باربری با کمرشکن | حمل بار از تهران با کمرشکن

باربری با کمرشکن

باربری با کمرشکن از جمله خدمات جهان پیمان بار است که جهت جابه جایی کالا های سنگین و فوق سنگین در سطح شهری و بین شهری ارائه شده است و تمامی صاحبین بار در تهران میتوانند برای ارسال و جابه جایی محموله های سنگین، فوق سنگین و ترافیکی از مبدا تهران و حومه به سراسر کشور از خدمات حمل بار با کمرشکن جهان پیمان بار استفاده نمایند.

کلیه سرویس های باربری با کمرشکن که توسط شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار ارائه میشود دارای بیمه نامه معتبر است و محموله های ارسالی را تا سقف حداکثری بیمه میکند علاوه بر آن تمامی مجوز های قانونی برای باربری با کمرشکن را فراهم میکند.

برای دریافت خدمات حمل بار با انواع کمرشکن ها با پایین ترین نرخ کرایه باربری میتوانید با شرکت حمل ونقل جهان پیمان بار تماس بگیرید، در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی صفر تا صد باربری با کمرشکن در جهان پیمان بار بپردازیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

باربری با کمرشکن | حمل بار از تهران با کمرشکن
باربری با کمرشکن | حمل بار از تهران با کمرشکن

کمرشکن برای حمل بار از تهران

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار یک باربری معتبر و با سابقه طولانی در تهران است که با توجه به تجربه ای که دارد توانسته تمامی خطوط باربری تهران به شهرستان را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین از تهران به شهرستان ها انواع کمرشکن های 2 محور، 3 محور و 4 محور را فراهم آورد.

باربری معتبر در تهران برای کمرشکن 

لازم به ذکر است که تمامی سرویس های حمل بار با کمرشکن در جهان پیمان بار تنها از مبدا تهران و حومه است یعنی برای جابه جایی بار از مناطق 22 گانه تهران، لواسانات، پردیس، پرند، ورامین، رباط کریم و … میتوانید از سرویس های حمل بار با کمرشکن جهان پیمان بار استفاده کنید.

جهان پیمان بار این امکان را دارد که در سریع ترین زمان ممکن برای تمامی نقاط تهران سرویس باربری با کمرشکن را فراهم آورد.

کمرشکن برای حمل بار از تهران
کمرشکن برای حمل بار از تهران

باربری با کمرشکن به سراسر کشور

باربری با کمرشکن به سراسر کشور را از جهان پیمان بار بخواهید ، تمامی نقاط ایران از جمله مناطق شمالی ، جنوبی، شرقی، غربی، استان های مرکزی ، بنادر و مناطق مرزی تحت پوشش خدمات باربری جهان پیمان بار و از جمله باربری با کمرشکن هستند.

اگر قصد دارید هرگونه بار سنگین و ترافیکی را از مبدا تهران به شهرستان های دور و نزدیک کشور ارسال نمایید ،جهان پیمان بار انواع کمرشکن های 2محور، سه محور و چهار محور را با نرخ کرایه ارزان در اختیار شما قرار خواهد داد .

بار های قابل حمل بار کمرشکن

کمرشکن از جمله تریلی ها و ماشین های باربری سنگین است که در انواع 2 محور، 3 محور و 4 محور موجود می باشد که هرچه تعداد محور های آن بیشتر باشد توانایی حمل بار های سنگین تری دارد.

وزن بار قابل حمل با کمرشکن معمولا بین 16 الی 36 تن است و عموما بیشتر بارهایی که با تریلی ها قابل حمل نیستند را میتوان با کمرشکن حمل نمود.

از جمله بار هایی که برای حمل به کمرشکن احتیاج دارند میتوان به انواع کانکس ها و خانه های پیش ساخته، لودر و بولدزر ،لوازم کارگاهی و دستگاه های غول پیکر و .. اشاره نمود.

محموله های ترافیکی از جمله رایج ترین بارهایی هستند که با کمرشکن حمل میشوند ،این نوع بارها معمولا ابعاد زیادی دارند و از اتاق کمرشکن بیرون میزنند و برای جابه جایشان نیاز به اسکورت دارند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
کامیون داف

شرایط باربری با کمرشکن

باربری با کمرشکن همانند سایر ماشین های باری نیاز به بارنامه و بیمه نامه دارد ، علاوه بر آن با توجه به این که نوع بار های حمل شده با کمرشکن حساس تر می باشد ممکن است نیاز به مجوز های ترافیکی هم داشته باشد .

اگر بارهایی که قرار است با کمرشکن جابه جا شوند از نظر ابعاد غیر استاندارد باشد به گونه ای که طول و عرض و ارتفاع آنها از حد استاندارد تجاوز کند ، لازم است تا برای حمل آنها اسکورت در نظر گرفته شود.

اسکورت باربری با کمرشکن

اسکورت کمرشکن به معنای همراهی کمرشکن به واسطه یک یا چند دستگاه خودرو سواری یا وانت است که برای بار هایی با ابعاد ترافیکی مورد نیاز است.

هزینه حمل بار با کمرشکن

برای اطلاع از هزینه های باربری با کمرشکن لازم است اطلاعات بار خود را در اختیار کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار قرار دهید تا بر اساس آن نرخ کرایه و هزینه ای که لازم است برای جابه جایی کالا انجام شود را به شما بگویند.

آنچه که بر هزینه حمل بار با کمرشکن تاثیر گذار خواهد بود، مبدا و مقصد باربری، وزن بار، ابعاد بار و ارزش مالی بار است.

با توجه به نوساناتی قیمتی که در حوزه حمل و نقل وجود دارد برای اطلاع از هزینه حمل بار با کمرشکن میتوانید 24 ساعت قبل از بارگیری اقدام نموده و نرخ کرایه را از جهان پیمان بار استعلام بگیرید.

بار های قابل حمل بار کمرشکن
بار های قابل حمل بار کمرشکن

حمل بار ارزان با کمرشکن 

هزینه های حمل و نقل یکی از مواردی هستند که برای صاحبین بار مهم بوده و ارزان بودن نرخ کرایه برای حمل بار با کمرشکن از اهمیت زیادی برخوردار است.

جهان پیمان بار با دراختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور و دسترسی بی واسطه به تمامی رانندگان کمرشکن میتواند با کمترین و اقتصادی ترین هزینه بار شما را حمل کند ، بنابراین اگر به دنبال باربری معتبر برای حمل بار ارزان با کمرشکن هستید میتوانید شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار را به عنوان باربری ارزان انتخاب نمایید.

رزرو کمرشکن برای حمل بار 

برای رزرو کمرشکن های 2 تا 4 محور جهت حمل محموله های سنگین و فوق سنگین و همچنین ترافیکی از تهران به تمامی نقاط ایران میتوانید کمرشکن مورد نیاز خود را به صورت تلفنی و آنلاین رزرو نمایید.

جهت رزرو کمرشکن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

رزرو کمرشکن برای حمل بار 
رزرو کمرشکن برای حمل بار

نتیجه گیری باربری با کمرشکن

در این مقاله به بررسی تخصصی خدمات جهان پیمان بار برای حمل بار با انواع کمرشکن های 2،3 و 4 محور پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر در زمینه باربری با کمرشکن سوال و یا ابهامی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید یا پیغام بگذارید. 

نتیجه گیری باربری با کمرشکن
نتیجه گیری باربری با کمرشکن

مقالات مرتبط باربری با کمرشکن 

نرخ کرایه کمرشکن

باربری بین شهری با کمرشکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =