3 راه باربری از تهران به کرمانشاه

3 راه باربری از تهران به کرمانشاه

باربری از تهران به کرمانشاه یکی از خدمات شرکت باربری جهان پیمان بار می باشد. کرمانشاه به عنوان نهمین شهر کلانشهر ایران در غرب کشور واقع شده است. خیلی از مردم کرمانشاه در تهران سکونت دارند. برای همین امکان جابجایی بار از تهران به استان کرمانشاه برای آن ها فراهم می باشد.

علاوه بر آن قرارگیری استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق باعث شده تا اهمیت آن را برای کشور دوچندان شود. ارتباط و تجارت بین ایران و عراق باعث شده است تا استان مرزی کرمانشاه بتواند پل ارتباطی بین  آن دو شود.

آشنایی با استان کرمانشاه

باربری به غرب کشور از جمله استان کرمانشاه از چند بعد دارای اهمیت است. استان کرمانشاه در موقعیت غربی کشور ایران واقع شده است. سه همسایه داخلی و یک همسایه خارجی دارد. استان کرمانشاه در جهت شمالی با استان کردستان، جهت شرقی با استان همدان، در جهت جنوبی با استان ایلام و در جهت غربی با کشور عراق همسایه می باشد.

از نظر آب و هوایی دارای تنوع زیادی می باشد. تقریباً نیمی از این استان به صورت کوهستانی می باشد. وجود رشته کوه های زاگرس باعث شده است تا وسعت زیادی از استان را کوه های مرتفع پوشش دهد. شما می توانید در این استان از هوای سرد تا هوای گرم و خشک تا معتدل را تجربه کنید.

براساس آمارهای اقتصادی استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی ندارد. با وجود منابع نفتی و همچنین ذخایر معدنی متنوع این کمبود همچنان خود را نشان می دهد. به علت آب و هوای مطلوب شرایط کشاورزی در این استان مناسب است. بخش عمده درآمد اقتصادی از همین راه تأمین می شود.

محصولاتی مانند گندم، پسته، زیتون و زعفران از مهم ترین محصولات این استان می باشد. دامداری نیز در این استان پر رونق می باشد. علاوه بر تأمین انواع گوشت استان کرمانشاه، مقدار زیادی نیز به استان های دیگر و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

گندم محصول کرمانشاه
گندم از محصولات کشاورزی کرمانشاه

3 مسیر تهران به کرمانشاه

برای باربری از تهران به کرمانشاه سه راه وجود دارد. که هر کدام از مسیر های دارای مسافت و زمان های مختلفی از تهران به کرمانشاه می باشد.

راههای تهران به کرمانشاه
سه راه از تهران به کرمانشاه

مسیر اول باربری از تهران به کرمانشاه:

مسیر اول از طریق جاده ساوه می باشد. شما بعد از آن وادر شهر همدان و سپس کنگاور می شوید. این مسیر تقریباً به 6 ساعت وقت نیاز دارد تا شما را از تهران به کرمانشاه برساند. کوتاه ترین راه از تهران به کرمانشاه می باشد.

مسیر دوم باربری از تهران به کرمانشاه:

مسیر دوم از جاده تهران به قم می گذرد. در این مسیر با گذشتن از اراک و ملایر وارد مسیر کنگاور خواهید شد. و بعد از آن به استان کرمانشاه می رسید. برای طی کردن این مسیر حدوداً 7 ساعت زمان می برد.

مسیر سوم باربری از تهران به کرمانشاه:

آخرین راه از تهران به کرمانشاه نیز از جاده ساوه می باشد. البته در این مسیر شما باید به سمت جیحون آباد حرکت کنید. قهاوند، جوکار، گودین  شهرهای بعدی می باشد که شما را در نهایت به اتوبان همدان کرمانشاه می رساند. این مسیر نیز تقریباً 7 ساعت زمان می برد.

اسباب کشی از تهران به کرمانشاه

اسباب کشی مخصوصاً برای مسافت های طولانی نیاز به ماشین مخصوص و راننده ماهر دارد. جابه جایی اثاثیه منزل نیز از تهران به کرمانشاه نیازمند این شرایط می باشد. شما در حالتی که با توجه به مقدار لوازم جابجایی ماشین مناسبی را برای شما تأمین می کنند، می توانید در کنار آن از تیم حرفه ای نیز مطمئن باشید.

سرویس های حمل اثاثیه بین شهری (تهران به کرمانشاه) به صورت تخصصی ارائه میشود تا ضمن وارد آمدن کمترین آسیب به لوازم و اثاثیه ،در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند اسباب کشی به کرمانشاه انجام شود.

سرویس های حمل اثاثیه از تهران به کرمانشاه شامل خاور های مسقف و اتاق بزرگ مجهز به پتو است که از آنها به عنوان ضربه گیر استفاده میشود.

شرکت باربری جهان پیمان بار نیز این شرایط را تأمین کرده است.در کنار آن با دارا بودن بیمه نامه مسئولیت حمل و نقل، سعی کرده تا بهترین شرکت باربری برای حمل اثاثیه منزل شما تا کرمانشاه باشد.

حمل بار به کرمانشاه با کامیونت

کامیونت یکی از ماشین هایی که شما می توانید از آن برای حمل بار خود به کرمانشاه استفاده کنید. شما با توجه به نوع و ابعاد بار خود می توانید از کامیونت برای حمل استفاده کنید. البته با وجود انواع مختلف ماشین های باربری شما از بابت ابعاد و حمل نگرانی ندارید.

به عبارت دیگر می توان گفت باربری جهان پیمان بار قادر خواهد بود هر نوع باربری را برای شما تا استان کرمانشاه حمل کند. تا بدون اینکه تحت فشار قرار گیرد و براساس استانداردهای لازم یک حمل مناسب را فراهم کند.

کامیونت باربری
کرایه کامیونت برای باربری تهران به کرمانشاه

حمل بار به کرمانشاه با خاور

حمل بارهای کمتر از طریق خاورهای مستقر در شرکت انجام می گیرد. در حالی که می توانید بارهای سبک خود را ارزان تر جابجا کنید، سریع تر نیز به مقصد یعنی استان کرمانشاه برسانید.

حمل بار های ترافیکی به کرمانشاه

برای ارسال بار های ترافیکی از تهران به کرمانشاه نیاز است مجوز های ترافیکی را دریافت نمایید و با توجه به ابعاد و وزن بار از مسیر هایی که مشخص میشود جهت ارسال بار اقدام نمایید.

تفاوت بار های ترافیکی با بارهای معمولی ممکن است در ابعاد و یا وزن آنها باشد که بارهای ترافیکی معمولا وزنشان از ظرفیت تریلی 18 چرخ بیشتر بوده و یا ابعاد آنها به گونه ایست که از طرفین ماشین های باربری بیرون زده میشود.

به منظور ایمنی بیشتر در حمل محموله های ترافیکی از تهران به کرمانشاه برای آنها اسکورت در نظر گرفته میشود .

برای حمل بارهای ترافیکی از تهران به کرمانشاه راه های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید با شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار تماس بگیرید تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن بار ترافیکی شما را به کرمانشاه ارسال کند.

هزینه باربری تهران به کرمانشاه

هزینه باربری از تهران به کرمانشاه تحت تأثیر عوامل مختلفی است. به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی از آن بیان نمود. نوع بار مورد حمل به تناسب آن نوع ماشین حمل از جمله موارد مهم در قیمت می باشد.

عوامل دیگری مانند شهر مدنظر در استان کرمانشاه، وضعیت آب و هوا و دیگر اتفاقات می تواند بر قیمت تعیینی حمل بار تأثیرگذار باشد. پس بهتر است شما با مشاورین شرکت حمل بار تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیقی از آن کسب کنید.

اگر در این خصوص عجله ای ندارید می توانید در زمان مناسب با شرکت هماهنگ بفرمایید. تا هزینه کمتری برای شما تمام شود. اما باز در هر ساعت از شبانه روز می توانید بار خود را برای انتقال از تهران به کرمانشاه انجام دهید.

استعلام کرایه باربری به کرمانشاه

یکی از رایج ترین کارهایی که برای ارسال انواع بار به کرمانشاه انجام میگیرد استعلام کرایه است که برای این منظور میتوانید آخرین نرخ کرایه حمل بار از تهران به کرمانشاه را به صورت تلفنی از شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار استعلام بگیرید.

جهت استعلام کرایه حمل بار به کرمانشاه بهترین زمان 24 ساعت قبل از بارگیری خواهد بود و لازم است اطلاعات زیر را به صورت دقیق به کارشناسان حمل و نقل جهان پیمان بار اعلام نمایید تا بتوانند نرخ کرایه دقیق برای حمل بار از تهران به کرمانشاه را محاسبه کرده و به شما اعلام نمایند.

اطلاعات مورد نیاز برای استعلام کرایه باربری به کرمانشاه:

محل دقیق بارگیری و تخلیه 

وزن بار 

نوع بار 

ارزش مالی بار 

لازم به ذکر است که ارزش مالی بار برای محاسبه هزینه بیمه بار مورد نیاز است و تاثیر مستقیم بر روی نرخ کرایه خواهد داشت.

بیمه حمل بار تهران به کرمانشاه

بیمه باربری یکی از فاکتور هایست که برای ارسال بار های بین شهری و به خصوص حمل بار از تهران به کرمانشاه باید در نظر گرفته شود.

در صورت بیمه بودن بار اگر در طول مسیر باربری و فرآیند های مربوط به بارگیری و تخلیه آسیبی به بار وارد شود جای هیچ نگرانی نیست زیرا بیمه تمامی خسارت ها را جبران خواهد کرد .

بیمه های باربری متناسب با ارزش مالی بار هستند و هر چه بار ارزشمند تر باشد هزینه های مربوط به بیمه آن هم بیشتر خواهد بود، ما در جهان پیمان بار بار های شما را تا سقف 30 میلیون تومان به صورت رایگان بیمه خواهیم کرد.

نتیجه گیری

اگر قصد جابجایی بار از تهران به استان کرمانشاه را دارید، می توانید راحت ترین راه را انتخاب کنید. جهان پیمان بار با بهره مندی از ماشین های ایمن و راننده های آموزش دیده و با تجربه سعی در ارائه بهترین خدمات می باشند.

ارزان ترین باربری را با بهترین کیفیت برای انتقال بار از تهران به کرمانشاه برای شما فراهم می کنیم. برای ثبت سفارش خود به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید. همیچنین می توانید با شماره تماس های موجود در سایت نیز تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری تهران به مرند | حمل بار به مرند از تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =