تنها کافیست با شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تماس بگیرید تا ما با کمترین نرخ کرایه باربری انواع کامیون ها را متناسب با بار شما در اختیارتان قرار دهیم، در این مقاله به بررسی کلیه خدمات باربری جهان پیمان بار برای حمل بار به اردبیل پرداخته شده است، پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در این زمینه لازم است بدانید به شما بگوییم،جهان پیمان بار متخصص در خط باربری تهران-اردبیل.

حمل بار از تهران به اردبیل | باربری ارزان تهران به ادربیل
حمل بار از تهران به اردبیل | باربری ارزان تهران به ادربیل

باربری به تمام نقاط اردبیل

اردبیل یکی از کلان شهر های شمال غرب کشور است که از گذشته تا به امروز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و است، این شهر در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و باتوجه به دسترسی خوبی که دارد و همچنین بهره مندی از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از نظر اقتصادی جزو شهرستان های پیشرفته از نظر اقتصادی محسوب میشود و به همین دلیل حمل و نقل و باربری از تهران به اردبیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گردشگری یکی از مهمترین جاذبه های استان اردبیل محسوب میشود به ویژه در سرعین به دلیل وجود چشمه های آبگرم، سالانه گردشگران زیادی از تمامی نقاط ایران و جهان به آنجا میروند و این شهر دارای هتل های زیادی است، بنابراین گردشگری هم مانند حمل و نقل و باربری یکی از صنایع پر رونق در استان اردبیل است.

استان اردبیل دارای ۳۸۰ کیلومتر مرز خشکی با جمهوری آذربایجان می‌باشد و صادرات و واردات از طریق آن انجام میگیرد، روزانه چندین کامیون برای حمل و جابه جایی کالا های صادراتی از تهران به سمت اردبیل میروند و همچنین منطقه آزاد تجاری-صنعتی اردبیل در استان اردبیل که شامل شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، گرمی (اردبیل)، بیله سوار، پارس‌آباد میشوند یکی از عوامل رونق حمل و نقل کالا های تجاری در شمال غرب ایران و به خصوص استان اردبیل است.

مردم اردبیل در صنایع مختلفی از جمله صنایع دستی و صنایع غذایی فعالیت دارند که از جمله ممهمترین آنها میتوان به کارخانجات گروه صنعتی آرتا، شرکت آذر ساروج سبان، شرکت الکترونیک پردازش سبلان، کارخانجات سیوان، گروه تولیدی صنعتی آذرجارو و بسیاری دیگر اشاره نمود که برای ارسال و دریافت محصولات و تولیدات خود میتوانند از خدمات باربری به اردبیل جهان پیمان بار استفاده نمایند که تمامی این خدمات زیر مجموعه حمل بار به غرب کشور است.

باربری به تمام نقاط اردبیل
باربری به تمام نقاط اردبیل

حمل بار به شهر های کوچک و بزرگ اردبیل

اردبیل دارای چندین شهرستان و دهستان کوچک و بزرگ است که تمامی آنها تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار قرار دارند و میتوانند برای حمل بار از تهران به پارس آباد، حمل بار از تهران به بیله سوار، حمل بار از تهران به مشگین شهر، حمل بار از تهران به نمین، حمل بار از تهران به سرعین، حمل بار از تهران به خلخال و ….. با ما تماس بگیرید تا انواع ماشین های باری را با نرخ کرایه باربری ارزان در اختیارتان قرار دهیم.

حمل بار با تناژ مختلف به اردبیل

منظور از تناژ در زمینه حمل و نقل و باربری همان حداکثر ظرفیت باریست که ماشین های باری توانایی حمل و جابه جایی آن را دارند، که این ظرفیت ها با توجه به مشخصات فنی خودرو ها و ابعاد اتاقشان مشخص میشود، برای آنکه بتوانید باربری به صرفه و اقتصادی جهت ارسال بار به اردبیل را داشته باشید باید با ظرفیت مجاز هر کدام از ماشین های باری از جمله نیسان، خاور، ایسوزو، تک، جفت، تریلی و کمرشکن آشنایی داشته باشید. که ما در اینجا به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

حمل بار تا 2 تن به اردبیل

حمل و جابه جایی بار تا دو تن جزو حمل بار های سبک محسوب میشود که برای این کار از نیسان ها استفاده میشود، نیسان ها که معمولا آبی رنگ هستند سبکترین ماشین باری بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار دو تنی از تهران به اردبیل از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق نیسان ها 2.2*1.5 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 2 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما نیسان باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو نیسان باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار تا 4 تن به اردبیل

حمل و جابه جایی بار تا چهار تن جزو حمل بار های نیمه سنگین محسوب میشود که برای این کار از انواع خاورها استفاده میشود، خاور ها که دارای انواع مختلفی ار جمله خاورمسقف، خاور روباز،ایسوزو و خاور مخصوص حمل اثاثیه هستند از جمله ماشین باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 4 تنی از تهران به اردبیل از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق خاور ها به طور میانگین به این شرح است: عرض خاور: 2 الی 2.2 متر ، طول خاور: 4 الی 6 متر و ارتفاع مجاز آن حداکثر 2.5 متر

جهت حمل بار تا 4 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما انواع خاور ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار تا 4 تن به اردبیل
حمل بار تا 4 تن به اردبیل

حمل بار تا 10 تن به اردبیل

حمل و جابه جایی بار تا ده تن جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از کامیون تک استفاده میشود، تک ها که معمولا به آنها 6 چرخ هم گفته میشود از جمله کامیون های باری شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 10 تنی از تهران به اردبیل از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تک ها 2.2*5.8 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 10 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما خاور باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو خاور باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار تا 15 تن به اردبیل

حمل و جابه جایی بار تا پانزده تن جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از جفت ها استفاده میشود، جفت ها که معمولا به آنها 10 چرخ نیز گفته میشود از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار 15 تنی از تهران به اردبیل از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق جفت ها 2.25*6.80 است و با توجه به این که باید روی بار با چادر پوشش داده شود، ارتفاع بار میتواند تا 2.2 متر باشد.

جهت حمل بار تا 15 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما جفت باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو جفت باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار تا 22 تن به ادربیل

حمل و جابه جایی بار تا بیست و دو تن جزو حمل بار های سنگین محسوب میشود که برای این کار از تریلی ها استفاده میشود، تریلی ها که دارای انواع مختلفی از جمله تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری(ترانزیت) هستند از جمله ماشین های باری سنگین شهری و بین شهری هستند که میتوانید برای حمل بار22 تنی از تهران به اردبیل از آنها استفاده نمایید، ابعاد اتاق تریلی ها به صورت میانگین به این شرحح است: طول تریلی: 11 الی 13.7 متر ، عرض تریلی: 2.2 الی 2.6 متر و ارتفاع تریلی: 1.6 تا 2.7 متر

جهت حمل بار تا 22 تن از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما انواع تریلی (کفی، بغلدار و ترانزیت) باری را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو تریلی باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار فوق سنگین به اردبیل

برای حمل و جابه جایی بار های فوق سنگین به اردبیل که بیش از 22 تن وزن دارند نمیتوان از تریلی های معمولی استفاده کرد، برای حمل محموله های فوق سنگین باید از کمر شکن ها و بوژی ها استفاده کرد که در ظاهر شبیه به تریلی های کفی هستند اما نوع کشنده آنها به گونه ای طراحی شده که تعداد محور های بیشتری دارند و میتوانند بارهای فوق سنگین را بدون هیچ محدودیتی حمل کنند و همچنین تعداد محور های آنها متغییر است و میتواند با توجه به حجم و ابعاد بار تنظیم شود.

جهت حمل بار بارهای فوق سنگین از تمامی نقاط تهران و حومه به اردبیل، ما انواع کمرشکن ها و بوژی ها را همراه با بیمه نامه و بارنامه در اختیارتان قرار خواهیم داد، جهت رزرو کمرشکن و بوژی باربری تهران-اردبیل همین حالا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل بار فوق سنگین به اردبیل
حمل بار فوق سنگین به اردبیل

نرخ کرایه باربری به اردبیل

نرخ کرایه باربری به  اردبیل به صورت روزانه مشخص میشود و تمامی کرایه های اعلام شده برای حمل بار به اردبیل با تلرانس 10 درصدی، نهایتا 24 ساعت معتبر هستند. موارد مختلفی هستند که در نرخ کرایه حمل و نقل و باربری تهران به شهرستان ها تاثیر گذارند از جمله عوامل موثر در هزینه های باربری به اردبیل از تهران میتوان به محل بارگیری و تخلیه، نوع بار، ارزش مالی بار، وزن بار و کامیون باربری مورد نیاز و دیگر عوامل اشاره نمود.

همانطور که میدانید هزینه های حمل و نقل میتواند تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده کالا و یا خدمات افراد داشته باشند و به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال یک باربری ارزان و معتبر جهت باربری به اردبیل هستند، شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل در تهران، این اطمینان را به شما میدهد که حمل بار ارزان به اردبیل را با انواع کامیون ها برایتان فراهم خواهد کرد، جهت دریافت ارزان ترین نرخ کرایه باربری به اردبیل با ما تماس بگیرد.

استعلام کرایه باربری به اردبیل

یکی از خدمات باربری جهان پبمان بار برای حمل بار به اردبیل که به صورت همه روزه ارائه میشود ، استعلام نرخ کرایه حمل بار به اردبیل است که برای هر بار با توجه به مشخصاتی که دارد متفاوت است، اگر شما نیز میخواهید از به روز ترین نرخ کرایه باربری به اردبیل اطلاع داشته باشید میتوانید با یک تماس اعلام بار کنید تا کارشناسان فروش ما اخرین تعرفه باربری به اردبیل را به شما بگویند.

باربری به اردبیل با بیمه

سالم به مقصد رسیدن بار از جمله خواسته های هر صاحب بار میباشد اما با توجه به عوامل مختلفی که در حین انجام فرآیند باربری ممکن است بار را تهدید کند و موجب آسیب زدن به بار شود، لازم است تا بار خود را بیمه نمایید تا خیالتان از سالم به مقصد رسیدن بار به صورت صد در صدی راحت باشد.

جهان پیمان بار تمامی سرویس های باربری به مناطق غربی کشور از جمله حمل بار به ایلام، حمل بار به همدان، باربری از تهران به کرمانشاه، باربری تهران زنجان و حمل بار از تهران به اردبیل را تحت پوشش بیمه باربری قرار میدهد.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با همکاری بیمه ایران، خدمات بیمه باربری را به تمامی صاحبین بار از جمله افرادی که قصد باربری به اردبیل را دارند ارائه میدهد، هزینه های مربوط به بیمه نامه باربری متناسب با ارزش مالی بارتان است که هر چه بار ارزشمندتر باشد مسلما هزینه های مربوط به بیمه آن هم بیشتر خواهد بود.

باربری به اردبیل با بیمه
باربری به اردبیل با بیمه

نتیجه گیری حمل بار از تهران به اردبیل

حمل بار از تهران به اردبیل، خدمات باربری جهان پیمان بار برای ارسال بار به اردبیل، بیمه باربری و انواع کامیون ها برای حمل بار به اردبیل از جمله مواردی بود که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم و امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد، اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید و یا به دنبال خدمات حمل و نقل جهت باربری ارزان از تهران به اردبیل هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
حمل بار از تهران به شهرستان با کامیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =