ارزان ترین باربری بین شهری

ارزان ترین باربری

امروزه باربری بین شهری ارزان یکی از متداول ترین روش ها برای حمل بار و به طور کلی باربری است. در این مقاله شرح کاملی از مزایای استفاده از ارزان ترین باربری بین شهری برای حمل و نقل و جابجایی محموله ها را ارائه خواهیم داد. چیزی که باعث محبوبیت بالای باربری ارزان نسبت به بقیه روش های حمل بار می شود، توجه به امنیت و سلامت بار و همچنین مقرون به صرفه بودن این روش حمل و نقل است.

ارزان ترین باربری

جابجایی و ارسال بار به مکان مورد نظر همیشه یکی از نگرانی های مشترک در بین همه صاحبان بار است. با این حال امروزه استفاده از فرآیند حمل و نقل بین شهری ارزان به دلیل ایمنی بسیار بالا و خدمات بی نظیر آن به عنوان روشی موثر و مطمئن برای ارسال محموله های مورد نظر شناخته شده است.

این امر باعث شده است که امروزه شاهد انواع زیادی شرکت های حمل و نقل و به طور کلی باربری باشیم که خدمات منحصر به فرد و تضمینی را برای همراهی شما در انتقال بار به نقطه مورد نظر ارائه می دهند. 

مزایای استفاده از ارزان ترین باربری بین شهری

از مهمترین مزایای استفاده از ارزان ترین باربری بین شهری برای جابجایی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال ایمن و حفظ سلامت بار ارسالی

بدون شک یکی از مهمترین مزایای استفاده از ارزان ترین باربری بین شهری، تحویل ایمن و تضمین شده بار و تحویل ایمن آن است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم عامل مهمی که نه تنها اطمینان خاطر مشتری را افزایش می دهد، بلکه موجب رضایت او می شود.

ارزان ترین باربری
حفظ سلامت بار

نداشتن محدودیت جغرافیایی

یکی دیگر از مزایای استفاده از باربری بین شهری ارزان برای ارسال و انتقال بار عدم محدودیت جغرافیایی در این روش حمل و نقل است. در واقع جالب است بدانید که استفاده از وسایل نقلیه و تجهیزات مناسب مورد نیاز برای انجام این روش حمل و نقل باعث شده است که امروز هیچ محدودیت جغرافیایی برای انتقال و تحویل کالا مشاهده نکنیم.

مقرون به صرفه بودن

همانطور که از نام فرآیند حمل و نقل بین شهری ارزان مشخص است، یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش کاهش قابل توجه هزینه های جانبی حمل و نقل است. یک عامل موثرکه نه تنها استفاده اقتصادی از این روش حمل و نقل را مقرون به صرفه می کند، بلکه بدون شک یکی از مهمترین دلایل افزایش محبوبیت این روش برای انتقال و جابجایی بارهای بین شهری است.

منظور از ارزان ترین باربری بین شهری چیست؟

این عبارت را می‌توان به باربری های منصفی اطلاق کرد که با رعایت کردن حقوق صاحبان بار خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می کند. و همزمان قیمت‌ های آن بسیار منصفانه است. یک شرکت باربری منصف هیچ وقت در ارائه خدمات خود تخطی نمی کند و طبق استاندارد های ضروری خدمات خود را ارائه می‌ کند.

درواقع ارزان ترین باربری بین شهری را نمی‌ توان به اینگونه توصیف کرد که کیفیت خدمات باربری ضعیفی را ارائه می‌ کند. بلکه در ارائه خدمات منصفانه عمل می کند. از مهم‌ ترین اصول حمل‌ و نقل و باربری می‌ توان استفاده از همه ی نکات علمی و منطقی اشاره کرد.

ارزان ترین باربری بین شهری
ارزان ترین باربری

وظایف ارزان ترین باربری 

باربری مورد نظر باید کیفیت را در تمام مراحل انتقال بار از شروع بارگیری تا تحویل بار به صاحب کالا را تضمین کند. در این امور در عین حفظ کیفیت، سرعت عمل هم داشته باشد و با سریع ترین زمان ممکن کالا را به مشتری تحویل دهد.

هزینه های حمل بار متعارف باشد و از پیشنهاد قیمت های بالا یا بسیار پایین که کیفیت کار را کاهش می دهد پرهیز کند. در تمام مراحل حمل ارائه مشاوره‌ ی مناسب و تخصصی ضروری است. شرکت جهان پیمان بار به عنوان ارزان ترین باربری متعهد به رعایت این موارد است.

داشتن بارنامه و بیمه کالا

همانطور که اشاره کردن برای انتخاب ارزان ترین باربری بین شهری، سلامت و امنیت کالا باید در اولویت باشد. مطمئنا داشتن بیمه سلامت کالا یک انتخاب مناسب برای صاحبان بار است. چون می خواهند که بارشان در سلامت به مقصد رسیده و اگر حادثه ای برای آن اتفاق افتاد باربری آن را جبران نماید.

بیمه کالا و بار یکی از موارد اصلی است که شرکت جهان پیمان بار به مشتریان ارائه می کند. به دلایل زیادی از جمله استاندارد نبودن جاده ها و خسارات احتمالی ناشی در مسیر، داشتن بیمه از مهم ترین نیاز های هر باری است. شرکت برای اطمینان در سلامت حمل کالا اقدام به تاسیس نمایندگی فعال بیمه ایران نموده و توانسته است که از سال ۸۵ تا ۹۸ به صورت مداوم به عنوان شعبه منتخب انتخاب شود.

ارزان ترین باربری
ارائه بیمه کالا

هزینه باربری بین شهری

هزینه باربری بین شهری متاثر از عوامل مختلفی است به همین خاطر ارائه قیمت دقیق در این مقاله امکان پذیر نیست. از عوامل موثر در هزینه باربری بین شهری، مسافت است چون هر قدر مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر می رود.

علت دیگر وضعیت آب و هوا است که باعث کمبود خودرو های باربر و در نتیجه افزایش هزینه باربری می شود. اما با وجود شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و می توانید برای اطلاع از هزینه باربری به شهر های مختلف با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

همچنین از طریق شرکت جهان پیمان بار می توان برای باربری بین شهری مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاوره باعث می شود که هزینه باربری کمتر شود. کارشناسان این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با باربری بین شهری هستند.

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین  متد های حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ مجوز های مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. همچنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله رو هم مطالعه کنید:
حمل بار به اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =