باربری ارزان از تهران به شهرستان

حمل بار ارزان به شهرستان

عبارت باربری ارزان از تهران به شهرستان به این معنی است که شرکت باربری موردنظر تجهیزات و کالای مشتریان را با کمترین قیمت ممکن  بالاترین کیفیت به شهرستان مورد نظر حمل کرده و هر نوع خدمات مربوط به باربری را برای مشتریان انجام دهد. 

یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب شرکت باربری مناسب، قیمت تمام‌ شده‌ی خدمات باربری است. به همین دلیل در قدم اول انتخاب شرکت حمل و نقل به جست و جوی یک شرکت باربری ارزان می‌پردازیم. موارد متعددی در تعیین هزینه تمام‌‌شده‌ ی باربری تأثیر گذار است که در ادامه مقاله به بررسی آن‌‌ها می‌پردازیم.

باربری ارزان به شهرستان های ایران

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار ارائه دهنده خدمات باربری و حمل و نقل از مبدا تهران به سراسر کشور است و با توجه به گستردگی ناوگان حمل و نقلی که در اختیار دارد تمامی شهرستان های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی را تحت پوشش خدمات باربری قرار میدهد.

به منظور ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل ارزان برای سراسر کشور تمامی خدمات به صورت تخصصی ارائه میشود و در 6 دسته بندی کلی قرار میگیرد.

باربری ارزان به شمال کشور : گیلان، مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان و …..

باربری ارزان به غرب کشور : آذربایجان، کردستان، کرمانشاه و ….

باربری ارزان به استان های مرکزی : اصفهان، سمنان، قم، همدان، یزد و ….

باربری ارزان به شرق کشور : مشهد، کرمان، زاهدان و ….

باربری ارزان به جنوب کشور : شیراز، بندرعباس، اهواز و ….

باربری ارزان به بنادر و مناطق مرزی : دوغارون، اینچه برون، شلمچه، امیر آباد، انزلی و ….

لازم به ذکر است که تمامی خدمات جهان پیمان بار فقط از مبدا تهران بوده و جهت ارسال بار از سایر شهرستان ها به جز تهران و حومه سرویس ندارد .

باربری ارزان از تهران به رشت

استان گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب با استان اردبیل، از جنوب با استان‌های زنجان و قزوین و از شرق با استان مازندران هم مرز است. فاصله بین تهران و رشت حدود 330 کیلومتر است که با ماشین بدون توقف حدود 4 ساعت طول می‌کشد. برای حمل بار از تهران به رشت باید کرج، قزوین و رودبار عبور کرد تا به شهر رشت رسید.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای رشت از جمله رضوانشهر، ماسال، فومن، رودبار، رودسر، سیاهکل، آستانه اشرفیه و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان
حمل بار به شهرستان

باربری ارزان از تهران به اردبیل

این استان از شمال با جمهوری آذربایجان، از غرب با استان آذربایجان شرقی، از شرق با کوه‌های تالش و از جنوب با استان زنجان هم مرز است. فاصله تهران تا اردبیل حدود 590 کیلومتر است. باربری تهران برای رسیدن به اردبیل باید از استان‌های البرز، قزوین، زنجان عبور کنید تا از تهران به اردبیل برسید.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای اردبیل از جمله مشگین شهر، عنبران،نمین، سرعین و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان از تهران به سمنان

استان سمنان در جنوب استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران و در شمال خراسان جنوبی و اصفهان، غرب خراسان رضوی و از شرق تهران و قم قرار دارد. فاصله تهران تا سمنان حدود 220 کیلومتر است و گذراندن این فاصله با کامیون باری زمان بیشتری طول می‌کشد تا با ماشین. برای باربری به شهر سمنان باید از جاده خاوران عبور کرده و در این میان شهرهای ایوانکی و گرمسار گذشت و در نهایت به سمنان رسید.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای سمنان از جمله میامی، دامغان، شاهرود، سرخه، مهدی شهر و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

باربری تهران به ایلام

باربری از تهران به ایلام، استان ایلام از غرب با عراق، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با لرستان و از شمال با کرمانشاه هم مرز است. فاصله تهران تا ایلام حدود 670 کیلومتر است. مسیر تهران-ایلام از ساوه، همدان، اسدآباد، بیستون، کرمانشاه و اسلام آباد غرب می‌گذرد و سرانجام پس از حدود 8 ساعت به ایلام می‌رسد. حمل بار در تهران البته این زمان مربوط به ماشین سواری است که مطمئناً بسته به نوع مسیر بیش از 10 ساعت طول خواهد کشید.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای ایلام از جمله آبدانان، دهلران، مهران، سیروان، چرداول، دره شهر و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

حمل بار از تهران به زنجان

استان زنجان از شمال با استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی، از شرق با آذربایجان غربی و کردستان، از شمال شرقی با گیلان و از جنوب به استان همدان محدود است. فاصله تهران تا زنجان حدود 335 کیلومتر است. برای عبور از این مسیر باید از استان‌های البرز و قزوین عبور کرده و به زنجان برسید. حمل بار از تهران به زنجان کلیه شهرهای استان زنجان را در بر می‌گیرد و خدمات حمل بار از تهران به تمام شهرهای این استان انجام می‌شود.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای زنجان از جمله طارم، ماهنشان، سلطانیه، ایجرود، خرمدره، ابهر، خدابنده، قیدار، سجاس، آببر، سهرود، سلطانیه، ارمغان خانه و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان
باربری تهران به زنجان

حمل بار از تهران به قزوین

استان قزوین از شمال با گیلان و مازندران، از شرق با تهران، از شمال غربی و غرب با زنجان و از جنوب با استان مرکزی و همدان هم مرز است. فاصله تهران تا قزوین حدود 150 کیلومتر است. برای عبور از این مسیر باید از کرج و استان البرز عبور کرده و به قزوین برسید. باربری تهران قزوین کلیه شهرهای استان قزوین را در بر می‌گیرد. بار برگشت تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز، آوج و قزوین توسط باربری غرب تهران به شهر انجام می‌شود.

باربری تهران قم

این استان در مرز جنوبی استان تهران، شمالی استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب سمنان قرار دارد. فاصله تهران تا قم حدود 150 کیلومتر است. جالب است بدانید این استان بعد از استان البرز کوچکترین استان ایران است. سنگ‌های ساختمانی، نمک، گچ، گاز طبیعی و نفت مهمترین معادن استان است. صنایع کارگاهی استان قم بیشتر در زمینه کارگاه کفش، کارگاه آجر، کارگاه نجاری و کارگاه آشپزی سوهان در قم فعال است.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای قم از جمله خلجستان، سلفچگان، جعفرآباد، نوفل لو شاتو و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

حمل بار از تهران به اهواز

استان خوزستان از مرز شمال به لرستان، از شرق به چهارمحال و بختیاری، از شمال غرب به ایلام، از جنوب شرقی به کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود میشود. فاصله تهران تا اهواز حدود 830 کیلومتر است و مسیر باربری تهران به اهواز در حالت عادی از شهرهای قم، اراک، بروجرد، خرم آباد و اندیمشک می‌گذرد و به اهواز می‌رسد.

جهت حمل بار از تهران به تمامی مناطق و روستاهای اهواز از جمله سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، بهبهان، رامهرمز، دزفول، اندیمشک، مسجد سلیمان، شادگان و …. با کمترین نرخ کرایه حمل بار همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان
باربری به خوزستان

شرکت باربری ارزان

اولین نکته در انتخاب یک شرکت باربری ارزان برای باربری از تهران به شهرستام، ارائه بیمه‌نامه و بار نامه‌های قابل اعتماد شرکت می باشد. صادر کردن بیمه نامه و بار نامه معتبر این تضمین را به شما می دهد که بار سالم به مقصد خواهد رسید. این کار یکی از بارزترین ویژگی های یک شرکت باربری عمده معتمد است.

همچنین رسیدگی به انتقادات، شکایات و امور مشتریان یکی از مهمترین نکات در انتخاب شرکت باربری معتبر و قابل اطمینان است. کنترل کیفیت تجهیزات و خودروهای باربری از دیگر ویژگی‌های یک باربری باتجربه می باشد.

پرسنل اداری و رانندگان شرکت ملاک دیگری برای انتخاب است. به کارگیری کارمندان متبحر و ارائه آموزش‌های لازمه برای افزایش کیفیت خدمات شرکت حمل و نقل الزامی است. نظم و برنامه‌ریزی اصولی از معیارهای دیگر است. ارائه خدمات متنوع، از امتیازات یک شرکت باربری و حمل و نقل معتبر است.

شرکت باربری ارزان قیمت جهان‌پیمان‌بار به عنوان یک شرکت باسابقه این افتخار را دارد با تکیه بر فناوری و دانش فنی بروز و برخورداری از تجربه نیروهای متخصص و ماهر مفاهیم و نوآوری‌های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این باربری همواره در کوشش است تا بجز خدمت ‌دادن بر اساس جدیدترین روش‌های حمل ‌و نقل روز جهان باعث صرفه‌ اقتصادی برای مشتری‌های خود شود. مشخص است که ارائه این سرویس‌ها با بالاترین کیفیت باعث اعتماد مشتریان به شرکت باربری جهان‌پیمان‌بار شده است.

انواع کامیون های باربری ارزان

خدمات باربری ارزان در جهان پیمان بار به کامل ترین شکل ممکن ارائه میشود و تمامی ناوگان های حمل و نقل را شامل میشود از جمله تریلی، تک، جفت، خاور و نیسان که از این میان نیسان ارزان ترین ماشین باربری برای حمل بار به شهرستان ها است.

حمل بار ارزان با نیسان به شهرستان : نیسان تا 2 تن بار را حمل میکند و ابعاد بارگیر آن برابر با 2.2*1.6 متر است، نیسان ها معمولا مسقف و اتاق دار نیستند اما به منظور حفاظت از بار در برابر آب و باران، بر روی بارها چادر کشیده میشود.

حمل بار ارزان با خاور به شهرستان ها : خاور ها برای حمل بار تا 3 الی 4 تن مناسب هستند و ابعاد بارگیر آنها برابر با 2.2*3.5 متر می باشد، خاور ها به صورت مسقف، روباز و بغل بازشو موجود هستند که انواع مسقف آن برای حمل بار های حساس مانند اثاثیه منزل مناسب می باشند.

حمل بار ارزان با تک به شهرستان : تک ها تا 10 تن بار را به راحتی حمل میکنند و به 6 چرخ معروف هستند ، ابعاد بارگیر تک برابر است با :2.5*5.8 متر

حمل بار ارزان با جفت به شهرستان : جفت ها تا 15 تن بار را به راحتی حمل میکنند و به 10 چرخ معروف هستند ، ابعاد بارگیر جفت برابر است با : 2.35*6.8 متر

حمل بار ارزان با تریلی به شهرستان : تریلی ها برای حمل بار های 22 تنی الی 25 تنی مناسب هستند و طول آنها معمولا 12 متر می باشد، تریلی چادری، تریلی کفی و تریلی بغلدار از جمله کاربردی ترین تریلی ها هستند که جهت حمل بار های سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.

حمل بار ارزان با کمرشکن و بوژی : کمرشکن ها و بوژی ها سنگین ترین ماشین های حمل بار هستند که جهت حمل محموله های ترافیکی و فوق سنگین مناسب می باشند و هیچ محدودیتی از نظر ابعاد و یا وزن بار ندارند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
باربری معتبر در تهران | حمل بار با بیمه نامه و بارنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =